Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Lijkt me wel handig, maar dit hoort volgens mij in Bugs&featurerequests o.i.d.
TR.
TR.
Nooit aan gedacht, maar eigenlijk zou ik dit ook erg handig vinden. Maar dan zou ik het voorstellen om 'previous' voor 'next' te zetten en dus niet helemaal voor al die nummertjes. Zo kan je snel switchen tussen volgende en vorige 
Dit kon je trouwens beter in React Bugs en Featurerequests zetten, met als topictitel [Feat] previous en next page, bij react 1.9 update. (bijvoorbeeld)
Dit kon je trouwens beter in React Bugs en Featurerequests zetten, met als topictitel [Feat] previous en next page, bij react 1.9 update. (bijvoorbeeld)
The devil is in the details.
Ik heb het in dit forum gedaan omdat in de .plan plan: GoT React-upgrade stond:
Het staat vrij om hier onder dit .plan te reageren, maar inhoudelijke vragen en opmerkingen over React 1.9 kunnen beter in een topic op LA gedaan worden, zodat de verantwoordelijke mensen alles op één plek aantreffen.
Het staat vrij om hier onder dit .plan te reageren, maar inhoudelijke vragen en opmerkingen over React 1.9 kunnen beter in een topic op LA gedaan worden, zodat de verantwoordelijke mensen alles op één plek aantreffen.
Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Aangezien morgen React 1.9 al komt is het nogal kort dag om jouw functie er nog bij te voegen. Met wat er in die .plan stond bedoelden ze denk ik meer dat als je op- of aanmerkingen hebt die echt React 1.9 aangaan dat je ze dan beter in LA kan posten. Aangezien dit gewoon een feature is voor GoT/React en niet persé React 1.9 zou ik het eerder in BUG zetten.
Maar ik geef je geen ongelijk dat je het hier gepost hebt, zo staat het er ook
Maar ik geef je geen ongelijk dat je het hier gepost hebt, zo staat het er ook
The devil is in the details.
En het is ook al es eerder aangevraagd en toen al aangegeven dat her er in zit.
Gaarne dit soort dingen verder in React Bugs en Featurerequests doen, dit is niet "discussie over 1.9" dit is gewoon een featurerequest zonder vooronderzoek
Gaarne dit soort dingen verder in React Bugs en Featurerequests doen, dit is niet "discussie over 1.9" dit is gewoon een featurerequest zonder vooronderzoek
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.