[DVD] Welke On the Fly programma's gebruik jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb een NEc 1300a al enige tijd, en altijd last gehad van media errors enzo, bla bla bla. BLijkt het dat That's Write DVD echt mega brak zijn in combinatie met NEC branders, je kan zo nooit sneller dan 2.7 speed inlezen ofzo.

Sinds een dag of 4 gebruik ik platinums, en ik kan nu inlezen met op zijn top 15.1 speed!!!. Echt het gaat als een trein. Ik zit nu dus erover na te denken over om onthefly tegaan branden. Mijn lezer kan het aan, mijn media is goed, en de NEC is burnproof. Welke programma kan ik hiervoor gebruiken. Voor cd's gebruikte ik altijd CloneCD, ik weet niet of CloneDVD even goed is?

Graag reacties hierop, want dit zijn intressante onderwerpen.

w00t

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:12
Ik gebruik gewoon Nero.

icm AnyDVD kopieer ik alle dvd-5 films gewoon 1:1. DVD-9 films CCE of DVD2One als ie weinig scheelt, en daarna branden met nero

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Robbie007 schreef op 22 oktober 2003 @ 01:02:
Voor cd's gebruikte ik altijd CloneCD, ik weet niet of CloneDVD even goed is?
CloneDVD vind ik niet goed. Ik neem aan dat je backups gaat maken, anders is het illegaal :P . CloneDVD is heel beperkt, er zit geen De-css systeem in. De rede is: In duitsland is het sinds 1 augustus verboden De-css proggies te gebruiken, ook als het voor back-ups van je DVD-Video's is. Je kunt alleen onbeveiligde DVD's kopieren.

Tussen een DVD-R en een DVD-video schijf zit nog wel veel verschil. DVD-R's zijn 4.7 GB terwijl de meeste DVD-video's 8.5 GB is. Er zit nog wel 3.8 GB verschil in, dat gaat dus niet On the Fly, meestal dan :( .

[ Voor 21% gewijzigd door Plofkotje op 22-10-2003 09:27 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met Opslagmedia & I/O Controllers te maken. En nee, ik ga hem niet verplaatsen, het loopt toch uit op een opsomtopic. Probeer gewoon diverse brandprogseltjes en neem deze die je het meest prettigst vind werken.

Dit topic is gesloten.