Bestelmaar.nl betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik ben van plan via deze site mijn gms abbonement te verlangen maar op de formulieren die ik toegestuurd heb gekregen staat niets van de aanbieding die ze op de site hebben staan. Kortom ik onderteken een standaard formulier en dus niets waar op staat dat zij geld terug storten op mijn rekening. Heb wel eens een abb. besteld via telecom.nu en die hebben netjes een kopie van de actie meegestuurd.
Heeft er iemand ervaring met deze site, zijn ze betrouwbaar? Met andere woorden bestellen of niet?

ps. ik weet dat er een ander draadje over is maar daar staat me toch iets te weinig info in.

Don't dream your life, live your dream.

Verwijderd

Ik heb mijn abo bij hun verlengd (halfjaartje geleden), ook dmv die standaardformulieren werkte allemaal prima. Enige wat nog weleens kan afwijken is de termijn van storting cashdeal.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:14
Site is betrouwbaar heb nu 4x maal zelf wat besteld daar. Tot nu toe altijd super gegaan. Wat betreft het formulier dat weet ik niet, heb nooit een abo verlengd. Mail ze anders even om te vragen hoe het precies zit.

Zie hier een shopsurvey: http://www.telecomvergelijker.nl/shop/94

[ Voor 30% gewijzigd door waslijn op 21-10-2003 18:54 ]

• --JvL--
Thanks, in de shopsurvey scoort hij behorlijk goed. Zal ze maar vertrouwen, kijken wat het wordt!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op T.net staat toch ook een shopsurvey: http://www.tweakers.net/shopsurvey/3428 ?

Ik heb overigens alleen maar goede ervaringen met hen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

En JvL (of anderen), wat is je ervaring met bestelmaar.nl?? Ik heb het over ervaringen inzake CashBack-deals.

Vraagjes:
*Loopt de facturering gewoon via Vodafone??
*Krijg je die 300 euro cash-back echt terug binnen 45 dagen??
*Hoe lang duurt het voordat je je abbo hebt (dus sim in huis en kan gebruiken??
*Zitten er nog addertjes onder het gras?

Verwijderd

offtopic:
Ik zie net dat ik beter een nieuw abo kan afsluiten dan mijn huidige verlengen.
rare jongens die telecom bedrijven. :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 09:08:
offtopic:
Ik zie net dat ik beter een nieuw abo kan afsluiten dan mijn huidige verlengen.
rare jongens die telecom bedrijven. :?
Ja, dat is bij mij dus ook. Enig nadeel is dat je je telefoonnumer niet mee kan nemen als je bij dezelfde provider blijft. Niet dat dat nummer mij uitmaakt..

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Hiervoor hebben we de Shopsurvey hoor...
Als iedereen elke winkel ook nog eens los komt vragen hier blijven we bezig.
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 08:45:
En JvL (of anderen), wat is je ervaring met bestelmaar.nl?? Ik heb het over ervaringen inzake CashBack-deals.

Vraagjes:
*Loopt de facturering gewoon via Vodafone??
*Krijg je die 300 euro cash-back echt terug binnen 45 dagen??
*Hoe lang duurt het voordat je je abbo hebt (dus sim in huis en kan gebruiken??
*Zitten er nog addertjes onder het gras?
1 ja
2 ja
3 enkele dagen
4 nee (bij mijn Voda-cashback destijds in elk geval niet)

Eerst werd ik zelf afgewezen door Vodafone. Gebeld met Bestelmaar.nl, die me goed te woord stonden en hielpen, waarna ik met een nieuwe aanvraag (op anders adres) wel werd aangenomen.

Gewoon goed dus.

[ Voor 12% gewijzigd door wicher|IA op 01-12-2003 09:29 ]

Verwijderd

Wicher,

Enig idee waarom je werd afgewezen?

Verwijderd

Ik ben ook eens afgewezen. Had toen mijn rekeningen bij een andere provider niet op tijd betaald ( geld werd automatisch afgeschreven, enkele dag voordat mijn loon gestort werd ). Toen ik bij een andere provider een abbonement wou nemen bleek dat er een soort van "red flag" achter mijn naam stond. Na wat heen en weer gebelt kwam alles toch nog in orde.

bestelmaar.nl is zeker goedoop, jammer dat ze niet de nokia 6600 hebben. Weet iemand anders een winkel met dezelfde prijzen die het toestel wel verkoopt?

• --JvL--
Mijn aanvraag is ook afgewezen omdat ik zo dom was om mijn nieuwe adres te vermelden bij bestelmaar en dat had ik nog niet gewijzigd bij mijn provider. Kon dus niet! Wel netjes bericht ontvangen van hen. Wat ik wel minder vond in vergelijking met telecom.nu (daar heb ik tot nu toe al mijn abbo's vandaan) is dat je een standaard invul form. wordt opgestuurd. Kan erg onduidelijk zijn.

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
Het is inderdaad verstandig om een nieuwe abonnemet te vergelijken met het verlengen van je abonnenent. Nieuw kan vaak voordeliger zijn, maar je kan niet een nieuw abonnement op dezelfde provider nemen die je al eerst hebt, geloof ik.
Pagina: 1