'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen!
Verwijderd
Zie: Windows Operated Systems - Policy
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit geldt voor W2K/XP.
[ Voor 26% gewijzigd door Kosh66 op 21-10-2003 15:56 ]
No problemDeejayKB schreef op 21 oktober 2003 @ 15:55:
We hebben het over WinXP, maar omdat ik dacht dat dat overal wel hetzelfde zou zijn, heb ik gkozen voor [Windows]. Mijn excuses.
Bij winXP en 2k zal het wel gelijk zijn, maar 2k3, ME, 98 en 95 (
titel gefixed
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Ik wil er slechts een paar doen.
Het is een idee. Geen idee of het ook echt werkt maar lijkt me logisch.
Lees eens goed wat er staatDeejayKB schreef op 21 October 2003 @ 16:41:
Ja maar dat is voor ALLE mappen.
Ik wil er slechts een paar doen.
Het 1e stukje gaat inderdaad over het zetten van alle mappen - de rest gaat toch echt over het individueel setten van views.
Na een format werkte alles weer maar nuheb ik dat probleem dus weer.
Hoe kan ik dat fixen?
(Ik heb het aanstaan dat hij de mapinstellingen moet opslaan dus dat is het probleem niet)
Ik wil bijv. in mijn "my pictures map" dat alles in Thumbnails word weergegeven en dat de idngen in "my music map" als details worden weergegeven maar di einstellingen slaat windows nu dus niet meer op.
De interessante keys zitten iig onder:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\ShellNoRoam
Googlen op ShellNoRoam geeft waarschijnlijk wel wat info.
Kan je geloof ik oplossen door een aantal keys (bags, bagMRU) te verwijderen, moet je even op googlen, is een bekend probleem volgens mij.Sn0wblind schreef op 22 October 2003 @ 18:29:
Na een hele tijd goed te hebben gewerkt werden mijn mapisntellingen niet meer opgeslagen en gingen dus weer naar de basis instellingen staan na een korte tijd.
Na een format werkte alles weer maar nuheb ik dat probleem dus weer.
edit: hier
[ Voor 26% gewijzigd door madwizard op 23-10-2003 00:00 ]
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens geprobeert maar het lukt gewoon niet, je kunt alleen de mapopties toepassen op alle mappen. Je zult het dus automatisch moeten doen....DeejayKB schreef op 21 October 2003 @ 15:44:
Ik heb weer een vraagie.
Hoe kan ik van een aantal mappen tegelijk wijzigen dat de files in die mappen weergegeven worden met 'Details'. (Zoals je met Beeld > Details doet)
Dit is iets wat ik alleen (via Mapopties) voor ALLE mappen op mijn systeem kan bereiken maar niet voor enkele mappen.
Kan iemand me helpen?
Ik dacht dat als ik bijvoorbeeld in een map Downloads twee mappen Kazaa en Bittorrent heb, dat ik niet met weergave-eigenschappen voor Download ook alles verander voor de mappen Kazaa en Bittorrent.
Maar daar valt blijkbaar echt niks aan te doen?
Zeker wel. Screenshot onderwegDeejayKB schreef op 26 October 2003 @ 02:29:
Jammer.
Ik dacht dat als ik bijvoorbeeld in een map Downloads twee mappen Kazaa en Bittorrent heb, dat ik niet met weergave-eigenschappen voor Download ook alles verander voor de mappen Kazaa en Bittorrent.
Maar daar valt blijkbaar echt niks aan te doen?

als je dan 2 mappen in je downloads heb worden de 2 mappen automatisch aangepast. let wel dat dit dan ook gebeurd voor alle overige mappen in de map, maar DAT is onmogelijk in te stellen, dat het slechts voor 2 specifieke submappen moet gelden
[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 26-10-2003 10:24 ]