opzeggen van isdn bij Demon, behoud van Email

Pagina: 1
Acties:

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 00:29
Mijn vader heeft voor zijn werk al meer dan 3jaar internet bij Demon, isdn.
Hij wil al tijden overstappen op adsl, maar dat kan niet in zevenhuizen genomen worden omdat BBNet daar niet levert. Hij moet dus MXStream nemen, maar dat levert Demon niet.
Kortom hij moet iets anders hebben, dus hij gaat weg bij demon.
Nu is het zo dat hij zijn emailadres van Demon gebruikt om contact te houden met bepaalde klanten, dit adres zal dan dus verdwijnen. Hij heeft Demon gevraagt voor een oplossing, maar die hebben zij niet :(
ik vind het persoonlijk heel slecht van zon bedrijf, tis voor hun een kwestie van een regeltje toevoegen in het systeem, die de mail van dat emailadres forward naar zijn nieuwe adres, maar dit doen ze niet :(

iemand idee wat je hier aan kan doen, ik ben bang van niets, maar ik vraag het hier toch maar ff, want niet geschoten is altijd mis......

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

waarom zou Demon gratis bandbreedte weggeven omdat je pa zijn email adres wil bewaren? Om nog maar te zwijgen over het feit dat er actie ondernomen moet worden, en dit allemaal weer ergens gedocumenteerd moet worden.
Kijk eens of je kan overstappen op een simpele inbel bij demon (weet niet of dit kan), en blijf gewoon betalen voor het email adres dat je zo graag wilt behouden.

If you choose to criticise you choose your enemies

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Idd, neem gewoon het goedkoopste abo. Een forward kost Demon bijna net zo veel als een mailbox die gepopt wordt dus ik zie niet in waarom ze dat gratis aan moeten bieden. Dat doet geen een isp.

Als je pa flexibel wil zijn wat isp betreft en zijn mail zakelijk gebruikt moet hij misscien eens nadenkten over het aanvragen van een eigen domein.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• mad_dog
hmmzzzzz......dat dial up accountje koste in het gulden tijdperk 30gulden per maand, das niet weinig, dus vind ik dat ze best dat ding kunnen forwarden, maar als ik jullie zo hoor denken jullie daar anders over...
dr zijn trouwens geen goedkopere abbonementjes....

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 06:56

spaceboy

Op grote hoogte

mad_dog schreef op 21 October 2003 @ 18:42:
hmmzzzzz......dat dial up accountje koste in het gulden tijdperk 30gulden per maand, das niet weinig, dus vind ik dat ze best dat ding kunnen forwarden, maar als ik jullie zo hoor denken jullie daar anders over...
dr zijn trouwens geen goedkopere abbonementjes....
Ik vind absoluut niet dat ze dat gratis moeten gaan aanbieden. Zou mooie boel worden he. Levenslang een gratis demon-mailadres ofzo.
Je pa kan 2 dingen doen:
- goedkoopste abbo nemen bij Demon, alleen voor e-mail
- al zijn klanten informeren (en regel het dan gelijk goed en kom niet met mad_dog_sr@mxstream.nl aankakken, dat staat NIET profi, gewoon effe domeinnaam reggen)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• mad_dog
spaceboy schreef op 21 October 2003 @ 18:46:
[...]

Ik vind absoluut niet dat ze dat gratis moeten gaan aanbieden. Zou mooie boel worden he. Levenslang een gratis demon-mailadres ofzo.
Je pa kan 2 dingen doen:
- goedkoopste abbo nemen bij Demon, alleen voor e-mail
- al zijn klanten informeren (en regel het dan gelijk goed en kom niet met mad_dog_sr@mxstream.nl aankakken, dat staat NIET profi, gewoon effe domeinnaam reggen)
ja dat dat mailadres stopt heeft ie al geregeld met zijn klanten, maar staat alleen nog ergens geregistreerd, en als hij dat wil veranderen gezeik met certificaten en kost hem dan 500euro ofzow, had ie geen zin :Y)
maar dr zou dus een accountje zijn voor all1 email, ff uizoeken B)

verder was de vraag niet voor altijd, maar voor 1,5jaar, tot dat certificaat verloopt.....
Pagina: 1