Hai,
Ik heb op redhat8 een samba mount gemaakt naar een win2k machine:
/etc/fstab
//pc1/mp3 /usr3/mp3 smbfs guest,ro,uid=bickel,dmask=0000
In eerste instantie leek de mount goed te werken, maar nu blijkt dat er soms bestanden niet benaderbaar zijn of gewoon niet te zien zijn.
als ik in de dir /usr2/mp3/p ga staan en een ls geef, dan krijg ik 0 bestanden te zien. DOe ik het nogmaals dan zie ik 95% van de bestanden, doe ik het nogmaals zie ik weer nix enz enz
De missende bestanden hebben alle rechten gelijk als de andere.
Als ik dmesg geef dan zie ik deze foutmelding:
smb_proc_readdir_long: name=, result=-2, rcls=1, err=123
Een zoek actie op google leerde me dat er meer mensen dit probleem hebben, maar een oplossing kon ik niet vinden.
Omdat pas samba 3.01 uitkwam heb ik die zojuist geinstalleerd, maar helaas heeft dat niets geholpen.
Weet iemand een oplossing?
tnx
Ik heb op redhat8 een samba mount gemaakt naar een win2k machine:
/etc/fstab
//pc1/mp3 /usr3/mp3 smbfs guest,ro,uid=bickel,dmask=0000
In eerste instantie leek de mount goed te werken, maar nu blijkt dat er soms bestanden niet benaderbaar zijn of gewoon niet te zien zijn.
als ik in de dir /usr2/mp3/p ga staan en een ls geef, dan krijg ik 0 bestanden te zien. DOe ik het nogmaals dan zie ik 95% van de bestanden, doe ik het nogmaals zie ik weer nix enz enz
De missende bestanden hebben alle rechten gelijk als de andere.
Als ik dmesg geef dan zie ik deze foutmelding:
smb_proc_readdir_long: name=, result=-2, rcls=1, err=123
Een zoek actie op google leerde me dat er meer mensen dit probleem hebben, maar een oplossing kon ik niet vinden.
Omdat pas samba 3.01 uitkwam heb ik die zojuist geinstalleerd, maar helaas heeft dat niets geholpen.
Weet iemand een oplossing?
tnx