Age of Empires II The Conquerors poorten

Pagina: 1
Acties:

• DarkSilence
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Ik denk leuk tegen een vriend van mij een potje AOE te spelen over het internet heb bijna alle poorten geforward van 1000 t/m 65535 op mijn linksys(befsr41) router. En hij net zo hard alles geforward. Maar werken ho maar.

Ik vond hier op GoT dat deze poorten al voldoende zouden moeten zijn 47624 en 2300-2400.

Ik heb alles zowel TCP en UDP geforward. Wat kan ik nu nog fout doen dan?

W3designer.nl

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

dat spel ook heel veel gespeeld en toen ik een server tussen mijn pc en het internet had gedrukt had ik ook dit probleem, daar is een AoE2 patch voor dus moet je die ff zoeken :)

• DarkSilence

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
ohw ok zou eens gaan zoeken kan ik vinden op de site van AOE neem ik aan?!

W3designer.nl

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kan me niet zo 1-2-3 herinneren waar ik hem toen vandaan heb gehaald, maar de patch alhier al geinstalleerd?

Reactie in een oud topic van mij met hetzelfde probleem :)

[ Voor 28% gewijzigd door Sequence op 21-10-2003 16:27 ]

• DarkSilence

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Sequence schreef op 21 oktober 2003 @ 16:21:
kan me niet zo 1-2-3 herinneren waar ik hem toen vandaan heb gehaald, maar de patch alhier al geinstalleerd?
Die patch heb ik nu geinstalleerd maar zat net ff in het readme file naar bugfixes te zoeken maar stand niks over netwerk of internet in of zo iets dergelijks.
Ik zou het zo wel weer opnieuw testen.

Over het netwerk doet hij primma en dan wordt AOE nog verslavender. Had het spel 2 weken geleden maar weer eens uit de kast gepakt. En AOE is mijn geld wel waard geweest :), alleen internet laat even van zich afweten :'(.

W3designer.nl

• DarkSilence

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Met update doet hij ook niet van de officiele AOE site.

W3designer.nl

• DarkSilence

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Ik heb wel beide versies geinstalleerd met dezelfde cd en op één een crack gezet (ik weet dat dit illegaal is en dus niet mag). En de andere speel ik met de orginele cd(legaal dus). Zou het uitmaken dat ik dezelfde cd key gebruik?

Mischien wel illegaal maar om nog is fl. 200,- voor een potje Age of Empires uit te geven haden we geen zin in. Zou wel goedkoper en in euro's zijn maja gaat om het idee.

W3designer.nl

Pagina: 1