Tape travan tr-7 gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94036

Topicstarter
we beschikken hier over een tapestreamer waar de volgende tapes in moeten

Travan TR-7

Alleen het lijkt wel of dat ze nergens worden verkocht... :(

iemand een tip, waar ik ze wel kan kopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Travan TR-7 dingen zijn 20-40GB modellen, deze worden o.a. gemaakt door IBM. Helaas staat die van IBM niet in de pricewatch, maar er is wel een andere oplossing.

Na wat spelen met Google kwam ik op deze pagina. Hier gaat het om een Seagate TR-7 device. Vervolgens heb ik rondgezocht in de pricewatch, en kwam er achter dat CompTechWorld Seagate tapes verkoopt. En hoe toevallig: 20 en 40GB tapes. ;) Er staat alleen niet bij dat het gaat om TR-7 dingen, als je echt alles met 100% zekerheid wilt hebben kan je nog een mail sturen, maar ik zou d'r gewoon van uit gaan dat deze tapes TR-7 dingen zijn.

Linkje: alsjeblieft

[ Voor 1% gewijzigd door Laurent op 21-10-2003 15:59 . Reden: Ik kan geen url's maken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Thank You!!

ik stuur voor de zekerheid wel ff een mailtje..want heb ook een travan 40 gb bij informatique bestelt..maar daar ging het helaas om de tr-5

iig heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan ook nog even mailen met vbshop.nl. Die mensen hebben de TR-7 drive van Seagate in het assortiment en hebben ook wat tapes in de prijslijst staan. Of het om TR-7 tapes gaat wordt opnieuw niet vermeld, maar de kans is groter dat het TR-7 dingen zijn aangezien ze dus TR-7 drives verkopen.

2 linkjes:
VBshop.nl:Seagate TapeStor Hornet/Travan
VBshop.nl: Artikel Info STTM40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
en weer bedankt..:)