Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
in winamp kan je in de equalizer je volume verhogen met preamp... maar je kan natuurlijk nooit meer herrie maken dan het maximale vermogen van je boxen.
mjah dat weet ik, maar het gaat om het algehele volume, en niet het volume tijdens het afspelen van mp3.Padvinder schreef op 21 October 2003 @ 20:46:
in winamp kan je in de equalizer je volume verhogen met preamp... maar je kan natuurlijk nooit meer herrie maken dan het maximale vermogen van je boxen.
Dus gewoon een windows progje...
Zit er niet ergens een programma van je geluidskaart verstopt? Met allerlei schuifjes en dat soort handige zaken (hier in ieder geval wel.. in de de systemtray)
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
niet dat ik weet...Mobie schreef op 21 oktober 2003 @ 22:41:
Zit er niet ergens een programma van je geluidskaart verstopt? Met allerlei schuifjes en dat soort handige zaken (hier in ieder geval wel.. in de de systemtray)
vaak zit er op het toetsenbord van een laptop een "FN" toets
deze toets icm bepaalde F?? toetsen kun je speciale functie's doen, zoals het harder zetten van het geluid etc.
deze toets icm bepaalde F?? toetsen kun je speciale functie's doen, zoals het harder zetten van het geluid etc.
Ik zoek ook iets dergelijks, dus topic niet dichtgooien.
WinAmp EQ kan soms helpen maar lang niet altijd...
WinAmp EQ kan soms helpen maar lang niet altijd...
bij bureau-accesoires->entertainment->volumeregeling kan je het volume omhoog gooien
Je kan ook dat volumeknopje naast je windowsklok aanzetten, werkt nog makkelijker.
Je kan ook dat volumeknopje naast je windowsklok aanzetten, werkt nog makkelijker.
ga naar start, ga naar run
tik daar sndvol32 in en je kan je geluid instellen
tik daar sndvol32 in en je kan je geluid instellen
idd hebben laptops vaan een f2 knop, en in combinatie met (in mijn geval, armada 7400) f5 kan je dan je volume hoger zetten (pijltjes toetsen).
Dat gat dus om windows heen, dus een directe aansturing
Dat gat dus om windows heen, dus een directe aansturing
Mensen, het volume in Windows STAAT al op het maximum...
Dat zei ik, fn knop op je laptop in combinatie met een f toets, al geprobeerd? fn+f5 o.i.d
Wat voor laptop heb je?
Wat voor laptop heb je?
Ik heb volume knoppen op mijn laptop maar die werken enkel binnen Windows.Icey schreef op 23 October 2003 @ 14:57:
Dat zei ik, fn knop op je laptop in combinatie met een f toets, al geprobeerd? fn+f5 o.i.d
Wat voor laptop heb je?
welke laptop, iets specifieker zijnWhiteDog schreef op 23 October 2003 @ 15:02:
[...]
Ik heb volume knoppen op mijn laptop maar die werken enkel binnen Windows.
Verwijderd
Ik zoek ook zon programma.
Ik wil gewoon de geluidsoutput van de laptop iets verhogen.
Met de FN Toetsen heb ik de volume al op de hoogste stand en in windows ook.
Ik wil dit doen omdat het geluid van sommige divx-en nogal zwak is.
groetjes.
groetjes.
binnen je ac3 codec/filter kan je dat doen (control panel -> ac3 filter -> master schuifje wat hoger zetten).Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 17:33:
Ik zoek ook zon programma.
groetjes.
moet je natuurlijk wel ac3 geinstalleerd hebben
"man is not truly one, but truly two,"
Verwijderd
Dat heb ik idd ook al ooit es gedaan, en het geluid gaat echt wel twee keer zo hard, zeker doen dusmr_petit schreef op 16 oktober 2004 @ 17:58:
[...]
binnen je ac3 codec/filter kan je dat doen (controp panel -> ac3 filter -> master schuifje wat hoger zetten).
Verwijderd
Oke, Bedankt voor de tip!mr_petit schreef op 16 oktober 2004 @ 17:58:
[...]
binnen je ac3 codec/filter kan je dat doen (controp panel -> ac3 filter -> master schuifje wat hoger zetten).
Alleen nu wil ik graag weten hoe ik het Master volume omhoog krijg.
Dus volume van alles; mp3 divx etc.. al het geluid dat uit mijn laptop komt zegmaar.
denk dat dat nu wel duidelijk genoeg aan staat gegeven. En als die op max staat kan ie niet hoger... snapje.. niet... niet hoger....
als je het geluid van je laptop wil boosten dan moet je echt een paar speakers bij kopen.Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 19:02:
[...]
Oke, Bedankt voor de tip!
Alleen nu wil ik graag weten hoe ik het Master volume omhoog krijg.
Dus volume van alles; mp3 divx etc.. al het geluid dat uit mijn laptop komt zegmaar.
Verwijderd
Zonder externe voeding zit je toch vast aan een max van 2.5W hoor, als je stroom haalt uit de USB poort dan hebbie 5 V en kan je max 0.5A trekken.EnsconcE schreef op 16 oktober 2004 @ 19:27:
[...]
als je het geluid van je laptop wil boosten dan moet je echt een paar speakers bij kopen.
aldi had laatst accu's te koop waarmee je 220 kon opwekkenVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 19:35:
[...]
Zonder externe voeding zit je toch vast aan een max van 2.5W hoor, als je stroom haalt uit de USB poort dan hebbie 5 V en kan je max 0.5A trekken.
dat is ook de max die je kan halen met zulke speakers. waar je gewoon mee zit is de max output van je speakers. gooi je er teveel tegenaan dan geven ze er de brui aan. voor dat moment beginnen je speakers ook nog te kraken...
Pagina: 1