retten.exe vernaggeld...

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 16:55
Ik heb retten.exe van mijn Medion Laptop op CD gebrandt, maar nu kom ik erachter dat die retten.exe het niet doet... als ik de CD erin doe, geeft ie al gelijk, wat normaal niet gebeurd Windows Verkenner met de desbetreffende CD. Hij geeft als ik 'm uit wil voeren iets in de trant van "kan niet uitvoeren, mogelijk beschadigd"... Ik zou het hartstikfe fijn vinden als iemand me kon helpen met aan recoverprogramma voor CDs.
Als iemand serieus kan helpen, dan stuur ik via PM wel 't type laptop... het is een Medion Cybercom.

De laptop is al eens eerder terug naar Medion geweest omdat de Hardeschijf gecrashed was(we hadden 'm nog geeneens opgestart, noch gebruikt) en toen bleken de retten-files te missen... na twee weken kregen we 'm terug met alle retten-files.. Ik ben echter bang dat Medion nu zegt van "Je kan de pot op, eigen schuld dikke oren!"... Dus behalve "Stuur 'm terug" dus echt posts met de betrekking tot de CD zelf...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 22:52

job

waarom nou nog een topic??
retten.exe ver****t (verbeterd)

• DanielB
Omdat de topic in het verkeerde forum staat... daarvoor ben ik op me vingers getikt... Ik weet iig niet hoe ik zonder moderator/admin-power me bericht moet verwijderen :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hoefd ook niet is al op slot :)
en ik zal als ik jouw was maar ff het slotbericht lezen ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• DanielB
heb ik gedaan... alleen ik vind persoonlijk dat je bericht TE snel wordt afgekapt :|

Ik heb met Nero en Pinnacle InstantCD/DVD al geprobeerd om 'm te herstellen maar ging nie helemaal :S

Verwijderd

die helpdesk van medion zal je echt wel aan een nieuwe image helpen hoor. retten.exe is daarongeveer heilig. je moet ze alleen wel ff bellen, want op emails reageren ze niet altijd, itt vroeger.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is retten.exe :?

Verwijderd

bestand dat samen met retten.000/001/etc de image van een medion computer terugzet.

• DanielB
retten.exe is een door Medion gebruikte methode om je computer weer terug te krijgen in de staat zoals hij geleverd is... ALS het wel bij je PC geleverd wordt (zie first post van deze topic)...

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zie damster, een enkel topic is genoeg.

Verder, met wat [search=retten] lijkt het erop dat die bestanden (en de .exe) gewoon een image is van je Windows is, dus vragen hier naar op GoT is hetzelfde als vragen naar warez. Mocht ik er naast zitten: GoT is ook geen uitwisselforum voor bestanden, dus probeer het gewoon nog een keertje bij Medion, zij zouden toch service moeten leveren lijkt me :)

edit:
En probeer ook eerst de tips van W3ird_N3rd in "retten.exe ver****t (verbeterd)"

[ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 21-10-2003 19:14 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.