Vraag over Links naar HK in topics

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 06:50
Hallo, ik vraag mij af waarom je geen pagina te zien krijgt als een poster een link van een HK topic in welk ander topic plaatst. Ik heb idd geen HK access dat klopt, maar het moet toch mogelijk zijn om de content van de link te lezen (zonder de reactie mogelijkheid) om mee te kunnen praten in het topic waar ik WEL in kan?

Ik zie vaak van die links en weet dan niet wat de poster bedoelt :?
Maybe iets om over na te denken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Waarom vraag je geen HK-acces aan dan? (Ik kan het namelijk niet :P)

[ Voor 31% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-10-2003 11:01 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

readonly access naar de HK??
lijkt me niet dat dat gaat gebeuren :D

overigens, waar zie je dat soort linkjes dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

heb je wel hk access aangevraagd. Je zit al een poosje in die range....
Misschien dat je er toch in kan.....
Maar ik denk niet dat ze zoiets gaan doen. Kost teveel moeite om het te onderhouden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mensen horen gewoon geen HK-links buiten de HK te plaatsen. Ik zie ook geen enkele reden waarom dat ooit van z'n leven nuttig zou zijn in een van de wel-serieuze fora.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
De discussie over Alleen-lezen toegang in de HK is al vaak gevoerd en er kwam altijd uit dat dat niet de bedoeling was van de HK. Het is een extratje die je of helemaal krijgt, of helemaal niet.

Jij valt trouwens binnen de HK range die toegang mogen vragen, dus waarom zou je het niet proberen? Zie ook: [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-60.000***[/rml] :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

curry684 schreef op 22 October 2003 @ 11:01:
Mensen horen gewoon geen HK-links buiten de HK te plaatsen. Ik zie ook geen enkele reden waarom dat ooit van z'n leven nuttig zou zijn in een van de wel-serieuze fora.
good point, meestal word een topic die verwijst naar een topic in de HK, vanzelf een HK-topic, en verliest hiermee zijn nut...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
De HK kan ik wel vergeten door dingen in het verleden :'( Maar vergeving is misschien nog mogelijk.
Al ga ik liever naar een echte kroeg, De HK blijft wenselijk voor mij als oudere jongere (39)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 19:30

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat snap ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat er soms een HK-link in een sig staat. Dat had ik vroeger (poeh, ik word oud :+) ook wel eens, maar tegenwoordig zie ik het niet zo vaak meer. Misschien is het wel verboden geworden. :X

Readonly HK is in ieder geval niet echt nuttig lijkt mij. Je kan er in komen, als je geen overmatige OWs hebt of andere akkefietjes, dus dit topic lijkt me dan opgelost? :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
PromWarMachine schreef op 22 oktober 2003 @ 11:06:
[...]

Dat snap ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat er soms een HK-link in een sig staat. Dat had ik vroeger (poeh, ik word oud :+) ook wel eens, maar tegenwoordig zie ik het niet zo vaak meer. Misschien is het wel verboden geworden. :X

Readonly HK is in ieder geval niet echt nuttig lijkt mij. Je kan er in komen, als je geen overmatige OWs hebt of andere akkefietjes, dus dit topic lijkt me dan opgelost? :)
Ow weleens gehad ja, zelfs een Banned 4 Ever. Die was te wijten een misverstand en is teruggedraaid na overleg met BlackD toendertijd. Maar dat B4E is onuitwisbaar gebleken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie ze soms in NSTM topics staan als er in beide een soortgelijk topic staat, meestal zetten mensen er wel even netjes bij dat het alleen met HK-xs te bekijken is.
Soms vergeten mensen het ook wel eens omdat het op een gegeven moment zo normaal is dat je HK hebt dat je er niet meer stil bij staat.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
Hoelang blijven OW's en Ban's eigenlijk bestaan in je Lijst van strafbare feiten? Zelfs in de echte wereld is er sprake van verjaring. OW en Ban zijn ondertussen 2 monkeys on my back geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Er zijn wmb betreft meer argumenten tegen read-only HK-XS dan voor, misschien in eerste instantie lijkt het positieve effecten te hebben, maar wat betere beschouwing (wel vanuit oogpunt van de crew) levert voornamelijk nadelen.

Als iemand afgewezen is voor HK-toegang, mag hij 3 maanden later opnieuw een aanvraag doen; zijn aanvraag dan wordt specifiek beoordeeld op de recente posts sinds de eerdere aanvraag:
verbeterd iemand zijn postgedrag (behulpzame replies geven, geen overbodige, offtopic of al te belerende opmerkingen) dan zal dit heel erg positief in zijn voordeel wegen en de kans is groot dat hij alsnog probleemloos toegang zal krijgen.

Ook als je meerdere OW's op je naam hebt staan, kun je, als je bewijst goed te kunnen posten wel degelijk in de HK komen, je moet er enkel zelf die moeite voor doen.

Voor mensen die die moeite niet (willen) doen, is er sowieso weinig plek op GoT, en je hoeft niet te verwachten dat wij dan hen extra diensten gaan bieden, zoals het nutteloos lurken in de HK.
(niks tegen lurkers, dat kan ook een goede houding zijn en ook erg leerzaam, maar mensen die lurken in de HK , maar wel kunnen posten in de tech-fora, daar heb ik wel een zeker angst voor, dat dat enkel een aanzet kan zijn naar meer slecht gedrag van hun kant)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Er zijn ook mensen die geen HK-access vragen omdat ze weten dat het heel veel tijd opslokt om die onzin te lezen, en het nauwelijks te negeren is als je de 'active topics' functie gebruikt.

Je moet gewoon buiten de HK geen links naar HK-topics plaatsen, want het maakt wel nieuwsgierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

rollebol schreef op 22 oktober 2003 @ 11:20:
...en het nauwelijks te negeren is als je de 'active topics' functie gebruikt.
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Forumfilter

Fora niet te tonen bij Actieve Topics / RSS / Hottopic XML
HTH :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
RM-rf schreef op 22 oktober 2003 @ 11:19:
Er zijn wmb betreft meer argumenten tegen read-only HK-XS dan voor, misschien in eerste instantie lijkt het positieve effecten te hebben, maar wat betere beschouwing (wel vanuit oogpunt van de crew) levert voornamelijk nadelen.

Als iemand afgewezen is voor HK-toegang, mag hij 3 maanden later opnieuw een aanvraag doen; zijn aanvraag dan wordt specifiek beoordeeld op de recente posts sinds de eerdere aanvraag:
verbeterd iemand zijn postgedrag (behulpzame replies geven, geen overbodige, offtopic of al te belerende opmerkingen) dan zal dit heel erg positief in zijn voordeel wegen en de kans is groot dat hij alsnog probleemloos toegang zal krijgen.

Ook als je meerdere OW's op je naam hebt staan, kun je, als je bewijst goed te kunnen posten wel degelijk in de HK komen, je moet er enkel zelf die moeite voor doen.

Voor mensen die die moeite niet (willen) doen, is er sowieso weinig plek op GoT, en je hoeft niet te verwachten dat wij dan hen extra diensten gaan bieden, zoals het nutteloos lurken in de HK.
(niks tegen lurkers, dat kan ook een goede houding zijn en ook erg leerzaam, maar mensen die lurken in de HK , maar wel kunnen posten in de tech-fora, daar heb ik wel een zeker angst voor, dat dat enkel een aanzet kan zijn naar meer slecht gedrag van hun kant)
Dank u wel. Ik zal het over 2 maanden weer eens proberen. de vorige aanvraag is geweigerd door die ene Ban van 2 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Inderdaad! Dat is weer nieuw zeker. :)

Neemt niet weg dat ik dus liever niet in de HK wil kunnen want ik weet hoe ongedisciplineerd ik ben qua tijdsindeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bestla schreef op 22 October 2003 @ 11:24:

Dank u wel. Ik zal het over 2 maanden weer eens proberen. de vorige aanvraag is geweigerd door die ene Ban van 2 jaar geleden.
die worden geregistreerd en ik weet dus dat '2 jaar terug' en een 'permanente Ban' niet geheel de waarheid is, en al zeker niet de reden van afwijzing was(misschien kan je het nog herinneren, het had met 'tellen' en je UID te maken ;))

lees goed de regels door (in MED) en dan wens ik je veel succes met je aanvraag tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 08:53
RM-rf schreef op 22 October 2003 @ 11:19:

Oe dan mag ik wel mn best gaan doen wil ik ooit in de HK komen ! :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
RM-rf schreef op 22 October 2003 @ 11:31:
[...]

die worden geregistreerd en ik weet dus dat '2 jaar terug' en een 'permanente Ban' niet geheel de waarheid is, en al zeker niet de reden van afwijzing was(misschien kan je het nog herinneren, het had met 'tellen' en je UID te maken ;))

lees goed de regels door (in MED) en dan wens ik je veel succes met je aanvraag tegen die tijd :)
Of het 2 jaar was is niet precies te zeggen maar meer als een jaar zeker ;)
En Permanent was hij zeker ! BlackD heeft dat omgezet naar 2 weken en later naar een OW. Dus eigenlijk heb ik nix te maken met een Ban 8) Valt alles toch nog mee. Ik heb er zelfs mijn icon voor veranderd om beter bij de HK groep te horen ;) [bullshit mode _/-\o_ ]

[ Voor 20% gewijzigd door Bestla op 22-10-2003 14:58 ]

Pagina: 1