DVD regiovrij

Pagina: 1
Acties:

• chromium
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 18:33
Misschien een stom vraagje...
Als je met DVD-genie je DVDrom regiovrij kan maken, kan je dat dan oneindig doen ? Of blijft hij staan na een aantal keren.
Als DVD-Genie er telkens in slaagt om een DVDrom van regio te doen veranderen, waarom worden er dan nog DVDroms verkocht waar de firmware 'behandeld' is zodat de speler regiovrij is ?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

waarom wil je dat meerdere keren doen, als hij regiovrij is, wat wil je dan nog meer :?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Heb laatst ergens gelezen dat er binnenkort DVD's komen die niet op een regiovrije DVD speler af te spelen zijn. De Patriot (regio 1) zal de eerste zijn. Is wel balen, natuurlijk.

Verwijderd

Omdat wat jij zegt niet werkt:) Met dvdgenie kun je alleen de afspeelsoftware manipuleren.

• chromium
Dus als DVD genie enkel de software onder handen neemt dan kan het nog zijn dat ik bvb geen Zone4 DVD kan afspelen omdat mijn speler niet regiovrij is (of omdat de regioselectie al teveel is veranderd)
Of heb ik het nou helemaal mis.
Dus moet in en een regiovrije DVDrom hebben en dvdgenie om de soft ook regiovrij te maken ?

• JSK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 21:48

JSK

Thunder K8WE

Inderdaad. Regio codering kan in het OS zitten, de DVD-ROM drive en de afspeelsoftware, hoewel het eerste meestal geen probleem geeft. De afspeelsoftware en de drive moeten wel regiovrij zijn.

Specs Casemod

• chromium
ok bedankt
Nu op zoek naar een regiovrije ZWARTE DVDrom
ik denk dat ik er een heb zien staan bij http://www.overclockers.co.uk/

Verwijderd

[JSK - dinsdag 05 december 2000 12:41]
-----------------------------------
Inderdaad. Regio codering kan in het OS zitten, de DVD-ROM drive en de afspeelsoftware, hoewel het eerste meestal geen probleem geeft. De afspeelsoftware en de drive moeten wel regiovrij zijn.
------------------
[/JSK - dinsdag 05 december 2000 12:41]

In whistler schijnt ook een dvd regio protectie te zitten dus kan problemen geven als je straks dvd's onder whistler wilt kijken.
maar er zal vast wel weer een crack of patch voor komen.
Pagina: 1