Toon posts:

[Mplayer9] Filmpjes doorspoelen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

soms als ik wat filpjes download zitten er een paar tussen die ik niet kan doorspoelen?
ik speel de filpjes af met winmediaplayer 9.

alvast bedankt

greetz

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

Heb je dit probleem oook als je 'm bij een ander afspeelt? of treed dit effect alleen op jouw pc op?
Gebeurt dit ook als je ze met een andere player speelt?

Nu heb ik niet veel verstand van films, maar er staat mij bij dat als je geen marker(s) o.i.d. in de film plaatst tijdens het maken, dat je dan niet kan doorspoelen.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Verwijderd

Topicstarter
MrE schreef op 22 oktober 2003 @ 14:34:
Heb je dit probleem oook als je 'm bij een ander afspeelt? of treed dit effect alleen op jouw pc op?
Gebeurt dit ook als je ze met een andere player speelt?

Nu heb ik niet veel verstand van films, maar er staat mij bij dat als je geen marker(s) o.i.d. in de film plaatst tijdens het maken, dat je dan niet kan doorspoelen.
ik heb het in media player classic geprobeert maar daar stopt het filpje geluik

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:28

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Dat lukt bij mij in kazaa ook niet met avi's maar met Mpeg geen probleem .Als ze later binnen zijn is er niks aan de hand. en speelt zowel winamp als WMP ze probleemloos af. Welke bestandsformaten gebruik je?

[ Voor 33% gewijzigd door Viking Kvinne op 22-10-2003 15:02 ]

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ

Verwijderd

Topicstarter
Viking Kvinne schreef op 22 October 2003 @ 15:01:
Dat lukt bij mij in kazaa ook niet met avi's maar met Mpeg geen probleem .Als ze later binnen zijn is er niks aan de hand. en speelt zowel winamp als WMP ze probleemloos af. Welke bestandsformaten gebruik je?
.asf en .avi

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 21:53

Cansu

Cirus the Virus

kijk maar eens bij properties van je je bestand als je hem afspeelt in mediaplayer. Waarschijnlijk een codering waar dat niet kan? Ik heb dat ook wel eens bij bepaalde filmpjes. Meestal asf files idd.

Viva la Netherlands!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
WOS --> SA + '[XP]Filmpjes doorspoelen lukt niet!??' --> '[Mplayer9]Filmpjes doorspoelen lukt niet' :)

Ik zou beginnen met de juiste codecs installeren. Overigens staan er veel eerdere vragen en antwoorden hierop op GoT, maar aangezien de search nog niet uptodate is zoekt dat wat lastig :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nimo codec pack dus ik d8 dat daar alle codecs inzaten
Pagina: 1