icoontjes verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,

Hoe kan ik icoontjes verwijderen die rechtsonderaan het beeld staan (naast de tijd e.d.). Ik had iets gedownload, maar dat heb ik nu verwijderd, maar ik blijf het icoontje zien.

Ik heb al bij taakbalk 'eigenschappen' gekeken, en bij 'aanpassen' bij het icoontje 'altijd verbergen' geselecteerd. Dan gaat hij ook wel weg, maar komt weer terug als ik computer opnieuw opstart.

M.v.g.,

R. de Groot

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
msconfig of in het programam zelf uit schakelen sommige kunnen niet uitgescakeld worden.
succes

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

geel vraagteken? --> zoek maar eens naar ms-connect ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bikkel-Rulez schreef op 21 oktober 2003 @ 16:11:
msconfig of in het programam zelf uit schakelen sommige kunnen niet uitgescakeld worden.
succes
^^ ^^^^^^^^^^ bedoelt:

Run /uitvoeren-->msconfig-->start up/opstarten en dan het desbetreffende proggie disabelen

Xbox Live ID:Notna8310

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als je het programma echt helemaal verwijdert hebt, zal het icoontje er niet staan. Dus check even goed of je alles er vanaf gehaald hebt.
Heb je uninstall gedaan en niet de map verwijdert? Dat kan nog wel eens zorgen voor dit soort taferelen.

Start ook 'MSConfig' even op via 'Uitvoeren...'. En vink het betreffende programma even uit op het laatste tabblad. :)

En als laatste: het feit dat je het icoontje op 'altijd verbergen' zet, wil niet zeggen dat het je het icoontje echt gewist hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door _the_crow_ op 21-10-2003 16:16 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Ja dat gele vraagteken kan wel eens ms-connect zijn ... die staat daar niet tussen, die moet je via "add-remove programs" verwijderen. En die laat zich alleen verwijderen als je een verbinding met internet hebt. Echt vervelend dat ding.

• rickertsnaak
  • Niet online
..kan ik msconfig gewoon verwijderen? Zonder gevolgen..

• Sequence

Sequence

Online marketing

msconfig niet verwijderen, da's een onderdeel van windows ;) msconfig runnen (vanuit startmenu --> Run) en dan bij opstarten uitvinken wat je niet kent/nodig hebt

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

rickertsnaak schreef op 21 October 2003 @ 16:16:
..kan ik msconfig gewoon verwijderen? Zonder gevolgen..
Nee. Je moet 'msconfig' intypen bij 'uitvoeren...'. Dan op enter drukken.
Ga in dit programma naar het laatste tabblad. Je ziet nu alle processen die opgestart worden bij het opstarten van Windows.
Vink nu _alleen_ het process uit wat voor het vervelende icoontje zorgt. :)
Nu doe je 'OK' of 'Toepassen'. En als het goed is, is het icoontje weg als je de volgende keer Windows opstart.

[ Voor 15% gewijzigd door _the_crow_ op 21-10-2003 16:19 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• rickertsnaak
  • Niet online
_the_crow_ schreef op 21 October 2003 @ 16:18:
[...]

Vink nu _alleen_ het process uit wat voor het vervelende icoontje zorgt. :)
WELKE! Ik weet niet hoe die heet!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

rickertsnaak schreef op 21 October 2003 @ 16:21:
WELKE! Ik weet niet hoe die heet!
Hoe heet het programma dat je verwijderd hebt?
Als het goed is staan er namen bij al die processen.

Mocht het betreffende process er niet tussen staan. Download Ad-Aware zoals al een paar in dit topic zeiden. Installeren, updaten en scanner ermee. Misschien wordt er zogenaamde spy-ware gevonden. Verwijder deze dan. :)

[ Voor 39% gewijzigd door _the_crow_ op 21-10-2003 16:29 ]

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
start> uitvoeren > msconfig > en dan tabblad opstarten kun je dingen afvinken

succes

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:38
Hoe ziet het icoontje er uit? Draai ad-aware eens: www.lavasoft.de

• rickertsnaak
  • Niet online
cls schreef op 21 oktober 2003 @ 16:23:
Hoe ziet het icoontje er uit? Draai ad-aware eens: www.lavasoft.de
GEEL vierkantje met een vraagteken erin

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

rickertsnaak schreef op 21 October 2003 @ 16:28:
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 16:16:
Ja dat gele vraagteken kan wel eens ms-connect zijn ... die staat daar niet tussen, die moet je via "add-remove programs" verwijderen. En die laat zich alleen verwijderen als je een verbinding met internet hebt. Echt vervelend dat ding.
Via add-remove programs dus. :)

Als je de omschrijving had ingevoerd in de search, was je bijvoorbeeld op dit uitgekomen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door _the_crow_ op 21-10-2003 16:34 ]

• Sequence

Sequence

Online marketing

rickertsnaak schreef op 21 oktober 2003 @ 16:28:
[...]

zoals ik al zei in de 2e reply in dit topic, zoek op ms-connect, er zijn meer dan genoeg topics hier die uitleggen hoe dat te uninstallen is ;)

• rickertsnaak
  • Niet online
Sequence schreef op 21 oktober 2003 @ 16:30:
[...]

zoals ik al zei in de 2e reply in dit topic, zoek op ms-connect, er zijn meer dan genoeg topics hier die uitleggen hoe dat te uninstallen is ;)
ohw, ik dacht ZOEKEN in Windows |:(

Verwijderd

Oftewel, op deze pagina http://mlin.net/StartupCPL.shtml het .exe bestandje downloaden, en starten op je PC..
Als je geluk hebt staat zelfs hetzelfde icoontje (als in je taakbalk) nog in de lijst met op te starten programma's.. Even disablen, en bij je volgende reboot, zou je er vanaf moeten zijn..
Pagina: 1