Toon posts:

EXCEL Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb hier een groot Excel sheet vol met getallen waarvan de meeste gewoon 0 zijn en sommige hebben wel een waarde...

Nu is het de bedoeling dat alle cellen met een getal wat GEEN 0 is vet gedrukt worden... Ik heb natuurlijk het liefst dat dit op de een of andere manier automatich gaat... Heeft een iemand een idee hoe en OF dit kan?

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
Dat moet kunnen. Zoek maar eens naar 'conditional formatting' of 'voorwaardelijke opmaak'.

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Als je het wat moeilijker wilt doen, maar het evt. later ook nog voor bepaalde doeleinden wilt gebruiken en het optimaliseren en uitbreiden, dan zou je ook een macro kunnen schrijven in VB for applications, zie macro opnemen in de help van Excel en verder.

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 16:10:
Hallo,

ik heb hier een groot Excel sheet vol met getallen waarvan de meeste gewoon 0 zijn en sommige hebben wel een waarde...

Nu is het de bedoeling dat alle cellen met een getal wat GEEN 0 is vet gedrukt worden... Ik heb natuurlijk het liefst dat dit op de een of andere manier automatich gaat... Heeft een iemand een idee hoe en OF dit kan?
Ram op F1 en vraag aan die debiele paperclip-met-ogen naar 'voorwaardelijke opmaak'

Daarmee kom je er wel uit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^ En daar lukt het goed mee, have fun :)

offtopic:
Zou je ajb. de volgende keer een topictitel kunnen nemen die je vraag beschijft; er komen dagelijks topics langs met een vraag over Excel, als die allemaal Excel vraagje heten heeft zo'n titel weinig zin ;)
'[Excel] Voorwaardelijke opmaak ' zou een mooiere zijn, maar dan wist je je antwoord natuurlijk al :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.