Heb ik net wel met Google, Download.com en natuurlijk de GoT-search zitten zoeken,
maar ik kan zo'n beetje door alle bomen het bos niet meer vinden.
Ik wil dus een tool om binnen een directory (of meerder directories) de files makkelijk te kunnen renamen. Dus niet in de verkenner F2 duwen, renamen, Enter, volgende, alles opnieuw...
Dit moet sneller kunnen...
En ja, ik heb heel veel verschillende programmaatjes zien staan hoor
maar zo'n beetje overal komen weer de termen MP3 en Id3Tags naar boven...
en dat is nu net wat me totaal niet interesseerd!
Ik kill alle Tags van mn mp3tjes altijd, werk alleen met filenames.
En het gaat me niet om alleen mp3's renamen (zou makkelijk zijn als dat ook gaat natuurlijk, want file=file) maar het moet gewoon met alle bestandstypen kunnen.
Makkelijk is natuurlijk iets waar een Search & Replace functie inzit. Maar ik zie prog's met de meest ingewikkelde criteria-zoekers, wat nergens voor nodig is. Ik zoek "xx" en dat wil ik vervangen door "yy". simpel houden...
weet iemand gewoon 1 prog te noemen die ik moet hebben?
in plaats van dat ik weer een lijst krijg met prog's waarin ik allemaal features zie die ik toch niet wil hebben...
btw. freeware zou makkelijk zijn
maar ik kan zo'n beetje door alle bomen het bos niet meer vinden.
Ik wil dus een tool om binnen een directory (of meerder directories) de files makkelijk te kunnen renamen. Dus niet in de verkenner F2 duwen, renamen, Enter, volgende, alles opnieuw...
Dit moet sneller kunnen...
En ja, ik heb heel veel verschillende programmaatjes zien staan hoor
maar zo'n beetje overal komen weer de termen MP3 en Id3Tags naar boven...
en dat is nu net wat me totaal niet interesseerd!
Ik kill alle Tags van mn mp3tjes altijd, werk alleen met filenames.
En het gaat me niet om alleen mp3's renamen (zou makkelijk zijn als dat ook gaat natuurlijk, want file=file) maar het moet gewoon met alle bestandstypen kunnen.
Makkelijk is natuurlijk iets waar een Search & Replace functie inzit. Maar ik zie prog's met de meest ingewikkelde criteria-zoekers, wat nergens voor nodig is. Ik zoek "xx" en dat wil ik vervangen door "yy". simpel houden...
weet iemand gewoon 1 prog te noemen die ik moet hebben?
in plaats van dat ik weer een lijst krijg met prog's waarin ik allemaal features zie die ik toch niet wil hebben...
btw. freeware zou makkelijk zijn
Leeg - Sinds 20180907