KPN-draad moet nog beetje bijgewerkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Er staan wat dingen scheef in deze draad. Het draait me hoofdzakelijk om deze reactie.

Het begint al met: KPN is een kutbedrijf. Daarna worden een aantal suggestieve en niet met bronnen onderbouwde stellingen geponeerd. Als klap op de vuurpijl wenst hij breedlachend faillissement toe aan KPN.

Ik denk dat veel ondernemers zeker in deze tijd het woord 'faillissement' niet als grapje beschouwen. Aangezien KPN langs de rand van de afgrond is gegaan, denk ik dat de duizenden Nederlandse en buitenlandse werknemers er ook niet zo lichtvaardig over denken.

Wat mij betreft gaat die reactie dus keihard naar -1. Maar misschien moet daar eerst nog een beetje over gepraat worden. Verder is het daarna wel handig om de rest van de draad nog onder handen te nemen. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Hier en daar wat gemod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wat ik erger vind is dat een aantal mensen daar geen respect kan opbrengen voor de werknemers daar. Werknemers daar hebben al twee jaar lang een loonstop en dat alleen maar om het bedrijf er bovenop te helpen, de interne kliek (collegiale sfeer) is er alleen maar op vooruit gegaan en een dikke 84% van het totaal aantal KPN'ers is het roerend eens met de kaart-actie.

Ik werk er ook en ik onderga met liefde een aantal tegenvallers als dat ertoe kan leiden dat ik mijn baan kan behouden, als ik dan de reacties in die draad lees dan springen de tranen bijna in mijn ogen. Teveel trollen, teveel opmerkingen die gebaseerd zijn op verhalen van anderen en bovenal, de KPN is slecht en zal moeten worden aangepakt. :{

Ik kan er niet meer modden omdat er al een paar reacties van mij staan maar er is daar teveel met 'de knop op 0' gemod. Pro-KPN reacties zijn omlaag gegooid terwijl de trollen tehoog staan.

Er mag nog wel wat gebeuren. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.