Toon posts:

ihp-120 bestelling geannuleerd door DVC

Pagina: 1
Acties:
  • 534 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist met verbazing gelezen dat een bestelling (gedaan door 'CrazyMark') bij DVC gedaan op 29 september zou zijn verstuurd (rembours). Ik had al op 24 september mijn bestelling gedaan, voor de toen geldende, aantrekkelijke prijs van 367 EURO. Met een rembours van 13,50 zou dat op een acceptabel 380,50 uitkomen. Ik mailde vandaag de heer De Vries van DVC computers.

Tot mijn schrik kreeg ik teruggemaild dat mijn bestelling is geannuleerd, dat de speler inmiddels weer is uitverkocht en dat voor dezelfde prijs niet meer is te leveren, en dat alles omdat dhr De Vries mij rond 13 a 14 oktober zou hebben gemaild zonder dat ik daarop heb gereageerd. Hij zou mij hebben gevraagd in dat mailtje of hij de bestelling moest annuleren wegens de vertraging. Zo'n mailtje heb ik niet ontvangen, althans niet aan het begin van die week. Natuurlijk zou ik na vier weken wachten niet annuleren, omdat nergens anders de ihp-12 wel op voorraad is en ook al omdat de prijs sindsdien omhoog is gegaan. Mijnheer De Vries had dat zelf ook kunnen bedenken, omdat hij me op 9 oktober wel wist te bereiken met een gelijksoortig mailtje (door iemand op dit forum ook aangehaald) waarop ik dezelfde dag nog antwoordde dat ik de bestelling niet wenste te annuleren.

Ik heb meneer de Vries vandaag nog gemaild met het dringende verzoek mijn bestelling tegen de afgesproken prijs toch te administreren. Het zou hem sieren als hij dat doet. Reageert hij niet, of afwijzend, dan is de gang van zaken nogal verdacht. Het lijkt er dan gewoon veel op dat hij niet (genoeg) aan mijn bestelling kan verdienen, en dat hij van mij af wil door te suggereren dat slecht werkende servers of iets dergelijks de bestelling onmogelijk hebben gemaakt.

Hoe dan ook, ik houd jullie op de hoogte van de 'service' van DVC. Ik beloof dat ik het ook zal melden als blijkt dat mijn verontwaardiging over deze gang van zaken voorbarig is. Het lijkt er echter vooralsnog op dat het suggestieve "tegen zo'n lage prijs; ik moet het nog zien..." dat een van jullie eerder op dit forum lieten horen, behoorlijk terecht was.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 15:05
Beetje lullig allemaal :{

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:27
Ik kan me voorstellen dat als je een pre-order plaatst, dat de prijs nog kan veranderen. Zal wel in de algemene voorwaarden staan.

Dat iemand anders wel het product voor de oude prijs toegestuurt krijgt is inderdaad lullig, maarja.. er is weinig wat je eraan kan doen.
Behalve een negatieve beoordeling geven in de Shop Survey natuurlijk.

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zie nergens algemene voorwaarden op de DVC site. Hij behoudt zich ook alleen typefouten in de prijzen voor. Als een artikel niet op voorraad is, neemt hij contact op voor een alternatief of bespreking van de levertijd. Over prijswijzingen wordt niet gerept.

Verwijderd

Topicstarter
Phantom schreef op 21 oktober 2003 @ 15:28:
Ik kan me voorstellen dat als je een pre-order plaatst, dat de prijs nog kan veranderen. Zal wel in de algemene voorwaarden staan.

Dat iemand anders wel het product voor de oude prijs toegestuurt krijgt is inderdaad lullig, maarja.. er is weinig wat je eraan kan doen.
Behalve een negatieve beoordeling geven in de Shop Survey natuurlijk.
Ik bewaar de negatieve beoordeling nog even, omdat meneer de Vries natuurlijk nog kan ingaan op mijn voorstel.
Overigens, CrazyMark had de ihp-120 op 29 september besteld voor 429,-, zo schrijft CM op 20 oktober. Hij was dus later dan ik, maar wil wel aanzienlijk meer betalen. Juist omdat die bereidheid (voor de hogere prijs) wel wordt beloond, is het naar mijn smaak des te verdachter dat een eerder gedane bestelling tegen een lagere prijs niet wordt gehonoreerd.

Verwijderd

k hoop voor je dat de prijs nog daalt, mp3cdspeler zit op 399, dus k denk wel dat de andere shops zullen volgen, je gaat toch niet meer betalen als bij een ander? Als k jou was zou k gewoon niet meer op DVC reageren en naar een andere shop gaan waar je zeker van bent dat je er morgen één in huis hebt!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-02 12:34

daaf258

For Aiur

Ach ik heb ook niet echt positieve ervaringen met deze 'winkel'. Nu had ik ook een mp3 speler besteld. Maar deze bleek achteraf ook niet leverbaar te zijn voor de prijs die op de site stond. Werd dus aanzienlijk duurder.
Nu had ik ook geen email ontvangen (vreemd?). Hij zegt dat hij het wel verstuurd had dus ik ga maar uit van een 'technisch' probleem.
Later had ik gebeld en heb de hele order maar gecanceld. En ben lekker ergens anders gaan shoppen waar ik tenminste wel op de hoogte word gehouden.

[ Voor 6% gewijzigd door daaf258 op 21-10-2003 16:28 ]

- specs - audioscrobbler -

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:28

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Tsja... ik heb wel alle desbetreffende mailtjes van Dhr. de Vries ontvangen, zeer netjes en oprecht elke keer, netjes gevraagd of ik wou wachten omdat de levertijd weer werd verlengd met 1 week.

gewoon gereplyd dat ik wou wachten, en nu wordt het wachten beloond :)

in jou geval is het gewoon een k*t situatie.. jammer maar helaas.

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
Zoals beloofd: het vervolg...

Zojuist heb ik een telefoontje gekregen van mijnheer de Vries. Op zich wel netjes natuurlijk dat hij wel iets van zich laat horen. Toch moet ik nog wat kanttekeningen plaatsen.
Zo heb ik hem gevraagd naar de redenering achter het besluit de order te annuleren. Het ging onder meer om vertraging en dus om informatie aan klanten die daaruit hun conclusies zouden kunnen trekken--prima service, maar nog geen reden voor annulering van zijn kant. Het ging ook om zijn inschatting dat sommige klanten hun rembours-bestelling wellicht zouden terugsturen, c.q. niet zouden betalen aan de postbesteller. Zo'n perspectief begrijp ik wel, en ik had ook best willen mailen dat ik de bestelling echt wel van plan was te betalen, als hij die zekerheid op prijs stelt.

Daartegenover staat echter mijn vraag: welk belang denkt u dan dat ik heb om niet te reageren op zo'n mailtje?
Zijn suggestie: misschien wilt u wel onder de bestelling uit.
Mijn respons: maar die mogelijkheid had ik toch al met mijn keuze voor een rembours bestelling. Dat is immers altijd al een overweging bij het willen uitgeven van in dit geval 13,50 aan rembourskosten. Dus de redenering dat ik misschien een onbetrouwbare klant zou kunnen zijn (een implicatie die ik overigens verwerp), kunt u niet logischerwijs gebruiken om dan maar de order te annuleren.

Kortom, de uitleg die de heer De Vries geeft van het ontbreken van een reply op zijn (door mij niet ontvangen) mailtje, is met de annulering nadelig voor mij; het kwam niet in de heer De Vries op om wellicht nog eens te proberen, of misschien te telefoneren, zoals vandaag kennelijk wel kon.

Mijn suggestie dat hij mijn ten onrechte in twijfel getrokken betrouwbaarheid zou kunnen compenseren door dan maar het verlies te nemen op de ihp-120 door die (onder de inkoopprijs?) aan mij te verkopen voor de op 24 september afgespoken prijs, wees hij van de hand. Hij antwoordde: 'ik kan hem voor die prijs niet verkopen, omdat de leverancier mij dat niet toestaat'. Dat heb ik helaas als volgt moeten vertalen: 'natuurlijk kan ik wel voor een op 24 september afgesproken prijs verkopen, want daar kan ik de leverancier ook wel op wijzen, ik WIL dat echter niet omdat ik er dan niks op verdien'. Die vertaling bestreed hij niet, zij het dat hij er nog steeds niet aan wilde om hier in plaats van 'ik kan het niet': 'ik wil het niet' te zeggen.

Geen man over boord hoor. Voor 399 wil ik 'm elders ook wel bestellen. Ik zal er geen boterham minder om eten. Maar dat is ook helemaal de inzet van het conflict niet. Volgens mij worden er afspraken niet nagekomen, word ik onnodig aan het lijntje gehouden en word ik er eigenlijk van beschuldigd dat ik een onbetrouwbare klant ben (anders zou immers van annulering geen sprake hoeven zijn). Grootmoedig is meneer De Vries vervolgens niet; zoveel boterhammen zou het hem nu ook niet hoeven kosten om de klant koning te laten zijn...

Verwijderd

meteen annuleren en naar een ander gaan!! Dan verdient ie nog minder 'boterhammen'! Dit soort mensen snappen helemaal niets van klantvriendelijkheid 8)7 . Want echt goede reclame maakt ie nu ook niet, k zou er zelf nu al niks meer kopen omdat jij er zo een slechte ervaring mee hebt! })

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:01

DDX

wat een vaagheid, je bestelt iets en als je dan niet reageert (als hij dat mailtje dan al gestuurd zou hebben) dan wordt de bestelling geannuleerd....

nee lekker als je net ff op vakantie bent ofzo...
(en dan hebben we het nog niet eens over jouw geval dat de mail niet aangekomen is oid)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04:54

MaDLiVe

.-Observer-.

(jarig!)
Ik kan je nu vertellen dat meneer de Vries best snel was met zijn iHP-120. De concurenten hebben em namelijk vandaag pas binnengekregen. Bovendien is meneer de Vries best goedkoop met die iHP (goedkoopst was ~399 waarbij ik gok op 350 inkoop incl btw.)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 21 October 2003 @ 21:58:
Ik kan je nu vertellen dat meneer de Vries best snel was met zijn iHP-120. De concurenten hebben em namelijk vandaag pas binnengekregen. Bovendien is meneer de Vries best goedkoop met die iHP (goedkoopst was ~399 waarbij ik gok op 350 inkoop incl btw.)
Aha, dan is mijn indruk nog eens versterkt dat een klant zoals ik, die voor 367,- stond genoteerd stond, best eerder geholpen had kunnen worden...
Overigens had challenge computers de ihp-120 in het begin (rond 24 september) voor nog minder geadverteerd, ik meen iets van 358,- Inmiddels is mijnheer de Vries alweer een stuk boven de 400 gaan zitten. Volgens hem omdat de leverancier dat eist.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20
Vind het heel slecht als een bedrijf jou een bestelling laat plaatsen en vervolgens die bestelling annuleerd omdat hun prijs verhoogt is. Ik heb dat 1 keer bij de free record shop gehad en na veel over en weer mailen en bellen niet alleen het product voor de afgesproken prijs ontvangen, maar ook nog een tegoedbon met excuses erbij.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:49
Ik ken DVC nu al een hele tijd en heb echt nog nooit problemen met dit bedrijf gehad. Als er iemand normaal gesproken klantvriendelijk is, is het Ed wel. Ik heb hier inmiddels toch al bijna 10 complete PC's vandaag gehaald. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het niet met iedereen helemaal vlekkeloos verloopt.

Waarschijnlijk is het probleem iets van dat de inkoopprijs op het laatste moment nog verhoogd is en daarom zal de verkoopprijs ook aangepast moeten worden. Als de eerste levering tegen een lagere prijs wordt geleverd dan de tweede levering en de eerste is uitverkocht kan het zijn dat je mensen teleur moet stellen. Hoe lullig het ook is en hoe erg je het als bedrijf ook vindt.

Probeer samen tot een voor beide acceptabele oplossing te komen. Volgens mij kan je dit wel bereiken met DVC.

[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 22-10-2003 16:10 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik vind bovenstaande ook niet leuk maar wil wel even melden dat de order van de heer Staat(luisteraar) niet is geannuleerd omdat de prijs mij niet goed uitkwam en hem duurder aan iemand anders kon verkopen want dat is niet het geval.

Ik zal er verder niet op ingaan een ieder die precies wil weten hoe het zit kan altijd bellen.

Ook de prijs zoals die nu is is opgelegd door leverancier voor alle winkels die kopen bij die leverancier.

• MadGuy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-06-2021

MadGuy

bah.. 2e x

[ Voor 98% gewijzigd door MadGuy op 22-10-2003 16:55 ]

• MadGuy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-06-2021

MadGuy

Goede middag heren / dames,

Aangezien ik weet waar Dhr de Vries zijn producten vandaan haalt vind ik dat ik ook hierop wat kan zeggen.

De I-River producten waren inderdaad een langere tijd niet leverbaar. EN ze zijn erg in prijs gestegen.

Tevens kan ik me niet voorstellen dat hij een mail niet verstuurd heeft. Als hij zegt dat hij dit gedaan heeft geloof ik hem vol overtuiging. IPV gelijk te beschuldigen dat hij dat niet gedaan zou hebben. Aangezien ik al langer zaken doe met hem, ken ik hem dus wel een beetje. In ieder geval goed genoeg om vertrouwen in hem en zijn zaak te hebben.

Indien ik een bevestiging zou sturen over iets en ik zou geen respons krijgen dan zou ik ook een annuleren sturen. Wat niet meer als normaal is. Waarom zou hij moeten "bloeden" als hij alles wat netjes zou zijn gedaan heeft?
Je zou jezelf ook wat opener kunnen zetten voor andere suggesties van Dhr. de Vries. En komen jullie er helemaal niet uit adviseer ik u om ergens anders uw componenten in te kopen. Met het risico dat u echt een buinhaas krijgt.

MVG

Maddy

Verwijderd

Topicstarter
MadGuy schreef op 22 October 2003 @ 16:54:
Goede middag heren / dames,

Aangezien ik weet waar Dhr de Vries zijn producten vandaan haalt vind ik dat ik ook hierop wat kan zeggen.

De I-River producten waren inderdaad een langere tijd niet leverbaar. EN ze zijn erg in prijs gestegen.

Tevens kan ik me niet voorstellen dat hij een mail niet verstuurd heeft. Als hij zegt dat hij dit gedaan heeft geloof ik hem vol overtuiging. IPV gelijk te beschuldigen dat hij dat niet gedaan zou hebben. Aangezien ik al langer zaken doe met hem, ken ik hem dus wel een beetje. In ieder geval goed genoeg om vertrouwen in hem en zijn zaak te hebben.

Indien ik een bevestiging zou sturen over iets en ik zou geen respons krijgen dan zou ik ook een annuleren sturen. Wat niet meer als normaal is. Waarom zou hij moeten "bloeden" als hij alles wat netjes zou zijn gedaan heeft?
Je zou jezelf ook wat opener kunnen zetten voor andere suggesties van Dhr. de Vries. En komen jullie er helemaal niet uit adviseer ik u om ergens anders uw componenten in te kopen. Met het risico dat u echt een buinhaas krijgt.

MVG

Maddy
Mooi dat je het voor deheer De Vries opneemt. Kennelijk heeft hij zich dat krediet verworven door goeie service in het verleden, waarvan acte.
Voor de goede orde wil ik nog wel even opmerken dat ik nergens meneer de Vries er van heb beschuldigd het bewuste e-mailtje niet te hebben verstuurd. Wat ik wel heb gezegd is dat ik het verdacht vind dat het uitblijven van een respons van mijn kant (op een door mij niet ontvangen mail) wordt uitgelegd als reden voor annulering, ook al vanwege het feit dat ik enige dagen voor dat mailtje nog had gemeld, op zijn verzoek, dat ik na zo lang wachten best nog wat langer wilde wachten. Mijn prompte respons van toen zou toch een reden kunnen zijn om te vermoeden dat vanwege nu uitgebleven respons het bewuste mailtje niet was aangekomen. Ik wijs er bovendien nog eens op dat ik de bestelling onder rembours had opgegeven. Dat wil dus zeggen dat ik er tot aan de deur nog steeds vanaf kon. De annuleringsoperatie was dus enkel bedoeld om deheer De Vries voor foute verscheping, extra administratie etc, te behoeden--zijn belang erken ik, en zoals gezegd had ik daar ook best een mailtje aan willen besteden. Aan mijn belang is echter niet gedacht.

Het zogenoemde 'bloeden' hoeft voor mij niet. Zeker niet omdat ik hem zelf nog heb voorgesteld het kennelijke misverstand uit de weg te ruimen door mij alsnog de speler voor de afgesproken prijs te verkopen. Ik heb van mijnheer De Vries geen 'andere suggesties' doorgekregen. Zijn enige verweer was dat hij niet op mijn suggestie 'kon' ingaan. Ik heb dat geinterpreteerd als niet willen (dat is heel wat anders dan niet kunnen).

Verwijderd

"Ik wijs er bovendien nog eens op dat ik de bestelling onder rembours had opgegeven. Dat wil dus zeggen dat ik er tot aan de deur nog steeds vanaf kon."

Wat een onzin! Hoe kom je daarbij?

Dat je onder rembours besteld wil echt niet zeggen dat je er zomaar onderuit kunt. Er geldt nog altijd een afnameplicht. Rembours of niet , dat doet er niet toe. Besteld = besteld he.

<edit> Neemt niet weg dat ik vind dat het voor de afgesproken prijs geleverd dient te worden. Toevallig weet ik dat de (te) lage verkoopprijzen die gehanteerd zijn door vele resellers komen doordat de distributeur foutieve inkoopprijzen heeft doorgegeven</edit>

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 19:49 ]

• Mior
  • Laatst online: 20:27
Bij een zending onder rembours heb je altijd het recht een pakketje niet te accepteren.

Het zou wat zijn zeg, Bedrijf X stuurt mij een paar leuke cd's toe waar ik niet om gevraagd heb onder rembours, en ik ben verplicht om ze af te nemen.

Verwijderd

Phantom schreef op 22 oktober 2003 @ 19:47:
Bij een zending onder rembours heb je altijd het recht een pakketje niet te accepteren.

Het zou wat zijn zeg, Bedrijf X stuurt mij een paar leuke cd's toe waar ik niet om gevraagd heb onder rembours, en ik ben verplicht om ze af te nemen.
Dat is dus niet helemaal zo. Als je het besteld hebt, dan is er een koopovereenkomst tot stand gekomen en ben je wettelijk verplicht de bestelling in eerst instantie af te nemen!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:49
Volgens mij ben je verplicht om het af te nemen als je het besteld hebt (je hebt immers een koopovereenkomst gesloten met het bedrijf).

Zou lekker zijn, als je een bedrijf dwars wilt zitten bestel je flink wat artikelen die je allemaal niet ophaalt/accepteerd. Volgens mij win je dat nooit als het bedrijf het aanvecht.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Macer schreef op 22 October 2003 @ 20:07:
Volgens mij ben je verplicht om het af te nemen als je het besteld hebt (je hebt immers een koopovereenkomst gesloten met het bedrijf).

Zou lekker zijn, als je een bedrijf dwars wilt zitten bestel je flink wat artikelen die je allemaal niet ophaalt/accepteerd. Volgens mij win je dat nooit als het bedrijf het aanvecht.
Precies! Als consument heb je veel rechten (terecht), maar ook plichten zoals deze (IMO ook zeer terecht)!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik juridisch gebonden ben aan een rembours-bestelling, dan accepteer ik dat hoor. Misschien heb ik dat verkeerd gezien.

Wat blijft is dit: ik heb een bestelling gedaan, bevestigd en herbevestigd. Ik ontvang een kennelijk belangrijk mailtje niet waarin mij wordt gevraagd (of moet ik hier schrijven 'gesommeerd'?) binnen 48 uur te reageren (dat van die 48 uur werd mij achteraf telefonisch meegedeeld), en vervolgens annuleert de handelaar de bestelling zonder te checken of hij daar goed aan doet. Ik vind dat onbehoorlijk. Ook vind ik het onbehoorlijk te suggereren dat de leverancier dwars zou gaan liggen bij een eventuele poging het misverstand te 'repareren'.

Ik vind het bijna, maar net niet onbehoorlijk om zo'n gang van zaken aan de 'grote klok' van dit forum te hangen. Ik houd me aanbevolen voor andere routes.

En dan nog even over 'naam en toenaam' en over wat we in dit verband 'netiquette' noemen. Ik heb niet aan mijnheer De Vries gevraagd of ik mocht onthullen dat achter DVC de naam De Vries schuil gaat. Ik ben er van uit gegaan dat iemand die met De Vries Computers adverteert dus geen alias gebruikt. Mijnheer de Vries heeft ook aan mij niet gevraagd of hij mocht onthullen wie er achter 'Luisteraar' schuilt. Ik adverteer echter niet onder mijn eigen naam. Nu vind ik het eigenlijk geen punt dat jullie weten dat ik Staat heet, mijn voornaam is trouwens Wim, maar wat ik wel bezwaarlijk vind is dat mijnheer De Vries een gegeven uit zijn administratie zo gemakkelijk prijsgeeft.

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Dit komt op mij een beetje over als de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Je had dit topic ook kunnen starten, als het al een topic waard is, op een manier zodat je je probleem voorlegt zonder op details als shopnaam ingaat.
Je houdt er voor de rest ook nogal een beetje rare denkbeelden op na als je het mij vraagt, ook al zeg je later dat je wellicht verkeerd ziet. Als je series hebt gedacht dat je een bestelling kan doen en deze maar lukraak mag weigeren als het produkt onder rembours geleverd wordt heb ik daar toch mijn ernstige bedenkingen bij, als klant kan je echt niet maar alles maken hoor waar vervolgens de shop maar weer voor de kosten moet opdraaien.

Verwijderd

mlevd schreef op 22 oktober 2003 @ 23:45:
Als je series hebt gedacht dat je een bestelling kan doen en deze maar lukraak mag weigeren als het produkt onder rembours geleverd wordt heb ik daar toch mijn ernstige bedenkingen bij, als klant kan je echt niet maar alles maken hoor waar vervolgens de shop maar weer voor de kosten moet opdraaien.
nou, serieus? als die shop de prijs gewoon hetzelfde had gehouden en niet ineens met 50,- had laten stijgen op t laatste moment, dan was er (bijna) nix aan de hand geweest. Waarom wist mp3cdspeler de prijs wel goed vooraf dan?

• ERKB514
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-11-2017
Even mijn tussenconclusie:

Deal = Deal. Er was een koopovereenkomst dus zowel een lever- als afnameverplichting. Rembours, showroom of postduif maakt niet uit.

Verkoper dient alsnog te leveren. De koop was gesloten, niet door koper geannuleerd en dus vervalt de leverplicht tegen de afgesproken condities niet.

Overigens is verticale prijsbinding ten eerste sinds de jaren '70 verboden en ten tweede heeft de eindklant daar geen boodschap aan.

Verkoper kan kennelijk bogen op een puike reputatie, gegeven de bijval die deze in dit forum krijgt. Hulde! Stupide alleen dat nu een curciale marketingfout wordt gemaakt. Gooi dat apparaat naar gedupeerde alsnog voor 350 met een bos bloemen de deur uit en je genereert goodwill waarmee je veel meer verdient. Wel sterk om de moed te tonen in dit forum te reageren. Helaas wederom gemiste kans om dat nietszeggend te doen...

imho

Mvg., Eric apestaart InternetId puntje nl

Pagina: 1