[PC-CD ROM] Halo - deel 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 668 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/halo/IMG/topnav_r1_c1.gif

Omdat deel 1 tot de bovenkant vol zat, heb ik eventjes deze in elkaar gefrunnikt. Mocht er nog iets zijn wat ik mis, zeg het dan eventjes.

Veel succes verder met deze Topic

You are the last of your kind. Bred for combat, built for war, you are the master of any weapon, pilot of any vehicle and fear no enemy.

Game Info

Bent on Humankind's extermination, a powerful fellowship of alien races known as the Covenant is wiping out the Earth's fledgling interstellar empire. You and the other surviving defenders of a devastated colony-world make a desperate attempt to lure the alien fleet away from Earth. Shot down and marooned on the ancient ring-world Halo, you begin a guerilla-war against the Covenant. Fight for humanity against an alien onslaught as you race to uncover the mysteries of Halo.

Features:

• New to Halo for the PC: Halo allows you to take the battle online with gamers from all over the world in a variety of customizable individual and team based games. Experience the all new multiplayer with the addition of new maps, weapons and vehicles. Halo's been enhanced for play on the PC with the precision offered by the mouse and keyboard and the support of high-end hardware allowing up to 1600x1200 resolution!

• Rich sci-fi experience.: "Halo" transports gamers into a science fiction universe fresh out of a Hollywood movie. With a detailed, twisting storyline, complex characters and cunning enemies, "Halo" will fulfill every sci-fi enthusiast's dreams.

• Vehicle and foot-based action: Gamers can tackle missions any way they choose, be it storming an enemy base or taking the wheel or gunnery position in a variety of powerful vehicles. Vehicles range from stolen Covenant flyers to human tanks and more.

• Intense online multiplayer shootouts.: Take the battle online with gamers from all over the world in a variety of individual and team-based games such as King of the Hill, Capture the Flag, Race, Oddball, Death Match, and more

• Huge Weapon Variety.Enemies can be crushed with a vast array of human or Covenant weaponry, ranging from the stealthy semiautomatic pistols and needler guns to the fierce rocket launchers and fuel-rod gun.

• Incredible mission variety.Gamers can fight the Covenant in a variety of missions as they uncover the dark secrets of "Halo." Among the many objectives: to attack enemy outposts, raid underground labs for advanced technology, rescue fallen comrades, steal alien vehicles and weaponry, and snipe at enemy forces.

• Indoor and outdoor combatFights are seamless in "Halo's" ultrarealistic indoor and outdoor environments as gamers hunt the Covenant in a variety of single-player and multiplayer battles.

• Optimized for the PC.With the precision of mouse and keyboard support, playing "Halo" is like never before. Gamers can take advantage of their high-end graphic cards and see "Halo" in superhigh 1,600x1,200 resolution.

• Dolby® 5.1 compatible:Gamers will enjoy a complete surround-sound experience. Enemy troops yell out the front speakers, while friendly troops yell assistance from the right. Meanwhile, gamers hear bullets fired from behind and watch them strike the targets in front of them.

System Requirements
Nog niet bekend
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.insidemacgames.com/images/halo_003_l.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/pc_halo/pc_halo_screen010.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513/pc_halo/pc_halo1100_screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/pc_halo/pc_halo_screen001.jpg Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/e3/0513/pc_halo/pc_halo1100_screen008.jpg

Homepage

Release date: Deze zomer

Halo Topics :

[rml][PC CD ROM] Het grote Halo Topic - Deel I [/rml]

Naam Video KaartAanbvolen Pixel Shader te gebruiken
Radeon 9500/9600/9700/9800/9800XT-Pixelshader 2.0 ( -use20 }
GeForce FX 5200/5600/5900/5950 -Pixelshader 2.0 ( -use20 } of 1.1*
Matrox Parhelia-Pixelshader 2.0 ( -use20 }
Radeon 8500-Pixelshader 1.4 ( -use1.4 }
GeForce 3/ti200/ti500 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }
GeForce 4/ti4600/ti4400/ti4200 -Pixelshader 1.1 ( -use11 }**
GeForce 256/DDRGeen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 2/GTS/Pro/Ultra/Ti/MXGeen Pixelshader mogelijk ( -useff }
GeForce 4 MX 440/460Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon (original)Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }
Radeon 7500Geen Pixelshader mogelijk ( -useff }

* De Geforce FX serie kaarten lopen beter op pixelshader 1.1 als 2.0 dus wordt aanbevolen -use11 te gebruiken.
** De Geforce 4 Ti Series hebben niet de mogelijkheid om pixelshader 1.4 te gebruiken, ze gebruiken pixelshader 1.3 die niet ondersteund wordt door een spel.

arnout109's FAQ over Halo :

http://home.hccnet.nl/jjm.evers/halo/

Thanx to :

This Topic is Made by Timocos

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Oke dan, dit gebruik ik

-DirectX9.0b
-Catalyst 3.8 (3.6 leverde geen prestatiewinst op)
-Windows XP Pro
-Athlon XP 2.22GHz, Radeon9700, 256MB PC3200.
-1024x768x100Hz + Vsync (verder alles aan)
-AA/AF uit in Catalyst menu
-c:\games\halo\halo.exe -novideo -use20

Het draait nog steeds erg slecht en gemiddelde framerate ligt nog steeds ver onder de 30. Wat doe ik fout?
Mouselag (logitech muizen)
Je kan de voorkomen door de muis acceleratie tijdens games uit te zetten.
Ik neem aan dat iedereen dat heeft uitgeschakeld want met muis acceleratie is het spelen van FPS spellen gewoon klote en komt je muisbeweging niet overeen met je beweging op het scherm.

Nog een nadeel. Als je in een voertuig zit loopt het niet vloeiend, je hebt een constant geschok (25fps ofzo). Net als dat je met quakeworld (quake1) een lage rate aan hebt staan. Dit is iig bij de Warthog zo. Op de Xbox was dat ook niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Yokozuna op 22-10-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yokozuna schreef op 22 October 2003 @ 10:40:
Oke dan, dit gebruik ik

-DirectX9.0b
-Windows XP Pro

Het draait nog steeds erg slecht en gemiddelde framerate ligt nog steeds ver onder de 30. Wat doe ik fout?

[...]

Ik neem aan dat iedereen dat heeft uitgeschakeld want met muis acceleratie is het spelen van FPS spellen gewoon klote en komt je muisbeweging niet overeen met je beweging op het scherm.

Nog een nadeel. Als je in een voertuig zit loopt het niet vloeiend, je hebt een constant geschok (25fps ofzo). Net als dat je met quakeworld (quake1) een lage rate aan hebt staan. Dit is iig bij de Warthog zo. Op de Xbox was dat ook niet.
Nogal al wiedes, daar is Halo gebonden aan 1 systeem config en kan het dus niet echt gaan laggen omdat de game voor die config gemaakt is. :P

En je hebt Vsync aan. Zet die nou eens uit en kijk dan of je fps nog steeds zo laag zijn. En misschien nog wat extra geheugen is ook niet mis :?

offtopic:
Damn moet echt ff wennen aan de nieuwe forum layout.
Trouwens als ik jouw was TS, zou ik even vragen of de titel veranderd kan worden in [Pc]Halo - Deel 2. Staat wat mooier tov het vorige deel

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 22-10-2003 16:11 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

ErA

Ok ik zal ook maar eens een nuttige post toevoegen:

Als eerste het spel:

Singleplayer: Ik vind het 1 van de weinige Shoot 'm Ups die singleplayer vermakelijk is. LEt wel, slechts voor 6 uur want dan is ie uitgespeeld. Overigens worden sommige ruimtes tot in irritatie herhaald maar dat hoort er dan maar bij.

Multiplayer: Zeer goed uitgevoerd alleen is het wel errug makkelijk. Niet om op te scheppen maar bij mijn 3e online game ragde ik zo hard dat de tegenstander geen kans meer had. Ik denk ook dat degene die al langer fps'en spelen een grote voorsprong hebben. Halo is namelijk heel erg; raak=raak. Ik heb nog nix gemert van lag in schoten etc.

Je ziet vooral aan de besturing van voertuigen dat halo een console game is. Immers is het zo dat waar je heen mikt je heen gaat. Iets dat zeker een totale vernieuwing is. (Denk aan battlefield 1942 waar het besturen van voertuigen op een hele andere manier is uitgevoerd.)

Specs/prestaties: Hier even mijn systeempje en de prestaties:

Cpu: amd 2500+ barton
Ram: 512 DDR 266
Vid: Radeon 9700 Pro

Ik heb de complete singleplayer op 1024x768 gedaan met alles op HIGH of iig de hoogst mogelijke. Ik vond het goed draaien. Het deed soms een beetje inkakken wanneer het erg druk werd.

Tips for performance:

Sound
Varierty op low

Vid
Decals -> uit
Particles -> medium.

Kortom, zet meeste dingen wat lager. Het gaat enigzins ten koste van het grafisch aspect maar dit weegt niet op tegen de FPS die je haalt.

Verder niets dan lof voor deze game.

PS: 1: *edit* geen clan recruiting hier.
2: Wie uitvind hoe ik mijn fov op 110 kan zetten krijgt een kus

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
net leuk potje gespeeld, alleen jammer van een zo'n lame-ass teamkiller (meus) Zelfs op gesloten servers nog zulke lamers, tis echt diep triest :N

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Met use20 draait het zo rond 30fps met gewoon lopen, en 8~10 in hevige indoor acties met veel licht effecten. (granaten, geweren die schieten etc.) outdoor gaat het veel beter en daar zit ik ongeveer aan de 20.

Met use11 draait het zo rond de 50fps met gewoon lopen, en 20~30 in hevige indoor gevechten en outdoor zo'n 25~40.

Gebasseerd op mijn gevoel trouwens :)

Heeft iemand het commando voor in de console om de fps te laten zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Had je niet een beetje mooiere startpost kunnen maken?
Dit is copy paste gedoe.

Ik wacht nog steeds tot dat ik HALO binnen krijg, de PR heeft HALO naar de verkeerde gestuurd grrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Een vriend van mij heeft een radeon 9000 en als hij wil gaan spelen (van het menu naar 3d gfx gaat) crashed hetspel met een unhandeld exception.. heeft iemand enig id waar dat aan kan liggen? Hij heeft geupdate naar 1.01, we willen dalijk updaten naar 1.02 maar misschien weet hier al iemand wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Nog even mijn bijdrage over: Mouseacceleratie met logitech

Ik gebruik zelf de logitech 9.78 icm. Advance mousesetup.

In mouseare doe ik dit:

Mouse acceleratie: Geen
Versnelling in game uitschakelen: Niet aanvinken

Vervolgens in advance mouseware:

Enable game detection: Aan
Keep mouse speed: Aan
Keep mouse acceleration: Aan

Dit voorkomt mouselag in alle games behalve halo. jajajaja. MAAAR in halo heb ik gemerkt dat de accel noemenswaardig klein is en niet te merken is. Ik speel nu 2 dagen en met 65 frags in een ctf gamepje :x gaat het best lekker :x

(Hoe neem je screenshots?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
Bartjuh schreef op 22 oktober 2003 @ 16:48:
Heeft iemand het commando voor in de console om de fps te laten zien :?
CTRL + F12 of in je console rasterizer_fps true te typen.
zet achter waar je ook -use11 oid neerzet -screenshot en als je dan in de game op printscreen drukt komen de screenshot in een map genaamt screenshots in je gamedir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ow jeey tis weer gezellig :)

Spydoggie ownt jullie allen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Spydogownage.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Laatst online: 14-09 19:32
Voor de geinteresseerden, er zijn al een aantal mod mogelijkheden. Kijk anders ff op http://clik.to/NLclan voor uitleg over installatie en het maken van mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
ik moet voor komend weekend een dedicated server opzetten voor onze LAN-party,
totaal geen probleem opzich en het werkt allemaal netjes :)

maar ik zit met 1 raadsel: welke CTF mappen ziet men het liefst gedraait worden :?
welke zijn het meest populair :?

iemand die voor mij hiervan een mooi lijstje kan geven?
ik weet dat Tampie een dedicated server draait/draaide, maar ik weet de mapnamen niet meer allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Crash-Override schreef op 22 October 2003 @ 18:37:
ik moet voor komend weekend een dedicated server opzetten voor onze LAN-party,
totaal geen probleem opzich en het werkt allemaal netjes :)

maar ik zit met 1 raadsel: welke CTF mappen ziet men het liefst gedraait worden :?
welke zijn het meest populair :?

iemand die voor mij hiervan een mooi lijstje kan geven?
ik weet dat Tampie een dedicated server draait/draaide, maar ik weet de mapnamen niet meer allemaal :P
bloodgulch, death island, ice fields, danger canyon om er een paar te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
spydoggie schreef op 22 October 2003 @ 17:44:
Ow jeey tis weer gezellig :)

Spydoggie ownt jullie allen :P
[afbeelding]
welke map? en met of zonder excessief gebruik van de fuel rod gun? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Yokozuna schreef op 22 October 2003 @ 10:40:
[...]

-DirectX9.0b
-Windows XP Pro

[...]
Waar is dat "-novideo" eigenlijk goed voor?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
speelt ie introfilmpjes van bungie/microsoft niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
shuogg schreef op 22 oktober 2003 @ 19:05:
[...]

bloodgulch, death island, ice fields, danger canyon om er een paar te noemen :)
thx, had bloodgulch en death island er al in staan, de andere 2 heb ik toegevoegd :)

zit nu alleen nog te klooien met de time limit, kan dat commando nergens vinden :X
never mind, heb het :)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 22-10-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Misschien handig om even de GoT faq er bij te zetten :? (Die ik geschreven heb :Y) :P :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

shuogg schreef op 22 October 2003 @ 19:05:
[...]

welke map? en met of zonder excessief gebruik van de fuel rod gun? ;)
Side winder met matig gebruik van de fuelrod gun :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
spydoggie schreef op 22 oktober 2003 @ 20:47:
[...]

Side winder met matig gebruik van de fuelrod gun :7
mja die fuel rod gun mag van mij wel rotten uit het spel, dat ding kun je gewoon de basis van tegenstander mee showeren of gewoon gaan campen ergens midden in de map. Je scoort dik meer kills dan iemand die gewoon meespeelt. Bovendien bevorderen die zware wapens het gebruik van voertuigen totaal niet.

Nog iets, mogen er meer gewone warthogs in de game? Die Rocket Warthogs heb je geen fuck aan........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

shuogg schreef op 22 October 2003 @ 21:07:
[...]

mja die fuel rod gun mag van mij wel rotten uit het spel, dat ding kun je gewoon de basis van tegenstander mee showeren of gewoon gaan campen ergens midden in de map. Je scoort dik meer kills dan iemand die gewoon meespeelt. Bovendien bevorderen die zware wapens het gebruik van voertuigen totaal niet.

Nog iets, mogen er meer gewone warthogs in de game? Die Rocket Warthogs heb je geen fuck aan........
Lekker boeie..... iedereen kan die gun toch gebruiken,
En die warthogs met rockets zijn juist cool. dat ontbrak er nog aan de xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
spydoggie schreef op 22 October 2003 @ 21:16:
[...]

Lekker boeie..... iedereen kan die gun toch gebruiken,
En die warthogs met rockets zijn juist cool. dat ontbrak er nog aan de xbox versie.
mja maar juist door die fuel rod gun verschuift de focus van voertuigen naar personen want je bent met zo'n ding veel sterker dan met een auto hoor. Dat is er imho fout. Die voertuigen moeten er niet voor niets zijn.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Je er gewoon voor zorgen dat niemand je basis kan showeren. Neem nou die open map. Die enuurme vette beetje woestijn achtig.

Heel fijn een rod gun daaro maar pistol roeleert die map.

Ik vind halo gewoon heel goed afgesteld kwa guns. Tuurlijk zijn sommige dingen net iets te sterk maar toch.. Beter dan menig ander game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
Een aantal dingen vind ik nog wel vervelend. Veel mensen kijken niet waar ze een granaat gooien of schieten een beetje in het wilde weg of rijden zonder te kijken, dan gaan ze er van uit dat jij wel opzei gaat. Wanneer sommige mensen een granaat gooien terwijl jij er dicht bij bent en je hem met je pistool bijna dood hebt, is soms een beetje vervelend :(.

Ik vind hetmeestal wel veel fun, alleen is het chat nog helemaal zuig, maar dat gaan ze oplossen in de patch. De volgende patch komt over 2-3 weken en samen met de patch komt ook de SDK uit.
I DO! :)

[ Voor 12% gewijzigd door GoddXX2 op 22-10-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op 22 oktober 2003 @ 16:50:
Had je niet een beetje mooiere startpost kunnen maken?
Dit is copy paste gedoe.
Who cares?? :| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
ErAdiCToR schreef op 22 October 2003 @ 21:37:
Je er gewoon voor zorgen dat niemand je basis kan showeren. Neem nou die open map. Die enuurme vette beetje woestijn achtig.

Heel fijn een rod gun daaro maar pistol roeleert die map.

Ik vind halo gewoon heel goed afgesteld kwa guns. Tuurlijk zijn sommige dingen net iets te sterk maar toch.. Beter dan menig ander game
ja maar vooral op die ijsmaps is dat ding echt wel VEEL te sterk, want door al die tunnels en verschillende routes kan altijd wel iemand showeren........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
En je hebt Vsync aan. Zet die nou eens uit en kijk dan of je fps nog steeds zo laag zijn.
Als geprobeert, maakt natuurlijk niets uit want Vsync verlaagt alleen je maximale framerate naar die van je refreshrate, gezien die 100Hz op 1024 is, zorgt Vsync natuurlijk niet voor een prestatieverlies.

Extra geheugen komt erin, maar heeft volgens mij weinig effect op de framerate. Wel op het gehakkel (door HDD activiteit) tussendoor, maar daar had ik dus met 256MB ookal geen last van in Halo.

DIT is vreemd:
In 3e level single player Halo heb ik op een bepaald punt 24/25 fps met -use20
Daarna zelfde punt maar dan opgestart met -use11 heb ik 36-37 fps. Terwijl ik een ATi Radeon9700 heb, VAAG.
Niet om op te scheppen maar bij mijn 3e online game ragde ik zo hard dat de tegenstander geen kans meer had. Ik denk ook dat degene die al langer fps'en spelen een grote voorsprong hebben. Halo is namelijk heel erg; raak=raak. Ik heb nog nix gemert van lag in schoten etc.
100% waar. Gezien je in Halo als speler (zonder voertuig) erg traag loopt ben je (vooral nu je met de muis kunt spelen) een erg makkelijk doelwit met direct-hit wapens. De loopsnelheid zou eigenlijk verhoogt moeten worden (of gewoon een snellere gameplay) om je moeilijk raakbaar te maken.

[ Voor 72% gewijzigd door Yokozuna op 22-10-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

HAHAHAHAAHHAHAAHHAHAAHAH :Y) dat wil ik wel eens zien Spydoggie :)

Nog even mijn view op die Fuel Rod: ik vind het een erg fijn wapen, en zet het ook graag in bij basecampende tegenstanders, het roeleert gewoon. Ik vind het wel overpowered. Met 2 schoten ongeveer richting tegenstander is die al dood, en je kan er ong 30-40 keer mee schieten. Van mij mag dat omlaag. Kijk maar naar de bazooka, daar krijg je maar 4 schoten van. Dus of het ammo omlaag van die Fuel Rod, of helemaal uit het spel, en bazooka's voor in de plaats. Bazooka's zijn gewoon super vs vehicles :D

en vergeet niet; Ik own jullie allemaal (met en zonder fuel rod) :P

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de iso gedownload van halo 2 ik ben al best ver met campain tot nu toe vind ik het een erg leuk spel ik ga ook zo nog multiplayer proberen enz.ctf slayer teamslayer.
haha en wie zit er al in een clan van halo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
De volgende patch komt over 2-3 weken en samen met de patch komt ook de SDK uit.
In de nieuwe patch vereisten vind ik:

-Reduce mouselag optie
-FOV 100-110-120 optie (ofzo)
-Liefst hogere loopsnelheid in multiplayer games
-NOCD standaard aan, of je die cd er nou wel of niet in hebt, je blijft toch een goeie cdkey nodig hebben om op ALLE servers te kunnen spelen.
ik heb net de iso gedownload van halo 2 ik ben al best ver met campain tot nu toe vind ik het een erg leuk spel ik ga ook zo nog multiplayer proberen enz.ctf slayer teamslayer.
haha en wie zit er al in een clan van halo
Meer info graag, liefst wat screenshots :) Nieuwe voertuigen? Meer goede multiplayer maps, andere wapens, snellere gameplay, meer fps? Ben benieuwd :) Dus Halo2 komt ook gewoon voor de pc uit? Hopelijk een betere engine, want het spel kan een stuk beter draaien met ook nog meer polygonen op het scherm (van mijn part gebruiken ze de Unreal 2 engine ofzo, zoieso veel beter qua prestaties)

Halo lijkt bij mij hier het slechtste van heel het forum te draaien terwijl UT2003 nog gewoon acceptabel speelt in 1600x1200 met alles aan.

[ Voor 58% gewijzigd door Yokozuna op 22-10-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 21:18

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Yokozuna schreef op 22 October 2003 @ 23:24:
[...]

Als geprobeert, maakt natuurlijk niets uit want Vsync verlaagt alleen je maximale framerate naar die van je refreshrate, gezien die 100Hz op 1024 is, zorgt Vsync natuurlijk niet voor een prestatieverlies.
Volgens mij is dat niet helemaal waar, met VSync aan blijft je framerate precies op je refreshrate geplaatst. Dat houdt in dat je alleen precies je RR als FR hebt, of een breuk van de RR. Bij RR=60 krijg je dus FR=60, of 30 of 20 of 15 en ga zo maar door. Als de 60 niet gehaald kan worden ga je meteen terug naar 30. Dat merk je wel! Bij een RR van 75 is het nog erger, je zakt dan ineens naar 25! (als ik dit goed beredeneer dan!)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Yokozuna schreef op 22 October 2003 @ 23:34:
Meer info graag, liefst wat screenshots :) Nieuwe voertuigen? Meer goede multiplayer maps, andere wapens, snellere gameplay, meer fps? Ben benieuwd :) Dus Halo2 komt ook gewoon voor de pc uit? Hopelijk een betere engine, want het spel kan een stuk beter draaien met ook nog meer polygonen op het scherm (van mijn part gebruiken ze de Unreal 2 engine ofzo, zoieso veel beter qua prestaties)
Volgens mij wordt Halo 2 weer exclusief voor de XBoX, net als Halo (1) dat was. Pas over een jaartje of 2 kunnen het Halo op de PC verwachten :(

Een preview van Halo2: UGO.com

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Darkvater schreef op 22 oktober 2003 @ 23:27:
[...]

HAHAHAHAAHHAHAAHHAHAAHAH :Y) dat wil ik wel eens zien Spydoggie :)

Nog even mijn view op die Fuel Rod: ik vind het een erg fijn wapen, en zet het ook graag in bij basecampende tegenstanders, het roeleert gewoon. Ik vind het wel overpowered. Met 2 schoten ongeveer richting tegenstander is die al dood, en je kan er ong 30-40 keer mee schieten. Van mij mag dat omlaag. Kijk maar naar de bazooka, daar krijg je maar 4 schoten van. Dus of het ammo omlaag van die Fuel Rod, of helemaal uit het spel, en bazooka's voor in de plaats. Bazooka's zijn gewoon super vs vehicles :D

en vergeet niet; Ik own jullie allemaal (met en zonder fuel rod) :P
Whoehoe jaja af entoe own jij mij en af en toe ik jouw :+....... btw meneer TH3dud3 ownde mij vandaag op BG de klootzak :P niet verkeerd bedoeld.

en tis idd waar dat je met die fuelrod gun tevaak kan schieten ik geloof 30x maak er dan 10 van ofzo.

Och ja Halo is gewoon vet.....

als die sdk uitkomt betekent dat dan dat het modden kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 21-08 18:20
De minimum specs volgens Microsoft:

Operating System: Microsoft Windows 98, Microsoft Windows Second Edition, Microsoft Windows Millennium Edition (Me), Microsoft Windows 2000, or Microsoft Windows XP.
Computer/Processor: 733 megahertz (MHz) processor.
DirectX: DirectX® 9.0 or later. (DirectX 9.0b is installed by Halo.)
Memory: 128 megabytes (MB) of RAM.
Hard Disk: 1.2 gigabytes (GB) of free hard disk space.
Video card: 32 MB or 3D Transform and Lighting capable.
CD: 8X.
Sound: Sound card, speakers, or headphones with multiplayer play.
*56.6 Kilobytes per second (KBps) modem or 10 MB network adapter. Multiplayer servers require broadband to run a server.
*Additionally, you must have an Internet Service provider (ISP) or a Local Area Network (LAN), if you want to play multi-player games.

bron

[ Voor 6% gewijzigd door Necrite op 23-10-2003 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De_Flexe_Toki schreef op 23 oktober 2003 @ 00:09:
[...]

Volgens mij is dat niet helemaal waar, met VSync aan blijft je framerate precies op je refreshrate geplaatst. Dat houdt in dat je alleen precies je RR als FR hebt, of een breuk van de RR. Bij RR=60 krijg je dus FR=60, of 30 of 20 of 15 en ga zo maar door. Als de 60 niet gehaald kan worden ga je meteen terug naar 30. Dat merk je wel! Bij een RR van 75 is het nog erger, je zakt dan ineens naar 37! (als ik dit goed beredeneer dan!)
halveert steeds :)
dus is het uiteraard bij 75 minder erg dan bij 60 :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Ben nu halverwege SP, einde van de Library. Op zich is de verhaal lijn wel goed gemaakt maar qua level vormgeving is dit een van de saaiste spellen ooit.
Je loopt contstant door de zelfde gangen/kamers/ruimte. :r

Nu weet ik ook waarom het spel op 1 CD past, ze hebben gewoon al de level gecopied and pasted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:18
mensen, nog even over mijn servertje ;)

Ik was dus gisteren aan het spelen toen het helemaal vol zat, en het valt me best op dat er toch best veel gelamed wordt. Dat vink erg jammer want ik dacht dat wij GoTTers toch wel zonder een teamkill spree van 3 een spel konden spelen? Ik had gehoopt dat het niet nodig was maar vanaf vandaag houdt ik toch mijn hand op het kick/ban knopje.

Wat moet je dus niet doen:
- de server in gaan en dan gaan eten ofzo :/ zonde voor andere mensen die wel nu willen spelen, als de server vol is en jij bent aan het idlen -> kick
- teamkillen, een ongelukje kan, maar dan zeg je sorry, en ga je niet door alsof er niets aan de hand is, overmatig teamkillen -> ban
- laggen, ik speelde net tegen prolution, en zijn auto vloog steeds van de ene basis naar de andere basis, leek net een personal teleport ofzo. Ik snap dat het voor de laggers zelf niet leuk is maar jouw vijand kan ook nix tegen iemand beginnen die steeds van plek verspringt, overmatig laggen -> ban
- anti-teamspirit, een warthog is niet van jou alleen, dus je gaat er niet zomaar alleen mee weg, wacht even en kijk of er teamgenoten aankomen die er ook bij willen, anders moeten zij lopen, niet erg aardig. Vaak schieten teamleden op warthogs die wegrijden om zo aan te geven dat ze er ook bij willen, let daarop, je winkansen zijn namelijk zoveel groter bij 2 of meer mensen in een warthog. Als ik zie dat je herhaaldelijk gewoon NIET aan je teamleden denkt -> kick

Laten we het gezellig houden mensen. 8)

oh en trouwens, op request heb ik Blood Gulch nu 2x in de mapcycle staan :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Tampie schreef op 23 October 2003 @ 11:20:

Ik was dus gisteren aan het spelen toen het helemaal vol zat, en het valt me best op dat er toch best veel gelamed wordt. Dat vink erg jammer want ik dacht dat wij GoTTers toch wel zonder een teamkill spree van 3 een spel konden spelen? Ik had gehoopt dat het niet nodig was maar vanaf vandaag houdt ik toch mijn hand op het kick/ban knopje.

- de server in gaan en dan gaan eten ofzo :/ zonde voor andere mensen die wel nu willen spelen, als de server vol is en jij bent aan het idlen -> kick
- teamkillen, een ongelukje kan, maar dan zeg je sorry, en ga je niet door alsof er niets aan de hand is, overmatig teamkillen -> ban
- laggen, ik speelde net tegen prolution, en zijn auto vloog steeds van de ene basis naar de andere basis, leek net een personal teleport ofzo. Ik snap dat het voor de laggers zelf niet leuk is maar jouw vijand kan ook nix tegen iemand beginnen die steeds van plek verspringt, overmatig laggen -> ban
- anti-teamspirit, een warthog is niet van jou alleen, dus je gaat er niet zomaar alleen mee weg, wacht even en kijk of er teamgenoten aankomen die er ook bij willen, anders moeten zij lopen, niet erg aardig. Vaak schieten teamleden op warthogs die wegrijden om zo aan te geven dat ze er ook bij willen, let daarop, je winkansen zijn namelijk zoveel groter bij 2 of meer mensen in een warthog. Als ik zie dat je herhaaldelijk gewoon NIET aan je teamleden denkt -> kick

Woei, dat is goed nieuws! Nu je zo hard bezig bent, ga je ook andere lamigheden aan banden leggen? Zoals tanklamen, eg. met tankje bovenop teleports gaan parkeren zodat de mensjes niet door TP kunnen? (werkt overigens zeer goed op Death Island, ben je tenminste van die uberirritante banshees af }) ) Of misschien overmatig gebruik van Fuel Rod? Als je ziet dat iemand alleen fuel rod gebruikt, misschien een waarschuwing / kickje?

Oh, en ik ben het totaal mee eens dat Teamkillers een ban moeten krijgen (van een dag ofzo). 1, of 2 keer overrijden met een autootje kan, Halo is echt bagger in dat opzicht, maar soms heb ik echt genoeg van die @#$@#%(*!!@

[ Voor 6% gewijzigd door Darkvater op 23-10-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Soms heb ik echt in Halo dat ik soms 3 mannetjes achter elkaar neer maar met die buggy (per ongeluk) want als je al in de buurt komt ben je al dood :r

dat mogen ze iig fixen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Tampie schreef op 23 October 2003 @ 11:20:

Hartelijk dank tampie.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dat is nog eens fijn om te horen.

Ik heb btw eens geprobeerd in andere servers te komen als die van tampie down is maar het schijnt echt onmogelijk te zijn er een te vinden zonder lag.... Echt verschrikkelijk.

Nog 1 dingetje, een vriend van mij krijgt binnnenkort 1 M/bit upload (nu 512k/bit) hij zou eventueel ook een dedicated server kunnnen draaien maar is 1 M/bit genoeg voor 16 mensen? die van hem zou eventueel 24/7 kunnen draaien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 23 oktober 2003 @ 11:20:

Ja, dat is allemaal leuk enzo, maar ik denk dat je een belangrijk ding vergeet, wat ook op het laatst van de vorige topic voorbij is gekomen.

Als je sportief reageert op een teamkill (met sorry dude, of lol > Xcuse enzo) en de ge TK-de teammate begint je toch verrot te schelden hierna, dan vind ik dat hij ook een ban/kick mag verwachten.
Je regels zijn goed, alleen af en toe wordt je zo hard uitgescholden daar, daarvoor ga je niet online een spelletje spelen.
Deze mensen moeten ook het risico kunnen lopen gekicked/banned te worden, misschien dat ze het dan afleren zo op een teamkill te reageren.
Gefrustreerd raken mag, maar iedereen uitmaken voor allerlei ziekten enzo, dat moet eigelijk niet mogen. (zie zo ene persoon met een nick met 3 cijfers, beginnend met 00 en eindigend op (3 + 4), dat was niet gezond meer)

Als je hier ff naar zou willen kijken? Danku! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
je hebt gelijk, mijn lijstje was ook niet bedoelt in de zin van dit mag niet en daarnaast mag alles hoor ;) Ik kijk gewoon hoe het gaat en dan zie ik per situatie hoe en wat. Maar verwacht niet dat ik altijd op de server ben om te checken, of dat ik altijd even goed oplet, ik kan namelijk ook niet altijd goed zien wat er gebeurt op het andere team, bovendien wil ik gewoon af en toe ook lekker spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 23 October 2003 @ 15:25:
je hebt gelijk, mijn lijstje was ook niet bedoelt in de zin van dit mag niet en daarnaast mag alles hoor ;) Ik kijk gewoon hoe het gaat en dan zie ik per situatie hoe en wat. Maar verwacht niet dat ik altijd op de server ben om te checken, of dat ik altijd even goed oplet, ik kan namelijk ook niet altijd goed zien wat er gebeurt op het andere team, bovendien wil ik gewoon af en toe ook lekker spelen ;)
True! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Heeft iemand hier een verklaring voor; ? :)

DIT is vreemd:
In 3e level single player Halo heb ik op een bepaald punt 24/25 fps met -use20
Daarna zelfde punt maar dan opgestart met -use11 heb ik 36-37 fps (1.5 keer zoveel dus). Terwijl ik een ATi Radeon9700 heb.
Bij RR=60 krijg je dus FR=60, of 30 of 20 of 15 en ga zo maar door
Klopt niet. Ik heb vaak genoeg (in UT2003) een framerate van rond de 60 (1600x1200 frehreshrate = 75Hz) en dat loopt gewoon vloeiend. Met jou breuken verhaal zou ik dan 37.5fps hebben, dat is gewoon niet waar want het draait nog steeds vloeiend.

Vsync heeft dan ook geen nadelen, de framerate is maximaal je rehreshrate. Dat is geen nadeel want je kunt niet meer FPS zien dan je rehreshrate. Wat je ervoor terugkrijgt is een minder schokkerig beeld en geen horizontale tearing meer.

[ Voor 53% gewijzigd door Yokozuna op 23-10-2003 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

http://www.clanbase.com/ladderpetition_vote.php?lpid=368

Daar staat een request voor een clanbase 1on1 ladder die ik heb gedaan. Ik wilde ff vragen of jullie wilden voten (D.M.V het posten van een message). Als er genoeg votes zijn komt deze ladder erdoor.

Als je op clanbase geregged bent, log dan in, das beter:

Ga naar: FAQ -> Hoe maak ik een ladder -> Klik hier -> Scroll naar die van mij.

Dank :x.

BTW: Tampie kan je nog ff zeggen op wat voor lijn/specs jou serv zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ErAdiCToR schreef op 23 October 2003 @ 17:28:
BTW: Tampie kan je nog ff zeggen op wat voor lijn/specs jou serv zit...
jahoor :Y)

de server zit op een 100mbit lijn. specs zijn duron 800 256MB SDRAM, cpu gebruik gaat bij 16 spelers naar 70% ongeveer :/

Ik weet niet hoeveel kB/s de server voltrekt eigenlijk, enige wat ik weet dat ie met 4 spelers al 25kB/s deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even gekeken of het spel wat beter draait op lagere resoluties.. Valt bij mij nog wel vies tegen.

Dit is een screenie van het verloop van fps, eerste campaignmissie.

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/Halo1s.JPG

Het eerste "dal" is bij het gevecht met de eerste paar poppetjes die je tegenkomt... Gemiddelde daarbij was 20 fps :/ :'(. Ben nu al bang wat ik krijg als ik naar binnen ga. (op 1600x1200 krijg ik ongeveer dezelfde resultaten :? |:()

Dit lijkt me redelijk slecht voor mijn systeem (amd xp2000+, 512MB, 80GB, radeon 9700pro), die een 3dmark2k1 score heeft van ~12000 (redelijk, niet echt hoog).

Als ik hierin binnen in een vehikel ook 10 fps krijg, dan snap ik het niet meer, want dat lijkt me wel helemaal bedroevend laag, temeer omdat ik hier overal lees dat op 1024x768 redelijke resultaten worden behaald (of valt het nog wel mee? Ik heb weinig screenies gezien met dat grafiekje erin).

Ik heb wel de halo trial, maakt dat dan zoveel uit in prestatie met de versie die in de winkel ligt?

edit:

Gelukkig draait het verder in het level iets beter, maar nog steeds hangt de framerate redelijk vaak bij de 20, maar ik heb ook wel 111 gezien.. Is al vaker gezegd, maar ik vind de port slecht gedaan qua performance. Wat een brakke engine :/ |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo draait hier op zijn soepeltjes en ik ben best goed voor een beginner? Iemand interesse in moi? :P Btw Rtukkers: Ik ben precies waar jij bent en ik zit nu al vast :/, ik moet de maindoor activaten, maar ik kom niet langs de grote paarse mannetjes, mja oefenen oefenen oefenen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Tampie schreef op 23 October 2003 @ 17:49:
[...]

jahoor :Y)

de server zit op een 100mbit lijn. specs zijn duron 800 256MB SDRAM, cpu gebruik gaat bij 16 spelers naar 70% ongeveer :/

Ik weet niet hoeveel kB/s de server voltrekt eigenlijk, enige wat ik weet dat ie met 4 spelers al 25kB/s deed.
Geiiilllll ik wil thuis ook wel een 100mbit :) daar weet ik wel wat leuke dingentjes mee te doen :P

Btw 4 spelers al 25 kB/s das lekker fucked up..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom ik hier gvd zo'n dikke lagg krijgt bij alle server en bij elke network setting dan ook :? Begin een beetje zat te krijgen. Op dit moment heb ik Wanadoo Basic Cable :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ik heb weer 2 mooie kandidaten voor een serverban.

Liquid kan er nog van af met een waarschuwing, maar hij's wel erg bezig geweest op Ice Fields met het afmaken van zijn teammates.

Meus heeft al een waarschuwing las ik net op IRC, en hij kan er maar niet mee ophouden.

Zielig hoor mensen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Ik zou graag iets willen weten.... hoe groot zijn nu eigenlijk de levels waar je in speelt op multieplayer en singleplayer???

Moet ik denken aan de grote van de mappen van battlfield1942 ?? plz tell me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 24 October 2003 @ 20:26:
Ik zou graag iets willen weten.... hoe groot zijn nu eigenlijk de levels waar je in speelt op multieplayer en singleplayer???

Moet ik denken aan de grote van de mappen van battlfield1942 ?? plz tell me!
nee zeker niet de grootte van bf maps, wel een behoorlijk stuk kleiner, maar het verschilt per map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 21:12:
Gelukkig draait het verder in het level iets beter, maar nog steeds hangt de framerate redelijk vaak bij de 20, maar ik heb ook wel 111 gezien.. Is al vaker gezegd, maar ik vind de port slecht gedaan qua performance. Wat een brakke engine :/ |:(
Klopt gewoon.

Vooral als je in een vehicle zit KAN het gewoon niet goed draaien, daar heb je een bepaalde rate. Ookal zie je bovenin 60fps staan, als je een voertuig bestuurt schokt het constant, beetje bedroevend. Ook de enorme gunnerlag (achterop de Warthog) is erg irritant.

Ik vind de gameplay van Halo niet echt ok, hoewel het wel gewoon een leuk spel is om te spelen. Ik hoop toch op een verbetering bij UT2004, waar je bijvoorbeeld wEL afzonderlijk een turret en het voertuig kunt besturen. Hoewel UT2004 ook een zwaar spel zal worden weet ik bijna zeker dat het wat beter zal draaien dan Halo.

[ Voor 6% gewijzigd door Yokozuna op 24-10-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op 24 October 2003 @ 19:29:
Ik heb weer 2 mooie kandidaten voor een serverban.

Liquid kan er nog van af met een waarschuwing, maar hij's wel erg bezig geweest op Ice Fields met het afmaken van zijn teammates.

Meus heeft al een waarschuwing las ik net op IRC, en hij kan er maar niet mee ophouden.

Zielig hoor mensen :(
Wat is je Halo servertje? :P

Mensen, mensen. Zou het niet leuk zijn om een offi Halo GoT clan te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Laatst online: 14-09 19:32
hey, het ene moment zijn er nog 6 gasten aant spelen op tampies server. Kom ik nog geen minuut ltr terug. Iedereen pleitte :? gecrasht ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
hij staat er nog net zo bij als gisteren hoor :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Waarom zit er nu niemand @ de server? Slapen jullie allemaal nog? :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Stomme vraag natuurlijk (speel niet zo vaak online), maar wat voor pass moet ik gebruiken om op die server van tampie te komen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
GoT (met de hoofdletters goed ;) )

[ Voor 84% gewijzigd door Ramon op 25-10-2003 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Sinds dat ik in dat level zit waar ik achter dat ronde ding moet aanlopen, en dat er steeds maar van die beesten komen, vind ik er niks meer aan, het is gewoon een kweste van geluk of je het haalt, want je kunt die beesten wel kapot knallen, maar ze blijven maar komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik halo opstart dan komt het halo start scherm en dan na 30 seconden komt XP met de melding ''ongeldige bewerking verzenden - niet verzenden'' en halo start dus niet op. Halo is al een paar keer opnieuw geinstalleerd.

Op een ander systeem doet hij het perfect. Ik kan de trial wel gewoon draaien en voor de rest heb ik ook totaal geen problemen met andere spellen.

Mijn systeem

AMD 2000+
512DDR
Radeon 9600 PRO

Is dit probleem bekend of weet iemand waar dit aan kan liggen. Combinatie hardware ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb zonet de demo gespeeld. Met stip wint deze game een award van mij: de award voor slechtste game van het jaar danwel. Wat een ongelovelijke prul is dit zeg. Het ziet er niet uit, zelfs niet met alle eyecandy op het hoogst en op hoge resoluties. De maps vallen enorm tegen. Gameplay suckt. De graphics doen me denken aan tactical ops van een tijd geleden. Geen mooie rondingen, alles is hoekig. Voertuigen ontploffen niet. Echt een enorme tegenvaller. Dat het een hit op de console was kan ik me nog voorstellen, maar voor een pc game is dit toch echt zwaar onder de maat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Voertuigen exploderen niet :D Dat zou toch ook helemaal niet leuk zijn :D En in SP explodeert een banshee bijv. wel, hoor, maar in mp niet, beter imo :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Okyah schreef op 25 October 2003 @ 11:38:
Voertuigen exploderen niet :D Dat zou toch ook helemaal niet leuk zijn :D En in SP explodeert een banshee bijv. wel, hoor, maar in mp niet, beter imo :)
Tuurlijk is dan niet beter. Kijk naar battlefield, daar exploderen de voertuigen wel. Het niet exploderen maakt het zo verschikkelijk nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Lol ik lees hier veel over singleplayer. Ik vond hem dus best goed, had hem in 1 dag uitgespeeld (6 uur) op normal. Manier waarop ik het deed was:

Stukje lopen, dan gaat er een trigger af ofzo en komen er 100 vijanden, ik liep terug naar een mooie hoek, maakte alles af wat er maar was, en ging weer verder naar de volgende plek. Soms moest ik zo ver teruglopen omdat er zoveel vijanden kwamen, (Map: Library) was niet leuk meer. Overigens is het best jammer dat er zoveel dubbele ruimtes zijn gebruikt. Verder puik spel hoor.

Kan iemand me vertellen wat het verschil is tussen normal en hard? Meer vijanden? Of sterkere vijanden?.

Ik hoop het laatste anders overleeft geen videokaart het feest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bor_de_Wollef schreef op 25 October 2003 @ 11:49:
[...]

Tuurlijk is dan niet beter. Kijk naar battlefield, daar exploderen de voertuigen wel. Het niet exploderen maakt het zo verschikkelijk nep.
het is anders ook niet de bedoeling dat het echt eruit ziet, tis geen BF1942..... het niet exploderen van voertuigen zorgt er juist voor dat er vaart in het spel zit, moet je voorstellen dat elke keer als je voertuig valt of botst of op z'n kop ligt ontploft (met jou erin... want immers kan je in het echt ook niet zo snel uit je voertuig als ie kanteld) kan je weer lekker terug lopen naar je basis om een nieuw voertuig te halen of moet je gewoon weer helemaal overnieuw beginnen -> saaaaai.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramon op 25-10-2003 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Tampie schreef op 25 October 2003 @ 12:08:
[...]

het is anders ook niet de bedoeling dat het echt eruit ziet, tis geen BF1942..... het niet exploderen van voertuigen zorgt er juist voor dat er vaart in het spel zit, moet je voorstellen dat elke keer als je voertuig valt of botst of op z'n kop ligt ontploft (met jou erin... want immers kan je in het echt ook niet zo snel uit je voertuig als ie kanteld) kan je weer lekker terug lopen naar je basis om een nieuw voertuig te halen of moet je gewoon weer helemaal overnieuw beginnen -> saaaaai.
Ik vind het op deze manier nou juist erg saai. Het is iets wat je continu hoort op de servers waar de demo map draait. Iedereen klaagt dat het spel zo tegenvalt en dat de voertuigen niet exploderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Bor_de_Wollef schreef op 25 October 2003 @ 16:26:
[...]

Ik vind het op deze manier nou juist erg saai. Het is iets wat je continu hoort op de servers waar de demo map draait. Iedereen klaagt dat het spel zo tegenvalt en dat de voertuigen niet exploderen.
Ik heb er hier nog niemand over gehoord. Maarja.. als je BF1942 veel leuker beter mooier realisticher vind.. dan speel je dat toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

XoiN schreef op 25 October 2003 @ 16:29:
[...]

Ik heb er hier nog niemand over gehoord. Maarja.. als je BF1942 veel leuker beter mooier realisticher vind.. dan speel je dat toch??
Ben je wel eens in die demo map te vinden dan?! Tuurlijk speel ik BF gewoon maar ik had veel van Halo verwacht. Zeg nou zelf, dit voldoet toch helemaal niet aan de huidige maatstaven? Erg jammer dat de game is blijven steken op console niveau.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 25-10-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vermaak me er anders wel mee, hoor :P
En dat "Zeg nou zelf, blablabla" is niet echt correct argumenteren :+ En nee, ik zeg dat dus niet zelf :D
;)

Maar ik vind het niet erg dat de voertuigen niet kapot gaan. Zeg nou zelf, zou jij in een grote map helemaal willen terugLOPEN met de vlag omdat je Warthog geexplodeerd is? :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Okyah schreef op 25 oktober 2003 @ 16:45:
Ik vermaak me er anders wel mee, hoor :P
En dat "Zeg nou zelf, blablabla" is niet echt correct argumenteren :+ En nee, ik zeg dat dus niet zelf :D
;)
Waar heb je het over ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bor_de_Wollef schreef op 25 October 2003 @ 16:40:
[...]
Zeg nou zelf, dit voldoet toch helemaal niet aan de huidige maatstaven? Erg jammer dat de game is blijven steken op console niveau.
Mkae, je zegt : "Zeg nou zelf, *ongefundeerde mening* (enkel om graphics en dat voertuigen niet exploderen (in mp))?. *Nog een ongefundeerde mening*"
Dan zeg ik dus dat niet heel veel zegt :P
En dat ik het wel leuk vind :D

Wat is bijv. console-niveau? Sommige shooters van de console had ik maar wat graag op de pc gehad! (GE, PD, TS2) En die zijn toch ook van een "console-niveau"? :P

Je hoeft niet boos te worden, ik zeg enkel dat je je mening niet echt ondersteunt met argumenten :) (nja, afgezien van "matige graphics en voertuigen exploderen niet")

[ Voor 12% gewijzigd door Okyah op 25-10-2003 18:21 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Okyah schreef op 25 October 2003 @ 18:20:
[...]

[...]

Mkae, je zegt : "Zeg nou zelf, *ongefundeerde mening* (enkel om graphics en dat voertuigen niet exploderen (in mp))?. *Nog een ongefundeerde mening*"
Dan zeg ik dus dat niet heel veel zegt :P
En dat ik het wel leuk vind :D

Wat is bijv. console-niveau? Sommige shooters van de console had ik maar wat graag op de pc gehad! (GE, PD, TS2) En die zijn toch ook van een "console-niveau"? :P

Je hoeft niet boos te worden, ik zeg enkel dat je je mening niet echt ondersteunt met argumenten :) (nja, afgezien van "matige graphics en voertuigen exploderen niet")
Ik wordt ook niet boos hoor. Het is gewoon mijn mening. Met console niveau voor een FPS bedoel ik "weinig diepgang", matige graphics etc. Mijn mening is niet alleen gebaseerd op het niet exploderen van voertuigen maar op de gehele look en feel van de game. Ik vind het gewoon drastisch onder de maat voor deze tijd. Ik had een vernieuwende game verwacht. Men had genoeg tijd om de game naar een hoger niveau te krikken voor het op de PC te releasen. Wat ik nu zie is een goedkoop aftreksel van UnrealT 2k3 met een toevoeging van wat voertuigen etc. Jammergenoeg blijven de graphics wel achter bij UT2k3. Erg jammer in mijn ogen. Mijn verwachtingen waren aardig hoog, misschien heeft dat er ook mee te maken. Blijft het feit dat ik onwijs veel mensen over deze zaken hoor klagen. Maar goed, dat is mijn mening. Jouw mening is overigens net zo min onderbouwd als die van mij, maar om dan maar gelijk "blah blah" te gaan posten? Gelukkig ben jij wel blij met deze tegenvallende game, no offence.

Zo maar even wat uit een review:
But the sad truth is that Halo the titanic console game, is merely a good PC game and one that loses its way so spectacularly towards the end that you may end up cutting it short and starting again. Even having the chance to play it with mouse and keyboard should have made it a better title, but it is disappointing. The graphicsare not state of the art by a long stretch, especially the character models, but one of the first niggles is the system requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bor_de_Wollef schreef op 25 oktober 2003 @ 19:01:
[...]
... Jouw mening is overigens net zo min onderbouwd als die van mij, maar om dan maar gelijk "blah blah" te gaan posten? Gelukkig ben jij wel blij met deze tegenvallende game, no offence.
[...]
met dat blabla bedoelde ik eik meer "etc." :D Niet "klinkklare onzin" :D

En ik onderbouwde wel waarom ik het niet erg vind dat de voertuigen niet exploderen :) En waarom ik het wel leuk vind? Rondraggen in voertuigen in SF setting, met veel explosies en door de lucht vliegen in mp staat me wel aan :P
En dat de graphics minder zijn dan UT2K3 ofzo :? Tja, maakt mij ook weinig uit, tgaat me meer om hoe het speelt, plus Halo is ouder, he :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen welke -(nog wattes) er zijn en wat ze betekenen..
zovan C:\games\halo\halo.exe -novideo -use20
Wat betekenen die allemaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 21:21:
Ik weet niet of ik het goed hebt maar ik denk dat -use20 betekent Pixelshader 2.0 (Heb je bij de normale/nieuwste kaarten), -novideo bedoelen ze daarmee GEEN introfilmpje "correct me if i'm wrong" of standaard resolutie.

En bijv. op [rml][ PC] Halo demo probleem[/rml]

Schreef ik: "-vidmode 1024,768,100," betekent: vidmode = Video mode (resolutie) 1024x768 (dus je ingame resolutie),100 = 100 Hertz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

-novideo zorgt er voor dat je die introfilmpjes niet meer ziet als je Halo start en -use20 zorgt er voor dat je pixelshader 2.0 gebruikt. Maar aangezien je een radeon7500 hebt lijkt me dat je geen pixelshaders kan gebruiken. Dus -useff invullen :) Ziet er dan wel verschrikkelijk uit, maarja :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Weer lamers op GoT servert :(

Annator vindt kennelijk dat alleen hij gemachtigd is om de fuel-rod te gebruiken. Als iemand anders het oppakt, teamkillet ie je gewoon zodat hij het heeft. Goed zo sukkel! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij deed ook al rot tegen mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Okyah schreef op 25 October 2003 @ 19:34:
[...]

plus Halo is ouder, he :)
Op de Xbox wel ja, volgens mij is de game op de pc echter net uit! Niets ouder dus. Gewoon een simpele port van de Xbox. De tijd tussen de xbox en de pc launch had gewoon gebruikt kunnen worden om de pc versie te verbeteren imho. Zeker de graphics zijn beneden pijl voor moderne games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 11:21:
Als ik halo opstart dan komt het halo start scherm en dan na 30 seconden komt XP met de melding ''ongeldige bewerking verzenden - niet verzenden'' en halo start dus niet op. Halo is al een paar keer opnieuw geinstalleerd.

Op een ander systeem doet hij het perfect. Ik kan de trial wel gewoon draaien en voor de rest heb ik ook totaal geen problemen met andere spellen.

Mijn systeem

AMD 2000+
512DDR
Radeon 9600 PRO

Is dit probleem bekend of weet iemand waar dit aan kan liggen. Combinatie hardware ofzo :S
Na tig posts verder nog geen reactie :) Weet niemand een oplossing of een tip of interesseert het niemand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Kheb hem vanmiddag ook maar ff gekocht... ik vind hem persoonlijk errug mooi. Maar wat wel jammer is zijn de typische console dingen die achtergebleven zijn. De aim is vrij waardeloos bijvoorbeeld met enorme targeting cursors. En de save-methode is nogal wazig met die checkpoints.. ik wil gewoon zelf kunnen kiezen wanneer ik save. Bovendien ontbreekt de save-shortcut.

Nou ja.. blijft wel lekker knallen. Voertuigen ontploffen niet, maar who cares. Dat vind ik nou van die dingen die me absoluut niet kunnen boeien :P Tis gewoon wel vet om met een gast achterop en als bijrijder lekker rond te scheuren zonder verder zelf iets te hoeven doen.

Multiplayer viel me wel tegen.. Nogal saai (zonder duidelijke aim nogal kwestie van schiet maar wat en hoop dat het raak is). En de maps vond ik ook niet boeiend..

Nou ja.. kan niet alles hebben...

(maar om de graphics beneden pijl te noemen :/ Misschien is het aantal polygonen niet super vanwege de xbox port, maar de lichteffecten, textures en animaties zijn gewoon errug goed)

systeemeisen vind ik ook nogal meevallen.. op mijn computer van ruim een jaar oud met mager GF4-4200 kaartje draait ie helemaal soepel...

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2003 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 00:45:
[...]

Na tig posts verder nog geen reactie :) Weet niemand een oplossing of een tip of interesseert het niemand :'(
Dit is een discussie forum, als je problemen hebt met een spel oid in dot geval Halo, open dan een topic met duidelijke info in Spielerij - Problemen & Vragen

Heb je het spel legaal? Heb je al -vidmode 1024,768,100 geprobeerd? (bij shortcut bij doel/target) en -novideo -use20. Instellingen lager zetten, andere drivers downloaden, DirectX9.0b geinstaleerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Bosmonster schreef op 26 oktober 2003 @ 01:00:
Kheb hem vanmiddag ook maar ff gekocht... ik vind hem persoonlijk errug mooi. Maar wat wel jammer is zijn de typische console dingen die achtergebleven zijn. De aim is vrij waardeloos bijvoorbeeld met enorme targeting cursors. En de save-methode is nogal wazig met die checkpoints.. ik wil gewoon zelf kunnen kiezen wanneer ik save. Bovendien ontbreekt de save-shortcut.

Nou ja.. blijft wel lekker knallen. Voertuigen ontploffen niet, maar who cares. Dat vind ik nou van die dingen die me absoluut niet kunnen boeien :P Tis gewoon wel vet om met een gast achterop en als bijrijder lekker rond te scheuren zonder verder zelf iets te hoeven doen.

Multiplayer viel me wel tegen.. Nogal saai (zonder duidelijke aim nogal kwestie van schiet maar wat en hoop dat het raak is). En de maps vond ik ook niet boeiend..

Nou ja.. kan niet alles hebben...

(maar om de graphics beneden pijl te noemen :/ Misschien is het aantal polygonen niet super vanwege de xbox port, maar de lichteffecten, textures en animaties zijn gewoon errug goed)

systeemeisen vind ik ook nogal meevallen.. op mijn computer van ruim een jaar oud met mager GF4-4200 kaartje draait ie helemaal soepel...
ik vond single player juist tegenvallen en ik vond multiplayer vet stoer :)
en dat van aim heb je niet helemaal gelijk in, met dat geweer is het een beetje rond je rossen maar dan gaat tegenstander ook niet zo snel dood, maar met pistool met kleinere crosshair is het wel richten en dan heb je in paar schoten dood :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb de mijne net weggegeven. Wat een waardeloze game zeg. Het ziet er gewoon niet uit en is op een veel te laag niveau blijven steken. Ik vind het vreemd dat iedereen hier zo enthiousiast is terwijl iedereen die ik spreek er erg negatief over is (oke, mensen die de game niets vinden gaan er niet zo snel in een topic als dit over posten). Nemen jullie dan echt genoegen met zo iets ondermaats? Ik vraag me af wat jullie nog meer voor games spelen dan..

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 26-10-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Dat jij die mening hebt moe jij weten, ieder zun eigen smaak. Ik vind het ook een leuke game en tis niet onder de maat. Moeten alle games dan van die HL2 achtige dingen worden zodat iedereen zun pc moe upgraden als er weer een game uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 21:21:
De volgende commands gebruik ik zelf en heb ik even uitgelegd:[list]Commands:

-use11, -use14, -use20 = Laat Halo Pixel Shaders 1.1, 1.4 of 2.0 gebruiken
-novideo = Geen introfilmpje bij het opstarten
-console = Door middel van de ~ kan je de console oproepen. Daarin kan je commands uitvoeren voor bijvoorbeeld cheats
-screenshot = Als je op Prnt Scrn drukt wordt de screenshot in een map in je Halo map opgeslagen zodat je niet altijd zelf hoeft te plakken.
-useff = Zet al het detail zo laag mogelijkEr zullen vast nog wel meer commands zijn, maar dit zijn de enige die ik ken, hopelijk is het zo duidelijk(er) voor je :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Bor_de_Wollef schreef op 26 October 2003 @ 11:37:
Ik heb de mijne net weggegeven. Wat een waardeloze game zeg. Het ziet er gewoon niet uit en is op een veel te laag niveau blijven steken. Ik vind het vreemd dat iedereen hier zo enthiousiast is terwijl iedereen die ik spreek er erg negatief over is (oke, mensen die de game niets vinden gaan er niet zo snel in een topic als dit over posten). Nemen jullie dan echt genoegen met zo iets ondermaats? Ik vraag me af wat jullie nog meer voor games spelen dan..
Jesuz ga gewoon naar het Max Payne 2 of HL2 topic ofzow, maar val ons niet langer lastig het is gewoon een goed spel en zekers niet ondermaats. Het had beter gekund jah. But I don't care omdat ik over een half jaartje lekker Halo 2 zit te spelen of HL-2 ligt eraan wat eerder uitkomt... Ondertussen zou ik geen beter schietspel als Halo kunnen bedenken. Dus vermaak ik me nu daar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

[CSC]Outlaw schreef op 26 October 2003 @ 12:09:
[...]

Ondertussen zou ik geen beter schietspel als Halo kunnen bedenken. Dus vermaak ik me nu daar mee.
Lol, geen beter schietspel bedenken? Hmm, battlefield, UT 2003, Unreal 2 en zelfs tactical ops. Voorbeelden genoeg. Ondermaats is de game zeker wel, lees maar wat reviews en je zult die conclusie vaker tegenkomen. Jammer dat negative reacties op Halo hier niet gewenst zijn. Ik heb de game zeker gespeeld en wil gewoon mensen tegen een gigantische miskoop behoeden. Ook al is mijn mening dan negatief, het gaat zeker over het spel. Het lijkt me nou juist handig voor mensen die deze game willen kopen en eerst dit topic doorlezen. Kunnen jullie niet tegen kritiek ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bi0Hazard schreef op 26 October 2003 @ 11:42:
Dat jij die mening hebt moe jij weten, ieder zun eigen smaak. Ik vind het ook een leuke game en tis niet onder de maat. Moeten alle games dan van die HL2 achtige dingen worden zodat iedereen zun pc moe upgraden als er weer een game uitkomt?
De gemiddelde gamer moet voor dit grafisch verouderde spel door de brakke code alsnog z'n pc upgraden, dus jouw punt slaat als een plank op een toeter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx all.... hulp was wel handig :D

ga nu ff verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
och jeetje ;) gaat weer lekker hier

ok de graphics zijn ondermaats en dat zuigt, de specs zijn onwijs veels te hoog wat ook zuigt, de voertuigen exploderen niet wat natuurlijk ook onwijs zuigt. Wat wil je nou van ons horen? We zijn het met je eens en we zullen het spel maar snel van onze HD gooien omdat jij het zegt?!

Het is gewoon onwijs leuk om een raket op een vijandelijk voertuigen te lanceren en zo iedereen in dat voertuig de dood in te jagen. Het is enorm vet om met z'n drieen naar de vijandelijke basis te rijden en dan vlag pakken en dan zo snel mogelijk weer terug te gaan zonder dood te gaan om de vlag te cappen. Geen enkel ander spel gaat zo met voertuigen om als halo dat doet, dus zeggen dat je maar BF1942 moet gaan spelen als je voertuigen wilt is net zoiets als zeggen dat je cs moet gaan spelen als je unreal leuk vind. Ze hebben beide een andere doelgroep, en een andere feel. Nou kan het zijn dat de feel van het ene spel je niet bevalt maar dan hoef je dat toch niet constant te verkondigen in topics?
Bovendien ben ik van mening dat mensen die geinteresseerd zijn in Halo wel voor zichzelf kunnen uitmaken of ze het een leuk spel vinden door middel van de demo. En als je je echt zo geroepen voelt om je anti-halo mening te verkondigen dan zet je het maar in je sig ofzo, of start je eigen anti-halo topic, dan krijg je misschien wel een heel leger van anti-halo volgelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26

Bosmonster

*zucht*

Bor_de_Wollef schreef op 26 October 2003 @ 11:37:
Het is niet een superspel ofzo, maar om het zo de grond in te trappen is gewoon onzin. Daar zit ook niemand hier op te wachten. Je hebt je mening gegeven, dank je wel.. ga dan wat anders spelen.

Nee het is ook niet het spel wat ik verwachtte, maar termen als 'slechtste spel van het jaar' en 'het ziet er niet uit'.. is gewoon grote onzin en extreem overdreven.

----
Ik lach me trouwens rot om de AI van de computer tegenstanders.. die is namelijk boven verwachting goed. Ze duiken weg achter schilden/stenen/muren en soms heb je echt zon ren rond de paal spelletje met een computer tegenstander :P Normaal toch voorbehouden aan multiplayer games.

Ook leuk is als je een granaat gooit in de handen van zo'n mannetje dan gaat ie in paniek rond rennen met dat ding in zn handen :D Vaak ook nog richting zijn soortgenoten... blijf ik erg leuk vinden :)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Bosmonster schreef op 26 October 2003 @ 12:59:
[...]

Het is niet een superspel ofzo, maar om het zo de grond in te trappen is gewoon onzin. Daar zit ook niemand hier op te wachten. Je hebt je mening gegeven, dank je wel.. ga dan wat anders spelen.

Nee het is ook niet het spel wat ik verwachtte, maar termen als 'slechtste spel van het jaar' en 'het ziet er niet uit'.. is gewoon grote onzin en extreem overdreven.

----
Ik lach me trouwens rot om de AI van de computer tegenstanders.. die is namelijk boven verwachting goed. Ze duiken weg achter schilden/stenen/muren en soms heb je echt zon ren rond de paal spelletje met een computer tegenstander :P Normaal toch voorbehouden aan multiplayer games.

Ook leuk is als je een granaat gooit in de handen van zo'n mannetje dan gaat ie in paniek rond rennen met dat ding in zn handen :D Vaak ook nog richting zijn soortgenoten... blijf ik erg leuk vinden :)
Dat viel me inderdaad ook op, de AI is erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Bor_de_Wollef schreef op 26 oktober 2003 @ 12:25:
[...]

Lol, geen beter schietspel bedenken? Hmm, battlefield, UT 2003, Unreal 2 en zelfs tactical ops. Voorbeelden genoeg. Ondermaats is de game zeker wel, lees maar wat reviews en je zult die conclusie vaker tegenkomen. Jammer dat negative reacties op Halo hier niet gewenst zijn. Ik heb de game zeker gespeeld en wil gewoon mensen tegen een gigantische miskoop behoeden. Ook al is mijn mening dan negatief, het gaat zeker over het spel. Het lijkt me nou juist handig voor mensen die deze game willen kopen en eerst dit topic doorlezen. Kunnen jullie niet tegen kritiek ofzo?
Ik bedoel nieuwe spellen! Ik heb BF en DesertCombat zeer veel gespeeld maar begint te vervelen, ut2k3 heb IK weg gegeven! Het verveelde mij mateloos, en Unreal 2 wil ik niet eens noemen, echt zo saai. Halo brengt lekker wat afwisseling.

De AI is idd erg vermakelijk die stemmetjes maken het ook helemaal af, kwam laatst uit een schacht en liep tegen zo'n klein ventje aan hij helemaal in paniek... Oooh ooh ooh _/-\o_ :D

[ Voor 10% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 26-10-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

[CSC]Outlaw schreef op 26 October 2003 @ 14:00:
[...]

Ik bedoel nieuwe spellen!
Dat is nou juist het punt. Halo is meer een game die 1.5 jaar geleden uitgebracht zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
ik krijg het niet voor elkaar om de textures goed te zien, ze zijn allemaal grijs.
Ook met een andere pixelshader versie etc krijg ik het niet goed. Op mn laptop werkt het trouwens wel gewoon goed, oook met de catalist 3.7, die ik zelf ook gebruik.

Komt iemand dit probleem bekend voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=366005&size=384
Ziet het er zo uit?

Stel je instellingen nu eens zo in :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=367074
Deze oplossing komt uit deel 1, met dank aan
[rml]Notna in "[ PC] Halo"[/rml]

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 26-10-2003 16:41 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Pagina: 1 2 Laatste