to do list op desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:57
Is er een programmatje wat een to do list heeft op de desktop. Dus bij voorkeur een beetje transparent en zo dat ik continu een overzicht heb van de dingen die ik nog moet doen.
Ik heb al meerdere programmas geprobeerd, maar die blijven of "on top" of in de systemtray...

Iemand?

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Kun je zelf toch wel maken? Gewoon een html pagina en die op je active desktop zetten.

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Misschien vind je het niks, maar zelf heb ik gewoon een *.TXT bestandje met die dingen op mijn desktop staan... Blijft niet in de systemtray en blijft niet 'on top'...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik zou dit inderdaad oplossen met een soort dynamische pagina die op de active desktop staat.

Onder GNome kan het met desklets, maar ik gok dat je windows draait ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Probeer eens StickyNotes. Zijn genoeg freeware versie van te vinden. Sommigen hebben ook transparancy opties.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Me pa heeft een programma wat 'Post-It' heet, net als die gele briefjes

Probeer die es :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:57
GGS_VR6 schreef op 21 October 2003 @ 22:35:
Me pa heeft een programma wat 'Post-It' heet, net als die gele briefjes

Probeer die es :)
Maar dat zijn dus de "on top" of systemtray programmatjes...

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Niet per se "on top", hoor. Over het algemeen kun je gewoon instellen of je je geeltje "on top" wilt of alleen op het bureaublad. Ik ben alleen wel bang dat je (bijna) altijd een system tray-icoon zult houden, al is het maar om de mogelijkheid om snel een nieuwe aantekening te maken.

Zoek maar eens bij Google naar "sticky notes" of "post it" +freeware...

Nomen nescio

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Aristos schreef op 21 October 2003 @ 22:36:
Maar dat zijn dus de "on top" of systemtray programmatjes...
Geef dan even een lijstje van wat je al wel hebt geprobeerd dan; aan de ene kant scheelt dat suggesties doen en aan de andere kant hebben anderen misschien wat aan jouw ervaringen :)

Ontopic: je zou misschien wat kunnen bouwen op je Active Desktop: [rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 4][/rml].

[google=todo list active desktop] geeft trouwens meteen op de eerste pagina een link naar de AD van de op GoT niet onbekende Manuzhai :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 20:18
Ik heb ook altijd gewoon een todo.txt bestandje op de desktop. Is net zo makkelijk...

Originele startpagina - Stadindex.nl

Pagina: 1