Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[el] ccfl op sound activated inverter aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 23:48
ik heb een revoltec twin ccfl setje aangeschaft, met inverter, werkt perfect :)

echter ik wilde ze sound activated maken met behulp van zo'n revoltec sound activated inverter. volgens hun site kunnen er 2 CCFL's op aangesloten worden

maar ik krijg er maar 1 op aangesloten :( de inverter heeft maar 1 zo'n stekker voor het aansluiten op de CCFL.. mijn vraag is, wie weet hoe ik toch 2 CCFL's op die inverter krijg?

pics:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/w.beeremans/fok/soundinverter-small.jpg

de sound activated inverter

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/w.beeremans/fok/ccfl-small.jpg

1 van de CCFL buizen (2 stuks dus)

Verwijderd

het lijkt mij dat er een splittertje bij hoort te zitten
of kan je de tweede buis aan de eerste aansluiten?
waar zijn die zwarte en die gele draad voor?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 16:12 ]

• angl2k
die gele draad gaat via nog een draadje naar de molex connector (dus inverter -> witte draad -> molex)

die zwarte draad is voor de switch (alle2 de blauwe op die switch aansluiten)

er is geen splitter bijgeleverd en je kan de 2e buis niet op de andere aansluiten

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/w.beeremans/fok/power-small.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door angl2k op 21-10-2003 16:33 ]

Verwijderd

Switch?

kan je een picje posten van alle onderdelen bij elkaar, daar hebben we denk ik meer aan

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 16:39 ]

• angl2k
overzicht

rode vierkantjes: dat zijn de power connectoren

blauwe vierkantjes: dat zijn de aansluitingen voor de switch

gele vierkantjes: aansluitingen op CCFL buis

aansluiten van de normale set gaat als volgt: je sluit de voeding kabel op je molex aan, blauwe connector op switch, wit/gele connector naar inverter. dan sluit je de 2 CCFL's aan op de inverter mbv de geel aangegeven connectoren. en tenslotte nog de blauwe connector van de inverter aansluiten op de switch

bij de sound activated inverter zit dus maar 1 zo'n aansluiting voor CCFL :(

[edit]
die witte connector van de sound inverter kan dus niet op de CCFL connector bij die andere inverter.. bovendien moeten ze dan allebei stroom hebben en die molex aansluiting heeft er maar 1

[ Voor 23% gewijzigd door angl2k op 21-10-2003 19:30 ]

Verwijderd

ff mail spammen :)

KONTAKT
REVOLTEC GmbH
Biedenkamp 1C
D-21509 Glinde
Deutschland
TELEFON: +49 40 710 091 - 60
FAX: +49 40 710 091 - 89
E-MAIL: info@revoltec.net

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Op die op de site staat kunnen er 2 aangesloten worden, op die van jou maar 1. Je hebt denk ik gewooon een verkeerde een enkele opgestuurd gekregen ipv een dual inverter.

• angl2k
t!mP.. hij is wel hetzelfde als die op t plaatje op de site

@ svennies.. mail heb ik verzonden naar info@revoltec.nl zoals op de nederlandse site staat.. misschien is de duitse contact beter in support :(
Pagina: 1