GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Wij geven je de mogelijkheid om HTML in je post te gebruiken. Helaas zijn er tegenwoordig steeds meer mensen die hier misbruik van menen te moeten maken. Het zal mij niet verbazen als het hierdoor ooit zover komt dat we HTML uit moeten zetten.
Verwijderd
jah dus stop ermee mensenOp dinsdag 05 december 2000 17:05 schreef Femme het volgende:
Het zal mij niet verbazen als het hierdoor ooit zover komt dat we HTML uit moeten zetten.
Verwijderd
inderdaad, is geen beveiligingsfout, maar is gewoon misbruik maken van de mogelijkheden van het forum
Waar komen al die debielen vandaan? Zijn er soms een paar mensen die na OF toch wel vertrekken en daarom ff kijken of we wel echte tweakers zijn.
Tuig dat vernielt de mogelijkheden en een hoop werk op verschillende plaatsen.
Een trigger-happy adje krijgt van mij zo carte-blanche.
.... eikel:POp dinsdag 05 december 2000 17:14 schreef ecteinascidin het volgende:
Waar komen al die debielen vandaan? Zijn er soms een paar mensen die na OF toch wel vertrekken en daarom ff kijken of we wel echte tweakers zijn.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Ja, nu ben ik zeker een eikel ......
[censuur] [censuur] [censuur]
[censuur] [censuur] [censuur]
Met het risico dat ik weer een uur werk kwijt raak en mijn koe 3 uur voor niets gekraakt heeft, mag dat html wel wegblijven.
Het Wás een verrijking, maar alleen niet tweaker-gerelateerde meuk wordt ermee gedaan.
Het Wás een verrijking, maar alleen niet tweaker-gerelateerde meuk wordt ermee gedaan.
Pagina: 1