Ik ben maar es begonnen met php met mysql als ondersteuning. Heel wat over gelezen, dat phpMyAdmin wel een goede beheerder/bouw tool er voor was.
Maar nou heb ik hem ge installed en ingesteld. Maar ik heb nog steeds problemen.
Heb ook een nieuwere versie van mysql er op gegooit.
Error op de pagina zodra je inlogd.
Fout
MySQL retourneerde:
Can't connect to MySQL server on '10.0.0.14' (111)
Ik dacht er eerst aan mischien draait die service/deamon nog niet dus dacht laat ik hem es starten op de volgende manier.
/usr/libexec/mysqld start
Toen kreeg ik deze foutmelding
/usr/libexec/mysqld: /lib/libpthread.so.0: version `GLIBC_2.3.2' not found (required by /usr/libexec/mysqld)
Enviroment:
- Slackware 9.0 Linux
- Apache 1.3.27
- Mysql 4.0.15
Ik zou het eigenlijk zo niet weten, ben nog niet zo heel erg bedreven met linux. Maar ben er hard mee bezig om het allemaal te kunnen.
Maar nou heb ik hem ge installed en ingesteld. Maar ik heb nog steeds problemen.
Heb ook een nieuwere versie van mysql er op gegooit.
Error op de pagina zodra je inlogd.
Fout
MySQL retourneerde:
Can't connect to MySQL server on '10.0.0.14' (111)
Ik dacht er eerst aan mischien draait die service/deamon nog niet dus dacht laat ik hem es starten op de volgende manier.
/usr/libexec/mysqld start
Toen kreeg ik deze foutmelding
/usr/libexec/mysqld: /lib/libpthread.so.0: version `GLIBC_2.3.2' not found (required by /usr/libexec/mysqld)
Enviroment:
- Slackware 9.0 Linux
- Apache 1.3.27
- Mysql 4.0.15
Ik zou het eigenlijk zo niet weten, ben nog niet zo heel erg bedreven met linux. Maar ben er hard mee bezig om het allemaal te kunnen.