Toon posts:

OGR en RC5 vergelijkingstabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
<table width="481" border="1" cellspacing="0" cellpadding="4"> <tr> <td colspan="2">OGR</td> </tr> <tr> <td>CPU</td> <td>nodes/mhz</td> </tr> <tr> <td>AMD Athlon (Thunderbird)</td> <td>0,816</td> </tr> <tr> <td>Intel Celeron / (p2/p3/p1/ppro ?? )</td> <td>0,682</td> </tr> <tr> <td>AMD Duron</td> <td>0,650</td> </tr> <tr> <td>AMD Athlon Classic</td> <td>0,649</td> </tr> <tr> <td>AMD K6-2 (k6-3/k6-2+ ?? )</td> <td>0,593</td> </tr></table> </p><table width="481" border="1" cellspacing="0" cellpadding="4"> <tr> <td colspan="2">RC5</td> </tr> <tr> <td>CPU</td> <td>keys/mhz</td> </tr> <tr> <td>AMD Athlon (Thunderbird)</td> <td>0,368</td> </tr> <tr> <td>AMD Duron</td> <td>0,347</td> </tr> <tr> <td>AMD Athlon Classic</td> <td>0,321</td> </tr> <tr> <td>Intel Celeron / P2 / P3 / P1 / PPro</td> <td>0,283</td> </tr> <tr> <td>AMD K6-2 (k6-3/k6-2+ ?? )</td> <td>0,162</td> </tr></table>Conclusie : K6-2 gebruikers moeten OGR gaan doen, Rc5 heeft weinig nut daarmee. Heb je een Athlon Classic kun je beter je bezig blijven houden met Rc5. Als iedereen een beetje zich aan de tabel houdt dan grazen we meer met RC5 EN OGR. Dat moeten we hebben. Een Celeron kan ook beter maar OGR gaan doen.

Verwijderd

Ligt het aan mij of zie ik gewoon helemaal niets??
(wel interessant als ik die gegevens lees trouwens maar ik zou graag een plaatje zien)

Verwijderd

Topicstarter
Die tabel wordt een beetje verneukt, maar hij is 100% zeker in goed html geschreven, heb je toevallig Netschaap?

Verwijderd

Ik zie ook niks, ik gebruik IE 5.5

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Je moet de harde returns uit je bericht halen, want topix gooit die allemaal boven je tabellen :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
ik zie met netscape 4.72 wel 2 tabellen, maar daartussen & daarboven ook heel veel lege ruimte.

Verwijderd

Topicstarter
Sow, probleem opgelost. Alle enters moesten eruit :)

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
Het wordt pas echt interessant als je die twee getallen op elkaar deelt:
ogr/rc5
ath 2.11
p2 / p3 1.96
duron 2.02
ath.Cl. 2.29
k6 3.66

(sorry, geen mooie tabel)

nu zie je dat de k6 veel sneller is in ogr, en dat het voor de rest allemaal niet zo veel uitmaakt. (hoogstens is de athlon classic nog iets rendabeler in ogr)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

hoe komt het dat een tbird veel sneller is dan een duron in ogr?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

nu zie ik ook geen lege ruimtes meer :+ ....
!!!More stats, more stats!!!!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46
Wist je dat dit ook geldt voor een 486 en een pentium classic?

Nee?

Nou dat is zo! :)

Dus ook 486 en Pentium Plain OGR laten grazen!!

In een eenvoudig praktijkvoorbeeld kun je het ook zien:
Mijn K6II500 doet 3 meganodes / sec en mijn
Athlon 933 doet 7 meganodes per sec OGR (getallen zijn uit mijn hoofd en (dus? ;)) waarschijnlijk niet helemaal juist).
Bij RC5 is dit 1 en 3 resp. Dus die k6 draait met OGR ongeveer op de helft van de Athlon snelheid en voor RC5 slechts op een derde.

Okey, het is allemaal wat grof afgerond, maar wel redelijk duidelijk hoop ik.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Pagina: 1