Zojuist toen ik het statsprogramma van Kow opstarte kreeg een volgende melding:
KoW, ondanks onze vele felle discussies en onze vele meningsverschillen wil je toch bedanken voor alles wat je voor DPC hebt gedaan. Ik weet niet dat dit ook betekent dat je ophoudt met statsposten want om zo radicaal te stoppen met DPC (of DC in het algemeen) zou natuurlijk is niet nodig imho
Omdat er nog veel dingen onduidelijk zijn wil ik het hier graag bij laten en ik hoop dat KoW de tijd vindt om hier te reageren, of anders een mailtje te sturen, met wat er nu allemaal gebeuren gaat. Zoals altijd je blijft welkom bij DPC...
Dit betekent dus dat per eind oktober er geen Kowstats meer zullen zijn. Ik vind het jammer dat zo gelopen is en nog veel erger dat het zo moet eindigen. Jammer dat je het op zo'n onpersoonlijke manier hebt medegedeeld en niet in een mailtje naar de statsposters of iets dergelijks, maar goed dat is jouw keuzeBeste statsposter,
Wegens tijdgebrek kan ik mijn werk aan de statsgen tijdelijk niet voortzetten.
Omdat ook niemand het overneemt is het beter de StatsGen stil te zetten.
Vanaf eind oktober zal de statsgen inactief worden.
KoW, ondanks onze vele felle discussies en onze vele meningsverschillen wil je toch bedanken voor alles wat je voor DPC hebt gedaan. Ik weet niet dat dit ook betekent dat je ophoudt met statsposten want om zo radicaal te stoppen met DPC (of DC in het algemeen) zou natuurlijk is niet nodig imho
Omdat er nog veel dingen onduidelijk zijn wil ik het hier graag bij laten en ik hoop dat KoW de tijd vindt om hier te reageren, of anders een mailtje te sturen, met wat er nu allemaal gebeuren gaat. Zoals altijd je blijft welkom bij DPC...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.