• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Hoi,

ik zit met het volgende probleem, ik heb 2 weken geleden een Diva mp3 speler aangeschaft en vorige week maandag binnen gekregen. Ik dus helemaal blij met dat ding totdat ik ging luisteren, sjees wat was die qualiteit slecht zeg! Eerst dacht ik dat het aan de oordopjes lag, maar dat bleek valse hoop nadat ik mijn Sony MDR-V900 had aangesloten. Gewoon even slecht! Nu heb ik dus gebeld naar mp3cdspeler.nl en daar vertelden ze me dat ik geen recht meer had op de niet goed geld terug garantie (ik belde na 8 dagen, en die garantie gold maar 7 dagen |:( ). Wat ik wel zou kunnen doen was een andere speler uitzoeken en die inruilen. Nu is mijn oog gevallen op de iMP 550 Slim-X. Nou is mijn vraag of deze geluidsqualiteit ongeveer te vergelijken is met de diva, of dat deze beter/slechter is. Mocht dit niet zo zijn, wat is dan een goede mp3 (cd) speler voor ongeveer dezelfde prijs (liefst uitbreidbaar geheugen, zoniet dan minimaal 256 mb)
Graag wat ervaringen/reacties!

alvast bedankt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Euc- op 22-10-2003 11:32 ]

Heuj!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik ben juist zeer te spreken over de geluidskwaliteit van de Diva, maar een kennis had hetzelfde probleem als jij. Dat bleek een productiefout te zijn. Hij heeft hem toen ook omgeruild via mp3cdspeler geloof ik.

Kortom: ik zou de geluidskwaliteit niet vergelijken met de Diva die je nu hebt, want dat lijkt me geen representatief exemplaar.

Forza Mucca!

• Euc-
Aha, productiefout dus. Nou ik heb mijn vertrouwen in de Diva verloren en wil daarom toch echt een andere. Is de Iriver een goede vervanger met goed tot uitstekende geluidsqualiteit?

Heuj!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Euc- schreef op 22 October 2003 @ 14:02:
Aha, productiefout dus. Nou ik heb mijn vertrouwen in de Diva verloren en wil daarom toch echt een andere. Is de Iriver een goede vervanger met goed tot uitstekende geluidsqualiteit?
ik ben hier de iRiver net aan het testen (ik geef hem volgende week als cadeau aan mijn vriendin)

moet zeggen dat de geluidkwaliteit die van de iPod evenaart...zeer goed dus

koop er alleen wel een paar goede dopjes bij (ik heb de Sony ED21 erbij gekocht van 22 euro...prima dingetjes voor dat geld...)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

koop de iriver _/-\o_ ihp-100 of 120 _/-\o_ , betere spelers zijn er niet :P

• Euc-
wel een beetje binnen het betaalbare (onder de €250 dus, als iemand toevallig een ipod in de aanbieding heeft?:) )

Heuj!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 15:54:
koop de iriver _/-\o_ ihp-100 of 120 _/-\o_ , betere spelers zijn er niet :P
de 100 en 120 zijn dus harddisk-spelers...die passen niet in dit rijtje, zeker niet omdat er voor dat geld ook betere te vinden zijn als je niet persé een fm tuner wil (bijv. de iPod dus)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

Euc- schreef op 22 oktober 2003 @ 16:07:
wel een beetje binnen het betaalbare (onder de €250 dus, als iemand toevallig een ipod in de aanbieding heeft?:) )
oude 5 gig is her en der voor 175-200 euro te koop (nieuw)
de 10gig kun je voor 250 euro wel vinden

gewoon ff wat mac stores bellen....

Verwijderd

Dan raad ik je even mijn eigen topic aan. :) [rml][ Mp3 Speler] De iRiver iMP 550[/rml]

Binnenkort kun je van mij een review verwachten in dat topic, want ik heb hem nu ook een week (voor alle duidelijkheid: de iRiver iMP 550). Ik kan je nu al vertellen dat hij echt super goed is. Ik raad hem je daarom aan. :)

• Euc-
Mooooody schreef op 22 October 2003 @ 16:33:
[...]

oude 5 gig is her en der voor 175-200 euro te koop (nieuw)
mag je mij een paar adressen geven, heb hier in de buurt elke winkel afgebeld!
maar als dat zo is zou het wel helemaal fantastisch zijn trouwens :)

Heuj!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

w0w

Geloof mij, de geluidskwaliteit van de Diva is (hoort) fantastisch! Misschien kun je proberen wat te 'klooien' met de equalizer settings? En als het inderdaad een fabricage fout is, is mp3cdspeler.nl toch echt verplicht om hem als rma te ontvangen en een nieuwe terug te sturen :)

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Euc- schreef op 22 oktober 2003 @ 11:29:
Nu heb ik dus gebeld naar mp3cdspeler.nl en daar vertelden ze me dat ik geen recht meer had op de niet goed geld terug garantie (ik belde na 8 dagen, en die garantie gold maar 7 dagen |:( ).
De wet 'Kopen op afstand' geeft je meer rechten dan de 'niet-goed-geld-terug-garantie' van Mp3cdspeler.nl.
justitie.nl schrijft op haar website:
Bij elke overeenkomst op afstand heeft de consument een termijn van ten minste 7 werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder betaling van een boete en zonder opgave van redenen. De consument moet in dit geval ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De leverancier is verplicht om binnen 30 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn.
Werkdagen, niet dagen. Ga voordat je akkoord gaat met iets minder dus na of je, toen je belde, binnen de termijn van 7 werkdagen zit.
Pagina: 1