Toon posts:

oprechte tips of zit er meer achter?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie http://www.computer-advies.nl

Het is een advies site voor windows (en linux) gebruikers die vooroordelen hebben over Apple Mac.

Ze zeggen zelf dat ze niet gesponsord zijn. Maar zou er meer achter zitten?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 14:47:
zie http://www.computer-advies.nl

Het is een advies site voor windows (en linux) gebruikers die vooroordelen hebben over Apple Mac.

Ze zeggen zelf dat ze niet gesponsord zijn. Maar zou er meer achter zitten?
waarom zouden tips op GoT dan wel oprecht zijn kan je je dan ook afvragen toch? dit lijkt me een beetje vergezocht :) *

tevens vraag ik me af wat dit met SA te maken heeft ;)

* met de noot dat ik het ook wel een reclameachtige tekst vind

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 21-10-2003 14:51 ]

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

:D :D :D
Wij, van www.computer-advies.nl zijn van mening dat u thuis, op de zaak en/of in uw onderwijsinstelling eenvoudig en snel kunt overstappen naar het Macintosh OSX platform van Apple.

U denkt dat dat niet kan, u denkt dat het duur is, u denkt dat er geen uitwisselbaarheid is met andere hardware en software.... ja misschien denkt u zelfs wel dat alleen hele hippe en creatieve mensen en bedrijven dit kunnen doen, maar dat is allemaal niet waar en op deze website vind u alle informatie over dit onderwerp.
Maar idd meer iets voor de HK :D

Bloed, zweet & koffie

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Weer een stel gefrustreerde Maccers die zieltjes proberen te winnen. :+

Senile! Senile Oekaki

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 16:09
Wat een lompe site, het gaat om de gebruiker die aan het kloten is op een computer, als een gebruiker outlook express gebruikt en elke freakin' mail met virus opent, en zich overal aanmelt en standaard op alles OK klikt in plaats van het te lezen, JA VIND JE HET GEK DAT JE PC DAT NIET MEER OPTIMAAL WERKT !! Omg.. ik word zo moe van die mensen 8)7 Komt door helpdesk heh dan krijg je alleen maar van dat soort mensen aan de lijn ;)

Anyway ze lullen dus naar mijn mening uit hun nek aangezien alleen pc's duie read-only zijn niet verneukt kunnen worden, waar tevens de hardware nooit van word geupdate.. en dan maar hopen dat de hardware er ook niet mee kapt...

Overigens wel heel toevallig dat er in jouw sig ook iets over apple staat :/

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuut op 21-10-2003 14:53 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

ff vluchtig doorgelezen en het lijkt er wel heel erg op dat ze te pro Apple zijn. Tenminste als je ze mag geloven dan is een Apple de oplossing op al je pc problemen :)
Er bestaan PC's die wel doen wat u wilt. Er bestaan systemen die wel gebruiksvriendelijk zijn. Er bestaan computers en servers die wel langer dan een week kunnen draaien zonder opnieuw opstarten, waar de SPAM filtering wel werkt, waar je je om een virus niet zo druk hoeft te maken.

Hoe zit dat dan?
Wij, van www.computer-advies.nl zijn van mening dat u thuis, op de zaak en/of in uw onderwijsinstelling eenvoudig en snel kunt overstappen naar het Macintosh OSX platform van Apple.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik snap niet wat dit topic in Software Algemeen doet :?

Anyway, veel dingen op internet moet je met een korreltje zout nemen. Zo ook deze site.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.