Ik heb niet zo veel verstand van dit hele gebeuren maar ik zit met een probleem.
Wanneer ik op sommige internet pagina's kom (bijv. www.hi.nl) crashed mijn pc automatisch. Het beeld bevriest dan helemaal en het enige wat dan nog helpt is de reset knop.
Ik heb een
Intel celeron 900mhz,
een western digital harde schijf van 60gig.(is pas nieuw en voorheen had ik al hetzelfde probleem)
een ASUS moederbord (p3bf)(heb ik vandaag geflashed)
512mb geheugen
Een NVIDIA geforce 2 Mx
En als besturingssysteem windows XP pro
Het gekke is dat ik het probleem het meeste heb op website's die flash hebben, zelfs op start.home.nl,
Ik weet dus niet wat ik moet doen, ik heb al de search geprobeert, maar ik werd niet veel wijzer. Wie kan mij helpen.
Wanneer er nog meer informatie nodig is hoor ik het wel.
Ik heb al vanalles geprobeerd, morzilla, flash eraf gegooid, java tot 3x toe geinstalleerd, en ge-uninstalled. Ik heb ook al alle windows update's gedaan. Zolang Macromedia flash er niet is, gaat het goed, maar ik wil ook zien wat er op een site gebeurd, vooral als ie in flash gemaakt is...
Wanneer ik op sommige internet pagina's kom (bijv. www.hi.nl) crashed mijn pc automatisch. Het beeld bevriest dan helemaal en het enige wat dan nog helpt is de reset knop.
Ik heb een
Intel celeron 900mhz,
een western digital harde schijf van 60gig.(is pas nieuw en voorheen had ik al hetzelfde probleem)
een ASUS moederbord (p3bf)(heb ik vandaag geflashed)
512mb geheugen
Een NVIDIA geforce 2 Mx
En als besturingssysteem windows XP pro
Het gekke is dat ik het probleem het meeste heb op website's die flash hebben, zelfs op start.home.nl,
Ik weet dus niet wat ik moet doen, ik heb al de search geprobeert, maar ik werd niet veel wijzer. Wie kan mij helpen.
Wanneer er nog meer informatie nodig is hoor ik het wel.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 22:29 . Reden: ff updaten ]