Doh is het uit mijn klembord
Nou ben ik pissig
De eerste keer liep me pc een beetje raar en ging hij een berichtje plaatsen voordat ik klaar was toen ging ik editen en was ie closed.
De tweede keer had ik em van het klem bord en had ik erbij gezegt wat er an de hand was (wat ik nu dus weer typ) maar kreeg ik na acepteren een stom berichtje van de mod dat ik niet half mag posten en is me berichtje niet geplaatst!
GVD me internet is al niet snel plus me ip is klote.
Maar goed hier komt ie weer
Laatste keer hoop ik!
Hallo Tweakers (zucht)
Ik heb een probleem met mijn internet connectie.
Iedere keer als ik me ip ga checken op een site geeft ie een ander adres aan.
Nou voorbeelden ben ik kwijt
de ene begon met 66 de andere met 216 enz..
Nou kom ik op bijna geen enkele prikbord omdat de helft hier tript en zegt ie dat me ip adres onjuist is.
Of wat het prikbord van startpagina zegt:
Berichten plaatsen is niet mogelijk in verband met uw IP-adres, de ingevoerde naam, of het ingevoerde emailadres. Dit ligt wellicht niet aan u. Probeert u een andere naam en/of emailadres. Als u dan nog steeds geen berichten kunt plaatsen, neemt u dan contact op met voor verdere uitleg.
Ik heb Planet ADSL Comfort 768/128 en zit achter een Router en een hub.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Dit probleem heb ik nooit eerder gehad en treed vandaag ineens op
P.S. Ik heb dit bericht maar eens in word bewaard voordat het WEER fout gaat
Greetz,
ThaDemon
Nou ben ik pissig
De eerste keer liep me pc een beetje raar en ging hij een berichtje plaatsen voordat ik klaar was toen ging ik editen en was ie closed.
De tweede keer had ik em van het klem bord en had ik erbij gezegt wat er an de hand was (wat ik nu dus weer typ) maar kreeg ik na acepteren een stom berichtje van de mod dat ik niet half mag posten en is me berichtje niet geplaatst!
GVD me internet is al niet snel plus me ip is klote.
Maar goed hier komt ie weer
Laatste keer hoop ik!
Hallo Tweakers (zucht)
Ik heb een probleem met mijn internet connectie.
Iedere keer als ik me ip ga checken op een site geeft ie een ander adres aan.
Nou voorbeelden ben ik kwijt
de ene begon met 66 de andere met 216 enz..
Nou kom ik op bijna geen enkele prikbord omdat de helft hier tript en zegt ie dat me ip adres onjuist is.
Of wat het prikbord van startpagina zegt:
Berichten plaatsen is niet mogelijk in verband met uw IP-adres, de ingevoerde naam, of het ingevoerde emailadres. Dit ligt wellicht niet aan u. Probeert u een andere naam en/of emailadres. Als u dan nog steeds geen berichten kunt plaatsen, neemt u dan contact op met voor verdere uitleg.
Ik heb Planet ADSL Comfort 768/128 en zit achter een Router en een hub.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen
Dit probleem heb ik nooit eerder gehad en treed vandaag ineens op
P.S. Ik heb dit bericht maar eens in word bewaard voordat het WEER fout gaat
Greetz,
ThaDemon