Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Error na link vanop t.net

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zo onderaan op de headlines van gathering druk op t.net dan krijg ik dus een nieuw venster, maar het forum geeft een error:

vb.
Warning: main(config.inc.php) [function.main]: failed to create stream: No such file or directory in /mnt/web/react/got/react/board/www/showtopic.php on line 2

Warning: main() [function.main]: Failed opening 'config.inc.php' for inclusion (include_path='/usr/local/lib/php') in /mnt/web/react/got/react/board/www/showtopic.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/react/got/react/board/www/showtopic.php:2) in /mnt/web/react/got/react/board/www/showtopic.php on line 9

Dit krijg ik bv op deze url:
topic 8253768 mogelijk ook bij andere...
als ik via gathering surf werkt het forum perfect dus jullie moeten maar eens nakijken of de verwijzing naar config.inc.php wel juist is in showtopic.php :)

Ik hoop dat ik niet iets zeg dat al gezegd is maar ik had mijn tekstje nog niet af en mijn pizza werd koud ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 14:39 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is dan ook niet een url die gebruikt hoort te worden, die is er voor backwards-compatibility met Topix's links die nog her en der verspreid staan...

Ik heb het wel aangepast, maar raad je aan die link niet meer te gebruiken.

Dit topic is gesloten.