Toon posts:

[scanner] HP Scanjet 3670 geeft witte scans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen staat hier in huis een HP Scanjet 3670.

Deze is aangesloten op een pc met daarop Windows 2000, waarop alle benodigde drivers zijn geïnstalleerd (correct, volgens Windows -> apparaatbeheer enzo).
Al het extra software spul van HP is er ook op gezet om het gebruik van de scanner wat makkelijker te maken voor de leken hier in huis.

Maar nu komt het; wat ik ook probeer te scannen, het resultaat is steeds een witte afbeelding, zonder ook maar een enkele gekleurde pixel.
Voor tekst geldt hetzelfde, resultaat is niets, noppes, nada.

Het preview gedeelte in het HP programma laat ook helemaal niets anders zien dan wit, wit en nog eens wit.

Het ligt igg niet aan het gescande document/afbeelding dat niet goed om op de glasplaat ligt, dat heb ik al meerdere keren en van meerdere kanten uitgeprobeerd maar alles levert een witte afbeelding op.

De scanner (hardware) zelf lijkt goed te werken, hij piept, kraakt, schudt en wiebelt er flink op los tijdens het scannen :)

Zoals bijna altijd het geval is biedt de meegeleverde documentatie op de CD geen hulp voor dit soort gevallen.

Herkent iemand dit probleem, en zoja, hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderd

Topicstarter
Okee, slap me and call me Suzy.. het groene dingetje onder het apparaat moest er nog uit... :X :o

Slotje :)