Fashionably sensitive, but too COOL to care
dan is het makkelijk want die kan je dus niet draaien daarop
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Welk ander programma zou ik dan moeten gebruiken om een benchmark te draaien voor deze kaart ?chucky666 schreef op 21 October 2003 @ 18:33:
gf4mx is toch een gf2
dan is het makkelijk want die kan je dus niet draaien daarop
http://www.glexcess.com/JoeCool schreef op 21 oktober 2003 @ 18:50:
[...]
Welk ander programma zou ik dan moeten gebruiken om een benchmark te draaien voor deze kaart ?
dus een gf3 of hoger moet het kunnen doen. Met uitzonderingen van de gf4 mx kaarten want dat zijn gf2 die net iest sneller geclocked zijn.
ben er zelf ook ingetrapt, en daardoor kwam ik bij tweakers terecht.
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:27
En bij tweakers kan je overal over mee praten maar als je er duidelijk geen verstand van hebt, dan is het slim om je mond te houden........zoals nu dusAlthalus schreef op 21 October 2003 @ 19:10:
naaiers bij NVIDIA he ?
Niks te 'naaiers met NVIDIA'. Geforce 4MX is een budget kaart en daarom niet zo snel als de geforce 4 TI serie. Verdiepen in een product voordat je het aanschaft want dan had je het geweten. Dat jij het 'naaien' noemt is meer omdat je gewoon geen flauw idee hebt hoe het in elkaar zit en gewoon maar koopt.....
Voor de TS'er. Helaas ondersteunt je kaart dit niet en je de test dus ook niet draaien.
[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 21-10-2003 19:22 ]
Ja idd, ik had deze kaart eigenlijk hoger ingeschat dan dat ie werkelijk is.Althalus schreef op 21 oktober 2003 @ 19:10:
naaiers bij NVIDIA he ?
Het blijkt dus gewoon een iets hoger geclockte GF2 te zijn.
En een verschil tussen de MX440 en de MX480 is er dus eigenlijk ook niet.
Ik gebruik namelijk ook de drivers voor de MX 440 want voor de MX 480 ben ik nog geen specifieke drivers tegen gekomen.
- We Are Borg
www.google.nl is je vriend voordat je wat koopt. Dat jij domweg op dat nummer afgaat en niet eerst onderzoek doet WAAROM die kaart zoveel goedkoper is dan een TI versie......Kan nvidia daar wat aan doen?JoeCool schreef op 21 October 2003 @ 19:21:
[...]
Ja idd, ik had deze kaart eigenlijk hoger ingeschat dan dat ie werkelijk is.
Ruw gezegd wel ja al zijn er wel wat verschillenHet blijkt dus gewoon een iets hoger geclockte GF2 te zijn.
www.google.nl en jij eens goed zoeken. Er zit zat verschil tussendeze 2 kaarten maar dat mag je lekker zelf opzoekenEn een verschil tussen de MX440 en de MX480 is er dus eigenlijk ook niet.
[ Voor 23% gewijzigd door We Are Borg op 21-10-2003 19:28 ]
Verwijderd
Alsof jij alle aanprijzingen/ads heb bekeken destijds dat deze gf4mx aan de man werd gebracht. Naaiers jah, want op de verpakking staat toch niet : Budget kaart, vergelijkbaar met de gf2 serie, niet geschikt voor de nieuwste games, alleen geschikt voor kantoor doeleinden en pacman. Maarja, veel meukers zijn nu eenmaal blaatschapen, maar wie het laatst blaat, blaat het bestWe Are Borg schreef op 21 October 2003 @ 19:19:
[...]
En bij tweakers kan je overal over mee praten maar als je er duidelijk geen verstand van hebt, dan is het slim om je mond te houden........zoals nu dus
Niks te 'naaiers met NVIDIA'. Geforce 4MX is een budget kaart en daarom niet zo snel als de geforce 4 TI serie. Verdiepen in een product voordat je het aanschaft want dan had je het geweten. Dat jij het 'naaien' noemt is meer omdat je gewoon geen flauw idee hebt hoe het in elkaar zit en gewoon maar koopt.....
Voor de TS'er. Helaas ondersteunt je kaart dit niet en je de test dus ook niet draaien.
Ik kan met mijn Geforce 4 MX 440 anders prima UT2003 spelen in 1024x768 met ongeveer 40 a 50 FPS.Wel aardig kaartje maar gewoon verouderd. Prima voor Quake , UT en HL (CS). Meer moet je er niet van verwachten
Maar wat ik mij nou afvraag. Is er geen manier om softwarematig alsnog die filmpjes in 3Dmark te kunnen zien.
[ Voor 26% gewijzigd door Mpdrichel op 21-10-2003 19:40 ]
jaMpdrichel schreef op 21 October 2003 @ 19:39:
[...]
Ik kan met mijn Geforce 4 MX 440 anders prima UT2003 spelen in 1024x768 met ongeveer 40 a 50 FPS.
Maar wat ik mij nou afvraag. Is er geen manier om softwarematig alsnog die filmpjes in 3Dmark te kunnen zien.
door de demo te draaien
Verwijderd
@ We Are Borg - je bent toch wel gelukkig hé ?? ff vertelle hoe het zit neemt minder ruimte in beslag als dat ouwehoeren van je.
- We Are Borg
Om eerlijk te zien, ja. Ik hou dit goed bij en heb het ook een vriend geadviseerd om te kopen. Prima budget kaart heb ik hem vertelt. Verwacht geen super prestatie's zoals de TI versie (toen de snelste kaart op de markt) maar prima ding voor een wat langzamere pc die de kracht toch niet uit een TI kan halen.Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 19:36:
[...]
Alsof jij alle aanprijzingen/ads heb bekeken destijds dat deze gf4mx aan de man werd gebracht. Naaiers jah, want op de verpakking staat toch niet : Budget kaart, vergelijkbaar met de gf2 serie, niet geschikt voor de nieuwste games, alleen geschikt voor kantoor doeleinden en pacman. Maarja, veel meukers zijn nu eenmaal blaatschapen, maar wie het laatst blaat, blaat het best
En je opmerkingen waarom het naaiers zijn: OMFG
En dat het alleen geschikt is voor office werk en pacman.....
Bovenstaande boodschap komt misschien arrogant over, maar damn zeg, wat een dom geblaat
Wat jij ouwehoeren noemt noem ik de TS'er inlichten over hoe de zaken echt in elkaar zit en voorkomen dat hij het verkeerde beeld krijgt. Dat jij het er niet mee eens ben kan, maar kom met goede argumenten. Ik ben gelukkig hoor (beetje ziek vandaag dus kom wat minder subtiel uit de hoek) maar op domme uitspraken wil ik gewoon graag reageren en dat doe ik bij dezeVerwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 19:54:
@ We Are Borg - je bent toch wel gelukkig hé ?? ff vertelle hoe het zit neemt minder ruimte in beslag als dat ouwehoeren van je.
[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 21-10-2003 20:17 ]
blaatWe Are Borg schreef op 21 oktober 2003 @ 20:09:
Bovenstaande boodschap komt misschien arrogant over, maar damn zeg, wat een dom geblaat
maar het probleem is eigenlijk dat ze het uitbrachten onder de naam gf4.
dus als een gewoon iemand (die er niet veel verstand van heeft, en dat zijn er veel) in de winkel kwam en die vroeg een goedkope goede kaart dan zeiden ze: ah de gf4 mx is wel wat voor u.
is deze dan wel goed?
ah meneer het is een gf4 dat is het nieuwste van het nieuwste.
en zo werden ze veel verkocht
maar dit is dus allemaal offtopic.
hij weet nu dat sommige onderdelen van 3dmark er niet op draaien.
heb je GLexcess al uitgeprobeerd
- We Are Borg
Maar om het dan naaierij te noemen van nvidia omdat je je verkeerd laat informeren over een product.....dat is gewoon verkeerd. Klopt, uitgebracht onder de naam geforce 4MX en er bestaat ook een TI versie. Ook al laat je je verkeerd inlichten, het prijsverschil van deze 2 kaarten moet dan toch een belletje laten rinkelen?chucky666 schreef op 21 October 2003 @ 20:17:
[...]
blaat
maar het probleem is eigenlijk dat ze het uitbrachten onder de naam gf4.
dus als een gewoon iemand (die er niet veel verstand van heeft, en dat zijn er veel) in de winkel kwam en die vroeg een goedkope goede kaart dan zeiden ze: ah de gf4 mx is wel wat voor u.
is deze dan wel goed?
ah meneer het is een gf4 dat is het nieuwste van het nieuwste.
en zo werden ze veel verkocht![]()
maar dit is dus allemaal offtopic.
hij weet nu dat sommige onderdelen van 3dmark er niet op draaien.
heb je GLexcess al uitgeprobeerd
MX kostte toen iets van 140 euro (dacht ik) en een TI (450 euro). Goh, zou ik dezelfde prestatie's krijgen?
Maar dat er prustser bij de verkoop afdeling rond lopen ben ik met je eens hoor
[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 21-10-2003 20:21 ]
We Are Borg schreef op 21 October 2003 @ 20:19:
[...]
Maar om het dan naaierij te noemen van nvidia omdat je je verkeerd laat informeren over een product.....dat is gewoon verkeerd. Klopt, uitgebracht onder de naam geforce 4MX en er bestaat ook een TI versie. Ook al laat je je verkeerd inlichten, het prijsverschil van deze 2 kaarten moet dan toch een belletje laten rinkelen?
deed het ook bij mij en meerdere mensen
MX kostte toen iets van 140 euro (dacht ik) en een TI (450 euro). Goh, zou ik dezelfde prestatie's krijgen?
ik had het ook niet over dezelfde prestatie's, maar er over dat ze net deden ofdat de mx ook heel goed was omdat het een gf4 is.
maar dat zijn gewoon verkoop praatjes en heel veel mensen zijn erin getrapt![]()
Maar dat er prustser bij de verkoop afdeling rond lopen ben ik met je eens hoor
dank u
Verwijderd