The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
helaas ACM
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dat '/last' erachter plakken doe ik nu al handmatig waar ik het wens, maar automatisch zou handiger zijn.chem schreef op 22 October 2003 @ 15:15:
my bad: achter de url's moet nu expliciet de '/last' geplakt worden dmv {prefs_lastpage?} oid
helaas ACMhad ik niet verteld
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
If you choose to criticise you choose your enemies
Dan wachten we daar toch even opHans schreef op 22 oktober 2003 @ 16:12:
moet even gefixed worden in de templates
Hopelijk wordt dit snel opgelost
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Het probleem is dus dat ook al stel je in je preferences in dat
"In de topiclijst gaat een link direct naar de laatste 'berichten-per-pagina' berichten" dat niet gebeurt. Je gaat gewoon naar de eerste post (/last ontbreekt).
Ik weet niet of dit kickje mocht of niet, maar d'er was niet echt een recente post hierover.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
* Freee!! moet bekennen ook wel nieuwsgierig te zijn.Darkvater schreef op 03 november 2003 @ 14:27:
Wordt aan deze bug nog gewerkt, of is het vergeten in de grote drukte?
[...]
Ik weet niet of dit kickje mocht of niet, maar d'er was niet echt een recente post hierover.
* crisp start notepad weer eens op...
mmzz, het is dus {prefs_linktolastpage?}
[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 03-11-2003 15:58 ]
Intentionally left blank
Mooi, en wanneer kunnen we verwachten dat dat ook centraal geregeld iscrisp schreef op 03 november 2003 @ 18:55:
lokaal fixored
binnenkortMr. Liu schreef op 03 november 2003 @ 20:40:
[...]
Mooi, en wanneer kunnen we verwachten dat dat ook centraal geregeld is![]()
Intentionally left blank
Zijn jullie het gewoon vergeten tussen al die andere bugs, of had het gewoon een lagere prioriteit?
functionele bugs worden eerst opgepakt, en de rest hobbelt er wat achteraan. Net hoe de wind waait ongeveer - eens in de zoveel tijd ga je eens de niet-gesloten bugs af. Deze kick heeft wel meegeholpenDarkvater schreef op 03 november 2003 @ 22:42:
langzaamaan worden ook deze dingen opgelost
Zijn jullie het gewoon vergeten tussen al die andere bugs, of had het gewoon een lagere prioriteit?
Intentionally left blank
Eerst opera bug en nu /last
Dit topic is gesloten.
![]()