Toon posts:

XP barton CPU op een Soltek SL-75drv5?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kort maar krachtig:

Weet iemand of het soltek SL-75DRV5 (zie http://www.soltek.de/Dutch/product/75drv5.htm) moederbord ook AMD Athlon XP Barton cpu's ondersteunt?

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

:S lijkt me sterk als ie dat niet zou doen

met fsb 333 kan je tot barton XP 3000 gaan lijkt mij, 333 is geloof ik alleen maar in barton, dus waarom niet?

hoor je toch zelf als tweaker ook te kunnen vinden, met klein beetje zoekwerk/inzicht :S

mede voor deze regel in het eerste tekstblok :
Optimized for all Socket-A processors
lezen is nie moeilijk :)

[ Voor 23% gewijzigd door DoingK op 22-10-2003 00:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah ok, maar ik wil 't gewoon ff zeker weten. Kocht laatst namelijk ook zo'n simpel USB2.0 pci kaartje voor in m'n pc, werkte niet omdat dit mobo geen pci v2.2 ondersteunt...

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:43

w0w

Nah als op hun site staat dat het werkt, kun je wel aannemen dat het zal werken :)

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

en anders gewoon uitproberen, werkt ie niet, dan is het een *** mobo en breng je de proc terug ofzo

en ruil je gelijk je mobo om voor een mobo dat wel de nieuwste technieken ondersteund, bijv met agp 3.0 enz (nForce2 ofzoiets)

[ Voor 41% gewijzigd door DoingK op 22-10-2003 00:14 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

DoingK schreef op 22 October 2003 @ 00:03:
met fsb 333 kan je tot barton XP 3000 gaan lijkt mij, 333 is geloof ik alleen maar in barton, dus waarom niet?
DoingK, als Tweaker hoor jij zelf ook kennis te hebben over dit soort zaken :/ Random geblaat is hier echt niet grappig meer. MSN smlies werken hier trouwens ook niet :z

Murdock: kijk eens wat verder rond in de Soltek site en dan met name het support gedeelte .. Daarin zul je grote tabellen vinden welke CPU's allemaal door bepaalde mobo's worden ondersteund. Om het jou makkelijker te maken staan er zelfs in de FAQ van dit subforum direct-links erheen B)

/faq

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 22-10-2003 11:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.