Toon posts:

[XP] Windows crashed bij sommige internet pagina's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo veel verstand van dit hele gebeuren maar ik zit met een probleem.

Wanneer ik op sommige internet pagina's kom (bijv. www.hi.nl) crashed mijn pc automatisch. Het beeld bevriest dan helemaal en het enige wat dan nog helpt is de reset knop.

Ik heb een
Intel celeron 900mhz,
een western digital harde schijf van 60gig.(is pas nieuw en voorheen had ik al hetzelfde probleem)
een ASUS moederbord (p3bf)(heb ik vandaag geflashed)
512mb geheugen
Een NVIDIA geforce 2 Mx
En als besturingssysteem windows XP pro

Het gekke is dat ik het probleem het meeste heb op website's die flash hebben, zelfs op start.home.nl,

Ik weet dus niet wat ik moet doen, ik heb al de search geprobeert, maar ik werd niet veel wijzer. Wie kan mij helpen.

Wanneer er nog meer informatie nodig is hoor ik het wel.

:'( :'( Ik heb al vanalles geprobeerd, morzilla, flash eraf gegooid, java tot 3x toe geinstalleerd, en ge-uninstalled. Ik heb ook al alle windows update's gedaan. Zolang Macromedia flash er niet is, gaat het goed, maar ik wil ook zien wat er op een site gebeurd, vooral als ie in flash gemaakt is... :'( :'( :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 22:29 . Reden: ff updaten ]

• serialkiller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08-2023

serialkiller

Rare jongens die pc's....

Wat heb je voor besturingssysteem? heb je java?

Samsung S8 | | leukste tweak: 2x512 ADATA PC3200 11-3-2-2@2,8v |

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Heb je een flash plug-in?

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Verwijderd

Topicstarter
serialkiller schreef op 21 October 2003 @ 21:28:
Wat heb je voor besturingssysteem? heb je java?
Windows XP en ik heb java

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Controleren op spy en adware? www.lavasoftusa.com

Maybe is het malicious spyware wat je pc laat crashen over illegale activex componenten. Install flash opnieuw en kijk eens welke java engine je gebruikt?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verake22,

Welkom op GoT :)
Zou je je topic start nog eventjes willen updaten met welk besturingssysteem je draait?

Je zegt overigens ook dat je het probleem hebt als je Flash gebruikt - heb je dit wel eens gecontroleerd door Flash volledig te de-installeren (zie dit document) en vervolgens wat rond te surfen zonder deze plug-in te hebben. Crashed het dan nog steeds ?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 21 October 2003 @ 21:44:
Verake22,

Welkom op GoT :)
Zou je je topic start nog eventjes willen updaten met welk besturingssysteem je draait?

Je zegt overigens ook dat je het probleem hebt als je Flash gebruikt - heb je dit wel eens gecontroleerd door Flash volledig te de-installeren (zie dit document) en vervolgens wat rond te surfen zonder deze plug-in te hebben. Crashed het dan nog steeds ?
Ik heb hem tot 2x toe geinstalleerd en ge deinstalleerd, Ik draai onder windows xp, ik heb Java(TM) 2 Runtime environment, standard edition 1.4.1_02
Ik heb ook nog eens flash opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ik weet het echt niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net nog tot 2x toe opnieuw geinstaleerd, maar het probleem blijft.

Verwijderd

Topicstarter
N0zzel schreef op 21 October 2003 @ 21:38:
Controleren op spy en adware? www.lavasoftusa.com

Maybe is het malicious spyware wat je pc laat crashen over illegale activex componenten. Install flash opnieuw en kijk eens welke java engine je gebruikt?
Ik heb gecontroleerd op spy ware en adware, met ad aware, maar helaas, het probleem blijft. Flash heb ik ook opnieuw geinstaleerd en de java versie is Java(TM) 2 Runtime environment, standard edition 1.4.1_02

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 21:57 ]

Verwijderd

en heb je netjes je windows updates gedraaid?
want dr zijn een hele serie updates voor IE geweest sinds de release van Windows XP

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 21:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 21:57:
en heb je netjes je windows updates gedraaid?
want dr zijn een hele serie updates voor IE geweest sinds de release van Windows XP
done that

• serialkiller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08-2023

serialkiller

Rare jongens die pc's....

Gooi die java environment er eens af en laat windows update even lopen (had je gedaan hmm).... en klinkt gek mischien maar heb je een losse lan kaart? en check ook eens of die er goed inzit... heb het weleens meegemaakt...

[ Voor 5% gewijzigd door serialkiller op 21-10-2003 22:02 . Reden: bijwerken ]

Samsung S8 | | leukste tweak: 2x512 ADATA PC3200 11-3-2-2@2,8v |

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
En wat als je java van je PC verwijderd? Werkt het dan wel?

Tip: Probeer anders eens Mozilla Firebird 0.7 om te surfen ;)

Verwijderd

stel anders in de opties van internet explorer eens in dat hij geen externe plugins mag gebruiken(dat is ergens in te stellen meen ik)

Verwijderd

Topicstarter
serialkiller schreef op 21 October 2003 @ 22:01:
Gooi die java environment er eens af en laat windows update even lopen (had je gedaan hmm).... en klinkt gek mischien maar heb je een losse lan kaart? en check ook eens of die er goed inzit... heb het weleens meegemaakt...
Ik zal het eens proberen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb je topictitel even aangepast (was: Windows crashed bij sommige internet pagina's).

Probeer voortaan in je openingspost aan te geven wat je al geprobeerd hebt, en wat je al gedaan hebt. Hiermee voorkom je dat mensen dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt ;)

Zou je trouwens als je zelf de laatste poster bent, je topic willen aanpassen met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif in plaats van onder elkaar te posten?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar ik ben hier pas voor het eerst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 22:06:
Sorry, maar ik ben hier pas voor het eerst.
Geeft niet, we waren hier allemaal ooit voor het eerst :P, het is wellicht handig om even een aantal dingen te lezen zodat je verblijf hier een aangename tijd wordt. We zijn best gezellig hoor :)
Pagina: 1