Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Front Panel verwijderen >> Coolermaster Wavemaster TAC-T01

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben nu al een half uur aan het stuntelen op me kast. Maar ik kom er niet uit. Hoe verwijder ik het Front Panel ?!?!?!? Ik wil namelijk 2 andere case fans erin plaatsen...

Effe gegoogled, maar ik kom niet veel verder dan de mededeling dat het front paneel moeilijk te verwijderen is :?

Misschien hier iemand het al gedaan...

Verwijderd

Zit ie niet met schroefjes aan de achterkant vast?
Een vriend van me heeft hem, volgens mij zit het zo...
gewoon goed naar bevestiging punten kijken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 17:37:
Zit ie niet met schroefjes aan de achterkant vast?
Een vriend van me heeft hem, volgens mij zit het zo...
gewoon goed naar bevestiging punten kijken
Het gaat om die 2 fans die voor bij de harde schijven zitten... ik was lekker aan het schroeven maar kwam toen tot de conclusie dat ik alleen maar het ijzere roostertje van de fans er aan het afschroeven was :) om de fan zelf los te schroeven moet ik door het gat heen waar de schroef van het roostertje inzat, maar daar past de schroevendraaier niet doorheen. en dan nog vraag ik me af vanaf welke kant die er is ingeschroeft

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 14:06
met een hamer..... ;) :9

nee, kijk idd eens goed, meestal zit er ergens wel beweging in.. trek dat stukje iets naar voren, dan merk je vanzelf waar hij nog vast zit.. en kijk daar dan ff naar.

vast iets met schroefje / geklemd oid.

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Ibex

^^ met stom.

bij mijn case was het frontpaneltje op 2 punten vast"gesmolten" aan het ijeren frontje... ik moet dus met een schroevendraaier deze 2 puntjes eraf slaan, daarna kon ik na het nodige losvijzen, wrikken, trekken en duwen het printje mooi verwijderen.

Meestal is het gewoon een "truck"; een bepaalde manier van het frontje te draaien of te duwen en het schiet vanzelf los :) succes ;)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
zitten er lipjes anywhere??

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Vaak is et een kwestie van lkkr lomp doen.(serieus)

Verwijderd

Met een hamer lukt alles!

.:modbreak:.
En met Lego kun je alles maken... 8)7
De topicstarter vraagt niet om een verzameling kreten maar omzinnige tips. GoT is geen theekransje waar je te pas en onpas grappige opmerkingen hoeft te maken.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 23:30 ]

Verwijderd

als ik het me goed herinner zitten er zo'n 8 schroefjes die je los moet halen..

en die zitten allemaal aan de binnekant van de kast aan de voorkant waar die fans ook zitten.. (kan zijn dat je iets extra's moet los halen om er goed bij te kunnen maar ok)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Afbeeldingslocatie: http://www.amdmb.com/images/wavemaster/Bezel_remove1.jpg
je hebt een inbus sleuteltje nodig..

http://www.amdmb.com/article-display.php?ArticleID=254

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1