Toon posts:

Hoe Aerogate II het beste aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Heb sinds een paar dagen een Coolermaster Aerogate II fancontroller, maar hoe kan ik deze het beste aansluiten aangezien er een aansluiting voor de CPU cooler, HDD, VGA en Case Fan.

Ik heb voor in mijn kast 2 Case fans, voor verse lucht en achterin mijn kast 1 case fan om de warme lucht uit te blazen...

Aangezien hij bij bepaalde toerentallen een allarm geeft en sommige fans niet lager laat draaien dan een bepaald rpm, vraag ik de andere Aerogate II owners om advies

Nu is mijn Aerogate II zo aangesloten

CPU CHANNEL: Front fan 1
VGA CHANNEL: Front fan 2
CASE CHANNEL: Rear Exhaust Fan
HDD CHANNEL: Coolermaster Aerogate ingebouwde fan

Dit is verre van ideaal, hoe zouden jullie het aansluiten?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb deze unit ook besteld. Ik heb 3 front fans (intake) en 2 fans voor outtake. Een losse cpu fan.

De fans schakel ik parallel (en 1 van de fans geeft rpm data door). De cpu fan sluit ik ook aan. De temp sensors ga ik aanbrengen op/near de cpu, bij mijn gpu, hdd's en that's it.

Niets moeilijks aan. Je moet gewoon even kijken wat voor jou makkelijk uitkomt en wat je graag zou willen veranderen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:16
ik heb hem ook besteld, krijg hem morgen binnen. ik geen CPU fan aansluiten, maar hoef ze ook niet allemaal in gebruik te hebben.

bedoeling.
CPU = case fan bij de CPU
VGA = fan op de CPU
HDD = fan bij de HDD
laatste is ongebruikt, maar daar komt wel wat op