I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
En zorg voor wat one-click assimilatie diskettes (project maakt niet uit) om uit te delen
De HCC Meeting 2003 is evenals voorgaande jaren op zaterdag!
Dat is 29 november voor de onwetenden
De volgende personen hebben aangegeven te komen:
./Proxy, BaBBeloedie, BwO, DSmarty, DukeBox, Elteor, Fear-factoR, Funcracker, j-j-jordy, Kuuke, RedVox, Rocker_ed, rschwartnld, Stefan / m.m, Tekla, Theuno, Trebel, _WgV_
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
openkat.nl al gezien?
Jullie mogen niet komenkillercow schreef op 15 november 2003 @ 21:30:
oi, en ikke en scratch dan?
(grapje
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Iedereen is verder uitgenodigd natuurlijk, maar jullie hebben kennelijk niet gestemdkillercow schreef op 15 november 2003 @ 21:30:
oi, en ikke en scratch dan?
[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 16-11-2003 01:30 ]
/me Spockie komt op zaterdag
Doen we dit ook (GoT breed) of hangen we een koe aan onze tas OID (met naamtag
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Goood Mooohing tegen iedereen zeggen./Proxy schreef op 23 november 2003 @ 11:58:
Hoe gaan de DPC'ers elkaar herkennen ??????? in de HK hebben ze het over een CD aan de tas.
Doen we dit ook (GoT breed) of hangen we een koe aan onze tas OID (met naamtag)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Verwijderd
Oops...DukeBox schreef op 11 november 2003 @ 16:59:
[...]
fout..
het is echt Hobby Computer Club
Hobby Computer Club
De Molen 24
3994 DB HOUTEN
Netherlands
030 6378788
Maar maak ik hieruit op dat de rest van het verhaal klopt
lief dat je mijn echte naam nog kentFuncracker schreef op 15 november 2003 @ 19:01:
Okay..
De HCC Meeting 2003 is evenals voorgaande jaren op zaterdag!
Dat is 29 november voor de onwetenden
De volgende personen hebben aangegeven te komen:
./Proxy, BaBBeloedie, BwO, DSmarty, DukeBox, Elteor, Fear-factoR, Funcracker, j-j-jordy, Kuuke, RedVox, Rocker_ed, rschwartnld, Stefan / m.m, Tekla, Theuno, Trebel, _WgV_
Spreken we weer op dezelfde plek af als vorig jaar? (dus ná het overdekte hokje) of zullen we het dit keer bij die grote paal doen vòòr het hokje.
[ Voor 14% gewijzigd door MM op 23-11-2003 22:29 ]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Overdekt hokje?m.m schreef op 23 november 2003 @ 22:28:
[...]
lief dat je mijn echte naam nog kent
Spreken we weer op dezelfde plek af als vorig jaar? (dus ná het overdekte hokje) of zullen we het dit keer bij die grote paal doen vòòr het hokje.
Ik stel voor om 17:00 bij het grote kunstwerk. Ik hoop daar vrijdag een foto van te maken zodat ik die hier nog even kan posten. Tenzij we een ander verzamelpunt kiezen dan maak ik daar een foto van
Om even in text uit te leggen wat ik bedoel: Als je vanuit CS, over het jaarbeursplein loopt moet je een weg oversteken voor je de andere kant van dat plein bereikt. Aan de overkant heb je bijna direct links (relatief gezien bijna direct dan
Vanuit de jaarbeurs gezien is het dus richting de weg lopen en dan opt einde aan de rechterkant.
Andere opties, zoals die van Stefan (ik kan me niet helemaal meer herinneren waar we toen afgesproken hadden..) zijn natuurlijk welkom..
Is 17:00 een goede tijd voor iedereen?
We zullen ter plekke wel gaan zien waar we deze keer ons avondeten naar binnen gaan werken
Ik heb nog weinig opties gehoord voor daarna.. Stairway to Heaven weer?
Potje laserquesten? Iets anders?
edit: je naam? ja goed he
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Wij stonden vorig jaar met z'n 2en bij die grote paal (kunstwerk zoals jij het noemt, ik vind het een paal). de rest dacht daar anders over en liep iets verder weg (bij het jaarbeurs gebouw vandaan) bij van die kleinere kunstwerken. De paal lijkt me een goede optie.Funcracker schreef op 23 november 2003 @ 22:53:
[...]
Andere opties, zoals die van Stefan (ik kan me niet helemaal meer herinneren waar we toen afgesproken hadden..) zijn natuurlijk welkom..
Is 17:00 een goede tijd voor iedereen?
We zullen ter plekke wel gaan zien waar we deze keer ons avondeten naar binnen gaan werken
Ik heb nog weinig opties gehoord voor daarna.. Stairway to Heaven weer?
Potje laserquesten? Iets anders?
edit: je naam? ja goed he
Lasergamen! Ik ben de te kloppen persoon, ik was van beide rondes eerste qua punten 2 jaar terug in Arnhem
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Lijkt me toch wel leuk om wat mensen te meeten
Intentionally left blank.
Burger King was ik vorig jaar ook voorm.m schreef op 24 november 2003 @ 16:08:
[...]
Wij stonden vorig jaar met z'n 2en bij die grote paal (kunstwerk zoals jij het noemt, ik vind het een paal). de rest dacht daar anders over en liep iets verder weg (bij het jaarbeurs gebouw vandaan) bij van die kleinere kunstwerken. De paal lijkt me een goede optie.
Lasergamen! Ik ben de te kloppen persoon, ik was van beide rondes eerste qua punten 2 jaar terug in ArnhemDaarna kunnen we nog wel zien wat we gaan doen. Er gaat zaterdag iemand met me mee naar de HCC, ik weet niet of hij ook zin heeft in de DPC meeting (is geen DPC'er). En eten? Tja vorig jaar pannekoeken, jaar ervoor de Mac, nu eens naar de Burgerking?
Ik herinner me het idd weer.. Maar die paal is niet wat ik bedoel
Maar ik lever asap wat shotjes..
[ Voor 5% gewijzigd door Funcracker op 24-11-2003 21:04 ]
Pixilated NetphreaX
DragonFly
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

/(bb|[^b]{2})/
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Sure, die eerste DPC HCC meeting is een tijd geledenTGEN schreef op 24 november 2003 @ 08:53:
Ik denk dat ik ook zaterdag kom, en dan sleep ik hopelijk ook reiker en B-Force mee. We zijn immers al twee jaar niet meer op een DPC-meeting geweest, en als ik t nu zo lees gaan we veel nieuw bloed zien! Ik hoop dat ik die gekken over kan halen.
Weten jullie nog, toen we met door VictorB gedrukte flyers gingen lopen, en B-Force in een koeienpak
Ahh, nostalgie....
benieuwd wie mij kent
Zo gezegd, zo gedaan.
Door het magische:
Pics!
Specs?
a4-tje op je rug ?
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Als we afspreken bij het punt wat ik in mijn hoofd heb moet dat niet zo moeilijk zijn..Theuno schreef op 26 november 2003 @ 20:08:
Hoe herkennen we elkaar ?
Door het magische:
Pics!
Specs?
a4-tje op je rug ?
Zoveel malloten staan daar niet om zich heen te kijken of er toevallig nog meer malloten hun kant op lijken te lopen
Kom jij zaterdag vanaf groningen of vanaf emmen met de trein? (of hebben jij en TGEN nog een ander vervoersmiddel bedacht?)reiker schreef op 26 november 2003 @ 16:53:
[...]
Sure, die eerste DPC HCC meeting is een tijd geleden
Weten jullie nog, toen we met door VictorB gedrukte flyers gingen lopen, en B-Force in een koeienpak
Ahh, nostalgie....
benieuwd wie mij kent
Iedere DPC-er hoort van die mooie casebages te hebben, wat dacht je van een 1 op ieders voorhoofdTheuno schreef op 26 november 2003 @ 20:08:
Door het magische:
Pics!
Specs?
a4-tje op je rug ?

Een andere optie is natuurlijk, een vlagetje maken met DPC logo en in je rugzak steken.
kga niet naar de hcc maar ben zaterdag wel in utrecht.. als mijn toernooi een beetje op tijd klaar is kom ik wel langs
Nu nog betere koffie...
*een beetje zeep en water om de boel goed te ontvettenTheuno schreef op 27 november 2003 @ 12:49:
Ik denk niet dat die badges op je voorhoofd blijven, maar ik zal het wel eens proberen zaterdag...
*droog maken met een handdoek of tissue
*badge aanbrengen
*niet te veel zweten (dus alleen een DPC-shirt aan)
*zeker goed voor een paar uur plak plezier (die krengen hebben best een goede lijmlaag)
*zeker weten herkenbaar en vindbaar
We hebben toch altijd nog Bizon Supersecondekleefblijflijm?!
't ding moet er ook weer af hèaKra schreef op 27 november 2003 @ 14:01:
Onzin!
We hebben toch altijd nog Bizon Supersecondekleefblijflijm?!
Ik maak me alleen een beetje zorgen voor de verdwaalde "gewone" tweaker, die ziet ons DPC-ers misschien voor een mod-bare kast aan.
We hebben al druk F5 geramt op die gare NS routeplanner, en we gaan met de trein, zodat we vanaf zwolle gezellig kunnen babbelen!./Proxy schreef op 26 november 2003 @ 22:46:
Ik kan vanuit grun, reiker wel meenemen als reiker dat wil
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Eraf, wat zeg je??? ERAF???Fear-factoR schreef op 27 november 2003 @ 15:21:
[...]
't ding moet er ook weer af hè
Ik maak me alleen een beetje zorgen voor de verdwaalde "gewone" tweaker, die ziet ons DPC-ers misschien voor een mod-bare kast aan.
ONEERBAAR STUK@$#%$#%^$%^$%^
Verwijderd
Ik wens iedere DPCers een hele fijne HCC 2003 toe en dat jullie maar veel spulletjes mogen vinden waar door er nog meer gegraast kan worden.

Ben er idd ook (helaas voor jullie)RedVox schreef op 23 november 2003 @ 23:51:
Bud_s komt met mij mee op zaterdag... dus die is ook van de partij
Ik weet nu btw weer over welke paal m.m het had.. Die 2 halve cylinders die zo'n 20 meter hoog zijn, een diameter hebben van rond een halve meter, die bedoel ik dus niet. Dan sta je midden in de mensenmassa (ding staat vlak voor ingang midden op het "pad").
Wat ik wel bedoel is dit gefriemel:

Er is een duidelijke verhoging, naast het "pad" waar 3 van dit soort kunstwerken te zien zijn. Bovenstaand zie je er 2. De bovenste is het kunstwerk waar ik af wilde spreken
Dat is tevens het kunstwerk dat het meest naar de weg toezit. Minste kans op onschuldige omstanders
Je ziet hier duidelijk de mensenstroom, dus je komt er vlak langs, missen kan gewoon niet..
Verwijderd
Als je die dingen mist heb je een afwijking in je gezichts veld of loop je aan de verkeerde kant van de jaarbeursFuncracker schreef op 28 november 2003 @ 20:16:
Zoals beloofd.. PIX
Ik weet nu btw weer over welke paal m.m het had.. Die 2 halve cylinders die zo'n 20 meter hoog zijn, een diameter hebben van rond een halve meter, die bedoel ik dus niet. Dan sta je midden in de mensenmassa (ding staat vlak voor ingang midden op het "pad").
Wat ik wel bedoel is dit gefriemel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is een duidelijke verhoging, naast het "pad" waar 3 van dit soort kunstwerken te zien zijn. Bovenstaand zie je er 2. De bovenste is het kunstwerk waar ik af wilde spreken
Dat is tevens het kunstwerk dat het meest naar de weg toezit. Minste kans op onschuldige omstanders
Je ziet hier duidelijk de mensenstroom, dus je komt er vlak langs, missen kan gewoon niet..
of wel aan de goede kant van de jaarbeurs, maar dan een paar kilometer verderop ofzoVerwijderd schreef op 28 november 2003 @ 20:40:
[...]
Als je die dingen mist heb je een afwijking in je gezichts veld of loop je aan de verkeerde kant van de jaarbeurs
* Sequence moet zich trouwens afmelden.. had hierboven ergens gezegd dat ik mss wel langs zou hoppen, maar schijnbaar heb ik morgen een verjaardag

Als jij daar nu boven op gaat staan , en als een idioot met je armen gaat zwaaien, dan kunnen we je zeker niet missenFuncracker schreef op 28 november 2003 @ 20:16:
Zoals beloofd.. PIX
De bovenste is het kunstwerk waar ik af wilde spreken
Verwijderd
Theuno schreef op 26 november 2003 @ 20:08:
Door het magische:
Pics!
Specs?
a4-tje op je rug ?

Bij deze dan.
/me is de linker gek en te vinden op de PowerPro/PCzone en Gamez stand op de Game Expo.
Die andere mafkees is PcZone hoofdredacteur Theo Paijmans met daar rechts weer van Hoofdredacteur IDG Games Jeroen den Haan
Oja, de meeste mensen weten ondertussen wel hoe ik er uit zie, de enige toevoeging is dat ik nu blauw ben
[ Voor 28% gewijzigd door Chakotay op 29-11-2003 09:28 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
WOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Van een athlon 1400 naar een 2800+@3200+ een s-ata HD en een A7N8X deluxe.
Voorals nog loopt het prima maar dan zit je thuis en dan kom je tot de ontdekking dat je nog geheugen nodig hebt.. Er zit nu PC2100 in, oeps.....
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
*grom* @ Wilko2
<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Was weer erg leuk om oude (en ook veel nieuwe) bekenden tegen te komen. Ik denk dat ze nu nog wel in stairway zittenDukeBox schreef op 29 november 2003 @ 22:50:
Was een leuke meeting, niet veel gedaan maar wel hoge opkomst. Ben benieuwd of de rest nog door is gegaan.
Idd leuke meeting
Hehem.m schreef op 29 november 2003 @ 23:58:
[...]
Was weer erg leuk om oude (en ook veel nieuwe) bekenden tegen te komen. Ik denk dat ze nu nog wel in stairway zitten
Was leuke meeting, hoogste opkomst in jaren (uit vertrouwde bron en eigen ervaring
IR Cow was flitsend aanwezig (mooise shirts) , letterlijk, dus foto's zullen hier vast gelinkt worden. Er waren nog genoeg anderen me cams dus wees gerust je krijgt iedereen te zien
Ik heb RedVox (Seti PV) en DukeBox (SoB PV) btw gezien en gesproken!!!
Wie wil me aanraken??
[ Voor 4% gewijzigd door Funcracker op 30-11-2003 00:19 ]
Verwijderd
en idd die foto's.......waar wanneer en hoe??? hahaha
Ik zal de foto's resizen e.d. en dan ergens ff online zetten...
't was erg gezellie.... iig voor herhaling vatbaar!
@ aKra: mietje.
Voor de rest: shibbbyyyyyyy geslaagd enzo :)!!!
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Was de shoarma/pizza/whatever nog lekker?
Het is een keuze vanuit mijzelf en deze is geschied.
En die Apen vallen ook best mee als je ze in het echt ziet.
(Het blijven Apen natuurlijk
Shoarma was eeeeeecht goedChakotay schreef op 30 november 2003 @ 02:36:
Was idd leuk (al was ik er maar kort), *veel* hogere opkomst dan vorige jaren
Was de shoarma/pizza/whatever nog lekker?
Alleen jammer dat die bestelsmurf zijn orders niet helemaal goed had (2x)
@ FC: ey ik was er ook .... maar zeker niet bijzonder genoeg
Geen last van gehad... de pinten smaakte goedTGEN schreef op 30 november 2003 @ 11:52:
btw, halve kip was beter, maar gebrek aan alcohol in die tent is wel minder
Jullie moesten weer apart doen he, ouwe sokjes
Pixilated NetphreaX
DragonFly
hahahah hmmm dat was om te voorkomen dat jullie niet binnen mochten
Pixilated NetphreaX
DragonFly
./Proxy schreef op 30 november 2003 @ 11:32:
[...]
Shoarma was eeeeeecht goed![]()
Alleen jammer dat die bestelsmurf zijn orders niet helemaal goed had (2x)
@ FC: ey ik was er ook .... maar zeker niet bijzonder genoeg
Owja.. Ik heb Proxy geknuffeld!!!
Wie wil me aanraken??
Tenzij je, je afvraagt hoe snelwegen er op regenachtige dagen uitzien, kun je foto 1 t/m 9 hiervan overslaan
p.s. De meeting pics beginnen bij 23
[ Voor 35% gewijzigd door Funcracker op 30-11-2003 13:02 ]
Pixilated NetphreaX
DragonFly
En de bijbehorende namen:
23 => Badboeli, Prang, Proxy, Reiker, TGEN, Funcracker, stukjes andere lui
25 => Theuno, Venom_NL, Tekla
27 => Chakotay, stukje Prang, Proxy, Reiker, TGEN. Funcracker, stukje DukeBox, m.m., ?, stukje Nulman, Scratch, KillerCow, Locotus
28 => Tekla
30 => Tekla
31 => Marja
32 => Chakotay, Badboeli, Prang, Proxy, Reiker, TGEN, stukje Funcracker, KillerCow
34 => Prang, Proxy, Reiker, TGEN, Funcracker, stukje DukeBox, m.m, ?, rug Nulmans, Scratch
35 => Locutus, Marja, Theuno
36 => Theuno, Venom_NL, Tekla
37 => KillerCow
38 => Locutus
39 => TGEN
40 => Badboeli
41 => Funcracker
42 => Nulmans (0 of 9)
43 => Venom_NL
44 => Badboeli
45 => Theuno
46 => Marja
47 => Locutus
48 => Marja, Scratch, Locutus, Nulmans
49 => Elteor
50 => Fear-Factor
51 => Webjunknl
52 => Bensplace
53 => RedVox
54 => Bud_S
55 => Stukje Locutus, Nulmans, Funcracker, Bensplace (achtergrond), TGEN
56 => Bud_S, Fear-Factor, rug Nulmans
57 => Scratch
58 => Bud_S, Fear-Factor, RedVox
59 => Bensplace (achtergrond), TGEN (stukje voorgrond), Venom_NL (achtergrond), Webjunknl, KillerCow
60 => Nulmans, TGEN, Bensplace (achtergrond)
En ook hier wat namen:Prang schreef op 30 november 2003 @ 13:07:
Zow... ff de boel geresized....
Foto's staat op : Foto Pagina
Het was iig erg gezellig!
CIMG1893 => m.m, ? (vriend & klasgenoot m.m), Funcracker (te blij), DukeBox
CIMG1894 => Chakotay
CIMG1895 => Badboeli
CIMG1896 => ?, Chakotay, KillerCow, Scratch
CIMG1997 => Theuno, Venom_NL, ?
CIMG1898 => Proxy, (ministukje TGEN daarachter), Reiker, RedVox, (ministukje Bud_S daarachter)
CIMG1900 => Proxy, Reiker, TGEN, Funcracker, DukeBox
CIMG1901 => stukje KillerCow, Locutus, Marja, Theuno, stukje Venom_NL
CIMG1908 => Proxy, Reiker, TGEN, stukje Funcracker
CIMG1910 => KillerCow, Locutus, Marja, Theuno, Venom_NL, Tekla, Badboeli
Ik zoek nog de namen van 2 mannen en 1 vrouw!
Tips zijn hier natuurlijk welkom!
Okay, okay..! rustig TGEN
Bud_S: fixed
Stephan202: fixed
0:10 Verder aangevuld
[ Voor 79% gewijzigd door Funcracker op 01-12-2003 00:10 ]
Is het een kameleon met zo'n snelle gedaante verwisseling ?Funcracker schreef op 30 november 2003 @ 13:22:
[...]
En de bijbehorende namen:
51 => Bensplace
52 => Bensplace
51 Staat bij mij bekend als Webjunk
Verwijderd
Da's best knap, dat dezelfde persoon tweemaal op de dezelfde foto staat59 => Bensplace (achtergrond), TGEN (stukje voorgrond), Venom_NL (achtergrond), Bensplace, KillerCow

Natuurlijk heb je er natuurlijk altijd wel weer eentje bij die denkt dat die zijn cassis niet hoeft af te rekenen!
Maar ja... iedereen heeft uiteindelijk netjes betaald en was onze shoarma boer ook weer tevreden met het uiteindelijke bedrag van €248,50
Zouden we niet op de HCC moeten promo flyeren met promo-chicks ?
@Gronik: Had je niet wat pics van die dames op jullie stand kenne posten ?
Nu nog betere koffie...
Hebben jullie nog wat onwetenden kunnen assimileren?
Pixilated NetphreaX
DragonFly
Verwijderd
geen fooi ??Prang schreef op 30 november 2003 @ 14:37:
En aan het einde van het eten kon iedereen bij de kas commisie eventjes afrekenen...
[afbeelding]
Natuurlijk heb je er natuurlijk altijd wel weer eentje bij die denkt dat die zijn cassis niet hoeft af te rekenen!
Maar ja... iedereen heeft uiteindelijk netjes betaald en was onze shoarma boer ook weer tevreden met het uiteindelijke bedrag van €248,50
Mag het toch hopen..
Heb niet voor nix 50 cent teveel betaald
Verwijderd
volgend jaar zeker weer, en ja ik heb ook teveel betaald dus die turk heeft zeker al een euro extra
en dat andere meisje is Marja (geen nick zover wij weten)
was allemal ERG gezellig, en zo'n drukte dat de pannekoeken (kelder) van de vorige keer ondanks een grote hoeveelheid lege plekjes ons niet toe liet, (maar dat had ook te maken kunnen hebben met het geluidsniveau)
openkat.nl al gezien?
Nou, er waren er wel een aantal die diep onder de indruk waren van BensplaceVerwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:19:
[...]
Da's best knap, dat dezelfde persoon tweemaal op de dezelfde foto staat
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
lekker gegeten en bijgebabbeld
en ik heb toch zo een leuk toetsenbordje gekocht!
btw ik heet LocUtus of [Lof9] niet locotus
en Marja is nog niet voorzien van een nickname
iig tot volgende keer
Of de rest heeft 'm zovaak gedragen dat ie letterlijk versleten is en Funcracker 'm nooit aandoet, of jullie schamen je dat je van uiers houdt en Funcracker de enige echte vent daar was
MarcyDarcy schreef op 30 november 2003 @ 23:59:
Hoe komt het dat alleen Funcracker een DPC shirt aanheeft
Of de rest heeft 'm zovaak gedragen dat ie letterlijk versleten is en Funcracker 'm nooit aandoet, of jullie schamen je dat je van uiers houdt en Funcracker de enige echte vent daar was
alleen GoT shirts en een te klein T.net shirt (Maat M) ... rest was niet te koop toen op de tweak shop
en natuurlijk t.net en DPC casebadges, T.net mokken , en GoT glazen
[ Voor 31% gewijzigd door Bud_s op 01-12-2003 09:45 ]
Er waren er nog 2 met een veeeeel mooier shirt aan!MarcyDarcy schreef op 30 november 2003 @ 23:59:
Hoe komt het dat alleen Funcracker een DPC shirt aanheeft
"Hé Bob, drie bier!"
Of je liegt of jullie hebben het nieuwe DPC shirt al in bezitPrang schreef op 01 december 2003 @ 09:01:
[...]
Er waren er nog 2 met een veeeeel mooier shirt aan!