[XP] Outlook Express, attachments block niet uit te zetten

Pagina: 1
Acties:

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 10:58
Windows XP NL, Outlook 6.nogwat (die bij IE6 SP1 zit).

Probleem: attachments kunnen niet geopend worden.
Antwoord: onder tools bij security het vinkje 'do not allow attachments to be saved or opened' weghalen.

Probleem2: vinkje staat idd aan maar is greyed out. Kan dus niet weggehaald worden.
Antwoord2: ???

Er draait een Symantec Antivirus Personal edition 2003, waarvan ik de email security al eens compleet gedisabled heb, geen resultaat. De user die is ingelogd heeft administrator rechten. Ik kan verder geen rare exotische tooltjes / spamfilters / wat dan ook vinden die dat zouden kunnen blocken. Updates voor outlook zijn er niet (althans niet binnen Windows Update). En toen waren mijn ideetjes op :)

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

Misschien niet de goede Windows rechten?
En er zitten ook verschillende profiles in outlook zelf, misschien heb je daar niet de hoofdaccount van?

8 bitterballen = 1 byterbal

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS ---> SA

Inderdaad kan er een policy zijn die het heeft vast gezet, maar ik neem aan dat je dat zou weten. Bij mijn OE6 in w2k wordt in je register HKCU\Identities\{CLSID}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\mail\Safe Attachments op 0x1 gezet.
edit:

Om het aan te zetten. Dus je wilt 0 om het uit te zetten :P

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 22-10-2003 11:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 10:58
mees: zoals ik zei was ik admin :)

F_J_K> policies zijn er inderdaad niet gezet, die mensen weten niet eens wat een policy is... ('t is niet bij mezelf thuis, ik ben een gelukkige eudora gebruiker). Maar die regkey zal ik proberen, wie weet. En goh, is 1 om het aan te zetten en 0 om het uit te zetten? Weer iets geleerd :D :D *joking*