Toon posts:

[Orange] Saldo-informatie, twee keer saldo.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een Orange Free 30 abonnement. Prima, lekker alles vanuit één centrale bundel, niets dan lof! Alleen mijn vraag: als ik saldoinformatie bel, dan krijg ik twee 'tegoeden' doorgegeven. Weet iemand wat het verschil is tussen deze twee tegoeden?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37
Lijkt me raar... of heb je die aktie dat je tijdelijk twee bundels per maand krijgt (bij abbonnementen afgesloten in de orangeshop) :?

Verwijderd

Topicstarter
ddc schreef op 21 oktober 2003 @ 19:12:
Lijkt me raar... of heb je die aktie dat je tijdelijk twee bundels per maand krijgt (bij abbonnementen afgesloten in de orangeshop) :?
Nee, volgens mij heb ik geen actie ofzo.

Verwijderd

Je hoort waarschijnlijk dat je nog € xx.xx over hebt in de bundel van die maand en dat je nieuwe factuur bedrag € 29,99 is. Dat eerste bedrag is wat je nog over hebt, dat tweede bedrag is je factuur voor die maand (Saldo- en Rekeninginformatie haalt er altijd 1 cent vanaf).

Verwijderd

Topicstarter
Heb net weer even gebeld. De volgende dingen worden vermeldt:

1. Bundel van deze maand (44 euro)
2. Nieuwe rekening: 29,99

Kan ik hieruit concluderen dat het eerste bedrag mijn beltegoed op dit moment is? En het tweede de rekening die ik moet gaan betalen aan het einde van de maand?

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik vat het ook niet allemaal ik heb de hlpdsk gewoon ff gebeld,
en het eerste is de bundel en de 2e je totale rekening.

Alleen de helpdesk daar kom ik dus nooit uit, je moet 50menus door :( is wat minder, maar ze nemen je opmerkingen super serieus ik had een week geleden geklaagt dat ik binnen niet kan bellen althans bijna geen ontvangst heb man heeft me alles uitgelegd bellen ze vanochtend op dat het wordt opgelost :D echt TOP!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 20:52:
Heb net weer even gebeld. De volgende dingen worden vermeldt:

1. Bundel van deze maand (44 euro)
2. Nieuwe rekening: 29,99

Kan ik hieruit concluderen dat het eerste bedrag mijn beltegoed op dit moment is? En het tweede de rekening die ik moet gaan betalen aan het einde van de maand?
Klopt helemaal!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:55
Qorne schreef op 21 October 2003 @ 20:56:
ik vat het ook niet allemaal ik heb de hlpdsk gewoon ff gebeld,
en het eerste is de bundel en de 2e je totale rekening.

Alleen de helpdesk daar kom ik dus nooit uit, je moet 50menus door :( is wat minder, maar ze nemen je opmerkingen super serieus ik had een week geleden geklaagt dat ik binnen niet kan bellen althans bijna geen ontvangst heb man heeft me alles uitgelegd bellen ze vanochtend op dat het wordt opgelost :D echt TOP!!!
Over die helpdesk van orange (t nummer vanaf je orange sim is: 1200) is echt SUPER!!!!
Niks dan lof :|
Hijs 24 uur bereikbaar, ook de medewerkers. Jammer idd dat ze de medewerkers achter de menu's hebben verscholen maargoed als je 'de weg naar binnen' weet dan is het echt super!!!
als je een medewerker wilt spreken moet je het als volgt doen :P :

- 't 'interactive servicemenu' 8) vraagt je een keuze te maken (toestel gestolen, rekening info, enz.) kies gewoon 1
- En dan kies je voor 'help' (keuze 0)
- En daar kies je voor spreken met een medewerker (keuze 9)
Et voila een ALTIJD vriendelijke medewerker van orange :D:D

en ff ter bevesting...
het 1e bedrag dat je hoort is idd het resterde bedrag in de belbundel
en het 2e bedrag is het bedrag van je aankomende factuur, als bijv je bundel op is... word dit bedrag hoger ;) nah helder :D

ps: ik weet de keuze niet 100% ckr maar toch dacht dat het deze keuze waren :+

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan! Dank jullie voor de reacties.

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

MasterM schreef op 21 October 2003 @ 21:52:
[...]

Over die helpdesk van orange (t nummer vanaf je orange sim is: 1200) is echt SUPER!!!!
Niks dan lof :|
Hijs 24 uur bereikbaar, ook de medewerkers. Jammer idd dat ze de medewerkers achter de menu's hebben verscholen maargoed als je 'de weg naar binnen' weet dan is het echt super!!!
als je een medewerker wilt spreken moet je het als volgt doen :P :

- 't 'interactive servicemenu' 8) vraagt je een keuze te maken (toestel gestolen, rekening info, enz.) kies gewoon 1
- En dan kies je voor 'help' (keuze 0)
- En daar kies je voor spreken met een medewerker (keuze 9)
Et voila een ALTIJD vriendelijke medewerker van orange :D:D

en ff ter bevesting...
het 1e bedrag dat je hoort is idd het resterde bedrag in de belbundel
en het 2e bedrag is het bedrag van je aankomende factuur, als bijv je bundel op is... word dit bedrag hoger ;) nah helder :D

ps: ik weet de keuze niet 100% ckr maar toch dacht dat het deze keuze waren :+
tnx voor de helpdesk tip heb wel eens 10min zitten kloten :P
Pagina: 1