ECS K7S5A Gooi weg...!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-08 16:49
Hallo..

Jullie zullen wel denken van WAT WAAROM DE CES K7S5A WAGGOOIEN... ik zal het jullie effe vertellen...

Ik heb zelf een ecs k7s5a gehad tot een ruime week geleden... ik heb tig bios flashes gedaan op dat moederbord maar ik bleef maar steeds met een heel groot probleem zitten... Namelijk dat de CPU heel vaak de 55 en zelfs ook met een regelmaat boven de 60+ graden kwam. Ik heb nu inmiddels een ASUS A7N8-X Moederbord en daarin komt mijn vertrouwde 2000+ cpu gewoon weer in de 40 graden en vaak zelfs nog koeler (34 is het koelste wat ik heb gehad) nadat je een zwaar spel heb gespeeld kwam ECS ruim boven de 60 graden en ASUS komt dan op een max van 48...

Ik heb mijn oude moederbord ook echt voor een prikje aan iemand verkocht (€10 en is nu nog zo`n 40 tot 50 euro waard) rede is dat ik m anders echt in 2en had gebroken wand dat $%$%^# moederbord had al gewoon 1 CPU verbrand.

Ik hoop dat mensen die een ecs moederboed hebben en/of willen gaan kopen dat ik die op andere gedachten heb gebracht wand de ECS is een koopje als je m koopt maar op termijn ben je heel duur uit (elk half jaar een nieuwe CPU)

hier hoeven verder eigenlijk geen reply`s op... het is eigenlijk alleen maar een waarschuwing mocht je ecs willen nemen/houden.
Ik wens iedereen met een ECS veel geluk toe :P

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik denk er dan gewoon iets mis was met jouw bord. Dat betekent nog niet dat ALLE ECS boarden slecht zijn hoor.

Temps verschilllen overigens altijd per moederbord en chipset.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Dit slaat werkelijk nergens op, dat jij toevallig een slecht exemplaar hebt...........

• dreeke

dreeke

outdated icon

En je processor is nog lang niet doorgebrand bij 60 graden Celsius. Weet je wel waar je mee bezig bent enzo? :o

edit:

Ik heb nog wel een K7VZA liggen als je wilt upgraden :+

[ Voor 25% gewijzigd door dreeke op 21-10-2003 23:38 ]

Verwijderd

hmmm je bent wel erg gefrustreerd!

Ik heb precies zo'n zelfde moederbord gehad en werkelijk NOOIT problemen mee gehad, vriend van mij heeft er ook 2 gehad en die draaiden ook super.

Heb je maar 1 ecs mobo gehad of heb je dit probleem met meerdere borden?
Beetje raar om als je 1 slecht mobo hebt dan maar het hele merk uitkotsen..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk, dat je toevallig een brak exemplaar hebt wil niet zeggen dat het overal zo is.
Zelf heb ik ook een ECS gehad. Nadat ik het ding 5 minuten had wenste ik het kreng al de hel in, zo;n klotehekel heb ik aan het ding.
Terwijl als ik kijk bij anderen die dit plankje hebben hebben ze geen enkel probleem met het ding.

Persoonlijk zal ik geen ECS planken meer kopen, maar om dan gelijk te zeggen dat het hele merk bagger is ben ik niet met je eens. Zal eerder liggen bij enkel de revisie/type van je plank.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Mag dit topic op slot ?

Een slechte ervaring met een bordje betekend nog niet dat alles van hun slecht is.
Kan een keer gebeuren.
En misschien lag het wel aan eigen onkunde :?

Ik heb persoonlijk juist hele goede ervaring met ecs borden.

Verwijderd

Anders scheer je ff alles over 1 kant :X :r Ik ben een happy ECS k7s5a eigenaar en ik heb echt nog nooit ergens problemen mee gehad. :Z

Verwijderd

Waarschijnlijk leest je ASUS de temps niet goed uit. >:)

Verwijderd

Ik heb nog nooit gehoord dat een moederbord invloed heeft op de temp van een cpu.
Wel kan het moederbord verkeerde waarden aangeven van de cpu (dat ligt aan de sensoren). Ik denk dat je eerst heel goed moet gaan nadenken voor je je frustraties uit op het GOT.
Je hele verhaal is nergens op gebasseerd. (zie ook de reacties hierboven).

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:38:
Waarschijnlijk leest je ASUS de temps niet goed uit. >:)
Is bekend. :)

TS generaliseerd nogal.

[ Voor 9% gewijzigd door Voutloos op 21-10-2003 23:42 ]

{signature}

Verwijderd

Moet overigens wel zeggen dat ik heel blij ben met m'n Asrock K7VT2. Die gaat voor het zelfde geld weg als die ECS, en heeft een KT266A chipset, wat toch wel boven de SIS 735 geplaatst kan worden.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:53

Stewie!

Keen must die!

Ik heb dat mobo al 2 jaar, en bij 2 anderen ook ingebouwd. Nooit een probleem gehad.

Dat jij perse meer geld wilt uitgeven voor dezelfde prestaties, tja, dat is je eigen domme redenering he. Ik en veel andere zijn in ieder geval erg tevreden met dit mobotje

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• VisionMaster
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Ik vind dit een achtelijke Flaimbait tegen mijn lieve trouwe moederbordje in mijn secundaire systeem. :r
Ik weet dat ECS niet al zijn moederborden in perfecte staat heeft gefabriceerd, daar is de prijs ook wel redelijk naar. Neemt niet weg dat je gewoon naar de winkel had kunnen terug waggelen in plaats van stom te blaten. Sorry hoor NOFI, maar kom nu al zoveel anti-ECS K7s5a topics tegen dat ik er een beetje genoeg van begin te krijgen.

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb een dergelijk bord de grootst mogelijke schop gegeven als maar kon (figuurlijk gezien). Een grote ramp en geen duidelijker voorbeeld om toch vooral niet van mijn Asus lijn af te wijken de volgende keer _o_

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 21 October 2003 @ 23:44:
Ik heb dat mobo al 2 jaar, en bij 2 anderen ook ingebouwd. Nooit een probleem gehad.

Dat jij perse meer geld wilt uitgeven voor dezelfde prestaties, tja, dat is je eigen domme redenering he. Ik en veel andere zijn in ieder geval erg tevreden met dit mobotje
Ach ja, als TS al denkt dat je cpu doorfikt bij 60C dan is alles mogelijk he :o

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 23:43:
Moet overigens wel zeggen dat ik heel blij ben met m'n Asrock K7VT2. Die gaat voor het zelfde geld weg als die ECS, en heeft een KT266A chipset, wat toch wel boven de SIS 735 geplaatst kan worden.
Hmm ik meende toch dat de 735 chipset qua prestaties boven de kt266a zat maar ik kan me vergissen :)

Aan de topicstarter. Of je cooling is niet goed of er is toevallig iets mis met jou exemplaar maar de K7S5A is wel 1 van de betrouwbaarste boardjes die ik ooit heb ingebouwd en dat zijn er toch al een stuk of 10.. Nooit problemen gehad. Meestal liggen de problemen bij de gebruikers zelf.

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04-2025
Lieve ASUS A7N8-X eigenaar en TopicStarter.
Vandaag heb ik ook een ASUS A7N8-X aangeschaft. Nadat ik hem leuk geïnstalleerd had, mijn pc draaiende had en er vrolijk op zat te werken, kreeg mijn lichaam behoefte aan een sanitaire stop. Aangezien het toilet hier in in de verbouwing zit, besloot ik maar om het in de open kast met het door jou zo geliefde ASUS A7N8-X moederbord te doen. Maar op het moment dat ik begon te urineren, kreeg ik een schok. Nu ben ik impotent. Daarom wil ik iedereen ter wereld afraden ASUS A7N8-X moederborden te kopen, want je wordt er impotent van!!

Ik hoop dat het punt van ook andere posters in dit topic wat kracht is bijgezet: alle moederborden van een bepaald type hoeven nog niet slecht te zijn als jij er toevallig een keer een slechte ervaring mee hebt gehad.

• Wietse
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Anticipation_AJT schreef op 21 oktober 2003 @ 23:50:
[...]

Hmm ik meende toch dat de 735 chipset qua prestaties boven de kt266a zat maar ik kan me vergissen :)

Aan de topicstarter. Of je cooling is niet goed of er is toevallig iets mis met jou exemplaar maar de K7S5A is wel 1 van de betrouwbaarste boardjes die ik ooit heb ingebouwd en dat zijn er toch al een stuk of 10.. Nooit problemen gehad. Meestal liggen de problemen bij de gebruikers zelf.
De SIS 735 presteerd idd. volgens de meeste reviews die ik heb gelezen beter als de VIA KT266A. Naar mijn idee is er niets mis met de K7S5A of K7S6A. Stabiel en snel boordje vooral lekker met een Duron. Ben nu in het bezit van een ASrock K7S8X (SIS 746FX) waar een duron 1600 op geprikt zit (draait op 2000 gewoon de FSB van 133 naar 166 gooien en je hebt een 2000 :)). Tot nu toe alleen maar lof voor SIS.

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Tja de ECS emotie schaal gaat van diepe droevenis tot volslagen geluk.

De ene plank van 50 euro zou je t liefst ritueel verbranden terwijl de andere plank super werkt .
Complete bagger zal t niet zijn getuige de schare gebruikers, persoonlijk blijf ik toch wel wat huiverig na eigen ervaringen en ervaringen van vrienden.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:53

Stewie!

Keen must die!

En vooral die nieuwe revisies _/-\o_
usb 2.0 4x
:7

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Wietse
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Pantagruel schreef op 21 October 2003 @ 23:59:
Tja de ECS emotie schaal gaat van diepe droevenis tot volslagen geluk.

De ene plank van 50 euro zou je t liefst ritueel verbranden terwijl de andere plank super werkt .
Complete bagger zal t niet zijn getuige de schare gebruikers, persoonlijk blijf ik toch wel wat huiverig na eigen ervaringen en ervaringen van vrienden.
Correctie, 33 euro :)

(pricewatch: ECS K7S5A SiS 735 (Sound))

Verwijderd

Hmm ik meende toch dat de 735 chipset qua prestaties boven de kt266a zat maar ik kan me vergissen
De SIS 735 presteerd idd. volgens de meeste reviews die ik heb gelezen beter als de VIA KT266A
In Sisoftware Sandra is die KT266A toch echt wel wat sneller!

Verwijderd

idd slechte ervaringen zeggen pas wat als het in de nummers loopt.
sommige merken leveren heel constant en "schockproof".
en andere merken hebben daar minder ervaring mee of is het een centen kwestie.
maar als je zelfbouwer bent moet je aan richtlijnen houden als je dat niet doet dan kan er wat electronisch of statisch een douw krijgen.
en sommige bordjes tolereren dat soort dingen heel slecht.

en bye the way als je temp van je AMD wil weten moet je er toch echt wel een thermometer op leggen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 00:08 ]

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 23:43:
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/yes_new.gif
offtopic:
zo een mobo heb ik ook

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Tja bij ieder moederbordfabrikant zit weleens een slecht exemplaar tussen ik zelf heb altijd ABIT en ASUS gebruikt en ik moet zeggen dat ik best wel veel pech heb gehad met deze 2 merken.

Maar ik draai nu met 3PC's uit gerust met de ECS L7S7A2 moederbord ik heb nog nooit zo'n mooi bordje gezien voor maar 51 (pl)euro

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, ik moet hier even ies op zeggen, ook al heb ik geen ECS meer...

Mijn vorige pc met ECS vond ik heerlijk, hij was prima stabiel en liet zich ook heerlijk overklokken (Cheepoman _o_ ).
Verder heb ik nu al 5 pc's gebouwd met de ECS en alleen maar positieve berichten, al was het alleen maar om dat dit een van de weinige (goedkope) borden was, waarmee ja van je 'oude' P2 naar een Athlon 1Ghz kon gaan en je SDR mee kon nemen, om dan later DDR erin te prikken, en dan weer later een 2x00+ proc erin kon zetten. Iedereen voor wie ik dat bordje heb ingebouwd is er heel tevreden mee.

Waarschijnlijk had je gewoon een naar modelletje ofzo...

Maar eerlijk gezegd: WTF, waar maakt de TS zich druk om?
Het gaat:
A: Om uitgelezen temperaturen, en die zijn nooit accuraat.
B: 60 graden? Waar maak je je druk om? Intel gewend zeker? :P
C: Je moet geen bolide verwachten als je een beperkt budget hebt..

Wees blij dat je geen dure MSI met foute condensatoren hebt :P
+1 flamebait :+

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 22-10-2003 00:09 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• markg85
Voor iedereen die er geen problemen mee hebben gehad... JULLIE HEBBEN MAZZEL... ik zal effe vertellen welke problemen ik EXACT heb gehad..

-- 1ste ECS mobo

Eerste leek echt helemaal toppie te werken en ik was er ook heel erg blij mee met me ECS mobo en me 1800+ cpu maar na een half jaar begon ie VAAG te doen... hij begon steeds uit te vallen en blauwe schermen te geven (heb ik hier al eerder een toppic over gestart) en na een week of 2 kwam er een branderige lucht uit me kast.. TOEN WAS MOBO EN CPU KAPOT EN DOORGEBRAND en ik had niks overclocked (kan niet eens bij ECS) en ik vond het nogal vaag en wist niet waar de fout zat en heb toen maar weer een nieuw mobo van ECS gekocht.. en weer een 1800+ cpu en alles leek weer gewoon goed te werken maar toen keek ik naar de temperatuur en die lag al gauw op zo`n 45 graden maargoed... dat heefd het dus ook wel weer zo`n half jaar uitgehouden en toen begon ie verdomme weer met uitvallen en blauwe schermen... toen keek ik ook weer naar de temperatuur en dat was toen 65 graden :| moet je indenken wat ie was na een spel... achteraf kan ik nu zeggen dat me CPU stervende was en ja hoor... een paar weken later was me cpu weer gestorven maar ditmaal mijn mobo niet... ik heb toen een nieuwe cpu gekocht 2000+ (januari 2003) en toen ditmaal gelijk weer naar de temperatuur gekeken en de standaart temperatuur zat toch wel rond de 50 graden....
en die heb ik nu nog steeds en sinds kort heeft ie een nieuw mobotje onder zijn reed zitten de ASUS A7N8X-X..

Jullie kunnen zeggen wat je wil maar ik heb 2 ECS mobo`s gehad en bijde zorgde voor veelste hoge temperaturen...

Ik heb dit toppic niet gedaan om iedereen af te kraken die een ECS heefd maar om iedereen die een ECS heefd te waarschuwen en dat je dus cooral op de temperatuur moet letten...

Verwijderd

En ook ik moet zeggen: die asus temps zijn gewoon TE laag, waarschijnlijk is het ding nu nog steeds 60 graden (wat overigens niet eens een kritieke temp is). Ook mijn A7N8X deluxe 2.0 heeft brakke sensoren. En ik heb het nagemeten met een échte thermometer (de thermometers van de Thermal Take Hardcano II zijn redelijk nauwkeurig, ze blijken iig nauwkeuriger te zijn dan de Asus thermometers).

TS heeft volgens mij hormoonprobs.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Qua goedkoop systeem is het heel leuk zo'n low budget bord maar ik leg liever wat geld erbij en ik heb een Asus, Gigabyte of QDI moederbord. Ik heb ook een aantal Shuttle en Matsonic borden getest en moet eerlijk zeggen. Het is leuk en aardig maar ga het niet uitbreiden want dan krijg je de problemen(Sec IDE poort was niet goed/kortsluiting, Twinview werkte niet meer, LAN kaart defect, Videokaart wazig, crashte op extern serieel ISDN modem, crashte bij installatie W2000, geheugenprob en ga zo maar door).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• anandus
  • Niet online
offtopic:
@TS: Die blauwe schermen en dat 'vage' gedrag van cpu's kan ook liggen aan het feit dat je voeding geen juiste 5/12/whatever Voltlijn kan geven, misschien ligt daar óók een oorzaak?

En temps onder de 70 graden is voor een Athlonneke weinig probleem. Misschien koeler probleem?

Begin in een onwijs 'verdedig de K7S5A'-bui te raken :P

[ Voor 33% gewijzigd door anandus op 22-10-2003 00:14 ]

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

/me tevreden K7S5A gebruiker meldt zich
Ik heb dit bordje het afgelopen jaar al vaak ingebouwd, en ik heb er nog geen klacht over gehoord. Nou ja, 1 keer waren wat USB-poorten defect, maar dat was een kwestie van even omruilen. Geen dode CPUs hier ;)

Forza Mucca!

• markg85
anandus schreef op 22 October 2003 @ 00:08:
Ja, ik moet hier even ies op zeggen, ook al heb ik geen ECS meer...

Mijn vorige pc met ECS vond ik heerlijk, hij was prima stabiel en liet zich ook heerlijk overklokken (Cheepoman _o_ ).
Verder heb ik nu al 5 pc's gebouwd met de ECS en alleen maar positieve berichten, al was het alleen maar om dat dit een van de weinige (goedkope) borden was, waarmee ja van je 'oude' P2 naar een Athlon 1Ghz kon gaan en je SDR mee kon nemen, om dan later DDR erin te prikken, en dan weer later een 2x00+ proc erin kon zetten. Iedereen voor wie ik dat bordje heb ingebouwd is er heel tevreden mee.

Waarschijnlijk had je gewoon een naar modelletje ofzo...

Maar eerlijk gezegd: WTF, waar maakt de TS zich druk om?
Het gaat:
A: Om uitgelezen temperaturen, en die zijn nooit accuraat.
B: 60 graden? Waar maak je je druk om? Intel gewend zeker? :P
C: Je moet geen bolide verwachten als je een beperkt budget hebt..

Ik heb nooit eerder Intel gehad.... maar weet wel van me broertje dat die rond de 30 graden is...

athlon mag tot rond de 70 graden en daarboven moet je uitkijken...

• VisionMaster
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

markg85 schreef op 22 October 2003 @ 00:13:
[...]
Ik heb nooit eerder Intel gehad.... maar weet wel van me broertje dat die rond de 30 graden is...

athlon mag tot rond de 70 graden en daarboven moet je uitkijken...
Ik vind het nogsteeds een +1 flaimbait
Je conclusies zijn slecht en ongegrond. Met wat search werk had je de gebruikelijke problemen met een K7s5a kunnen bekijken. 9/10 keer is het zoals de geQuote GoTter aangeeft een voeding probleem.

En daarbij iemand hierboven wil graag kwaliteit voor zijn geld en roept gelijk Asus! en een meuk andere merken.
Al die merken hebben rotte appels. En momenteel zijn Asus moederborden een bron van elende (problemen groot en klein!) voor een aantal mensen. oa foute temp sensors en hangers die veroorzaakt worden door een bepaalde productie serie die rot is.
Big deal ...
* VisionMaster Mijn ECS-je loopt nog zonder probs

[ Voor 3% gewijzigd door VisionMaster op 22-10-2003 00:25 ]

I've visited the Mothership @ Cupertino

• dreeke

dreeke

outdated icon

anandus schreef op 22 October 2003 @ 00:08:

Dan weet je iig nog waar het aan ligt als je mobo rot aan het doen is :+
Condensatoren vervangen en kaar ben je

Heb hier overigens een K7VZA van ECS liggen met een gefrituurde condensator. Zijn wel meer borden die er last van hebben :)

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:14
ik snap nog steeds niet waarom deze topic open is :+

Verwijderd

Gewoon geinig. Soms kan toch wel, een geintje? Ik persoonlijk vind dit een geweldig topic, om in de gaten te houden. Geniaal hoe het is die gast VS de rest :D

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 00:29:
Gewoon geinig. Soms kan toch wel, een geintje? Ik persoonlijk vind dit een geweldig topic, om in de gaten te houden. Geniaal hoe het is die gast VS de rest :D
Nou hij geeft niet zoveel replies :)
Ik heb het al in SeM aangegeven

Overigens zou ik zelf niet exact dezelfde setup kopen als mijn mobo + cpu *schijnbaar* doorbrandt.
En ik zou eerst de voeding ff goed onder de loep nemen. Nogal een overhaast iets om maar meteen het mobo de schuld te geven, omdat je het anders ook niet meer weet :D

[ Voor 30% gewijzigd door dreeke op 22-10-2003 00:34 ]

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 14:44

Erikie

www.erikie.nl

hmm, draai toch al redelijk wat jaren op alleen maar ecs mobo's (k7s6a / k7vza ofzo), en inderdaad, in de zomer deed m'n temperatuur wel eens 65 graden.. en nu in de winter hangt ie zo rond de 45 graden. .Maar dat ligt echt aan m'n coolers. En het zijn stabiele bordjes (die je overigens niet moet overclocken). Bij die asus dingen (ok weer 4 jaar terug misschien) was het een hell qua via drivers en andere dingetjes.. Ik zweer al geruime tijd bij Sis chipsets, maar dat komt omdat ik alleen maar ervaring heb met SiS en VIA, en via vond ik toen 10 x niks..

traktor scratch!

Verwijderd

IMHO is de ECS k7S5A het brakste stuk hardware wat ik ooit ben tegengekomen..terwijl de CPU (ook een XP 1800+) op zijn oorspronkelijke snelheid niet eens in staat was Windows XP op te start zonder halverwege spontaan te rebooten (vanwege een te hoge temperatuur), werd het geheugen maar de helft van de tijd herkend (dwz. soms zag-ie 512MB maar vaker 256MB) en...nou ja, 1 en al gezeik. Vervolgens een Chaintec 7AJA2 mobo gekocht en nooit geen problemen mee gehad....
Ik weet dat er massa's mensen zijn die errug tevreden zijn over dit plankje, maar daar hoor ik dus zeker niet bij.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 00:36:
Ik weet dat er massa's mensen zijn die errug tevreden zijn over dit plankje, maar daar hoor ik dus zeker niet bij.
Ik denk dat hier dan ook het punt ligt.
Er zijn zo enorm veel van die bordjes dat het absolute aantal gewoon hoger ligt. Ongetwijfeld zitten er ook gewoon kut-exemplaren tussen, maar dat is echt niet (relatief gezien) schrikbarend hoger dan bij andere bordjes.
En jaa, meer bordjes verkocht, dus meer mensen die hun (in hun geval terecht) gal willen spuwen :)

offtopic:
Ik hoorde laatst trouwens een gerucht dat de K7S5A er enorm aan heeft bijgedragen dat de Sis735 meer verkocht dan de Via Kt266(?) vorig jaar. Weet iemand hier iets meer over?

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 22-10-2003 00:45 ]

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 21:46

Confusion

Fallen from grace

markg85 schreef op 21 October 2003 @ 23:28:
Namelijk dat de CPU heel vaak de 55 en zelfs ook met een regelmaat boven de 60+ graden kwam.
En? Dat is ook ongeveer het temperatuursgebied waarin mijn processor opereert. Gaat al twee jaar prima.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

• dreeke

dreeke

outdated icon

anandus schreef op 22 oktober 2003 @ 00:44:

offtopic:
Ik hoorde laatst trouwens een gerucht dat de K7S5A er enorm aan heeft bijgedragen dat de Sis735 meer verkocht dan de Via Kt266(?) vorig jaar. Weet iemand hier iets meer over?
Dat zou uiteraard kunnen, omdat de ECS gewoon heel goedkoop was en toch vrij goed kon presteren. (mits ie werkt, natuurlijk)

Er zijn een hoop mensen die dan toch de goedkope variant kiezen, zeker als je binnen een paar maanden toch weer gaat upgraden.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Roflmao schreef op 22 October 2003 @ 00:28:
ik snap nog steeds niet waarom deze topic open is :+
Omdat alle modjes slapen en ik een spelletje aan het doen was :+

Maar dit topic gaat verder nergens naartoe. De topicstarter komt met een waardeloos gefundeerde mening troll, en omdat 1 of 2 mobo's van de TS een beetje vaag deden moet niemand meer ECS mobo's kopen :?

Kom op zeg. Omdat ik één HD heb van Maxtor die stuk is moet ik maar een topic openen dat niemand meer Maxtor HD's moet kopen? :+

Je weet niet eens of het probleem wel bij je mobo lag. Zoals al in het topic voorgesteld is is een brakke voeding ook goed mogelijk. Om maar één ding te noemen.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.