Cel-shaded schildpadjes in de Turtles demo:

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Cel-shaded schildpadjes in de Turtles demo

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/1066733732_0.jpg

Konami heeft een opvallend kleine demo van Teenage Mutant Ninja Turtles beschikbaar gesteld. Teenage Mutant Ninja Turtles is een cel-shaded 3rd person actiegame waarin deze groene strip- en tv-helden van eind jaren 80 terug keren. De demo laat je alvast een level met Leonardo spelen, een van de vier Turtles. De demo weegt, hou je vast, slechts 36 MB en is te downloaden bij GamersHell

http://www.gamershell.com...TeenageMutantNinjaT.shtml

A) System requirements

MINIMUM REQUIREMENTS

- Windows 98SE/ME/2000/XP

- 800 MHZ Pentium 3 or Athlon processor

- 128 MB RAM

- Nvidia GeForce 3 or ATI Radeon 8500

- 100 MB of free hard drive space

- DirectX 9.0a

- DirectX 9.0a compliant sound card

RECOMMENDED

- 1 GHZ Pentium 3 or Athlon processor (or higher)

- 256 MB RAM (or higher)

- Nvidia GeForce 4 Ti 4200 or ATI Radeon 9500 (or higher)

- Gamepad

* Nvidia GeForce 4 MX 440 video card not supported

Hehe eindelijk weer eens Jeugd herinneringen ophalen .
Ik moet zeeggen heb de demo gespeeld en hij bevalt me echt goed .
zeker weer eens lekker hakkuh en ja wel PIZZA'S eten :)

BRON:
http://www.gamer.nl/nieuws/19522

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

turtles = kewl
cellshading = kewl
-------------+
omg!

lijkt me echt een uberspelletje... maar schijn kan bedriegen, eerst die demo es downen

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

WOW de sfeer druipt echt van deze game af, van de reviews verwacht ik niks (cijfer rond de 6 of 7) maar kopen ga ik hem zeker.
CO-OP :9~

This space is occupied

Verwijderd

Whhaa koel!!! dit doen mij herrinneringen weer opdoen naar die vele uren achter die videobander/stickers/spelletjes zitten :) :D
Ik ga strax meteen de demo downen :)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Die gaan we eens ff downloaden, hoop dat het net zo lekker speeld als destijds op de NES >:)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

ja leuk ik heb uhm net gespeeld alleen wat simpel

This is the Way.

• ravw
vacuumcleaner schreef op 21 October 2003 @ 14:41:
Die gaan we eens ff downloaden, hoop dat het net zo lekker speeld als destijds op de NES >:)
Ja alleen hij is best wel makkelijk
maar die nes versie is ook heel gaaf :)
Zelf wil ikhem ooit nog eens helemaal gaan uit spelen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

Twhomp

Stayin' Alive

Zo simpel als de normale ventjes zijn, zo irri zijn de eindbazen. Die grote tyrannosaurus ging wel, maar die junkrobot was irri.

Verder: ziet er erg mooi uit, vind celshaded altijd wel mooi en het past erg goed bij de tekenfilmstijl. Alleen hadden de stemmetjes veel meer gekund: nu hoor je zo vaak hetzelfde als je slaat dat het irritant wordt.

Ik geef het een 8.5 :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Verwijderd

Zo weer terug van weggeweest :)

Ik ben de demo nu aan het downloaden .... hope dat het wat word...
Ik speelde vroeger vaak de SNES versie .... Teenage Mutant Hero Turtles geloof ik ? .... iig het was zon walkthrough level waarbij je niet terug kon lope :) ... daarmee was ik weken zoet mee 8)7

• ravw
Zo hier even wat screens van de eerste level in de demo :) (level2 in de game)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss15_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss16_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss18_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss20_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss22_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss24_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss25.jpg

Verwijderd

Cowabunga!!!!

(was het toch :))

Ik ga hem ook proberen :)

• ravw
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:01:
Cowabunga!!!!

(was het toch :))

Ik ga hem ook proberen :)
dacht het wel .

Maar hopelijk kan je in de org versie splinter ook nog even pesten :D

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-11 20:53
cell shaded.

doet me denken aan ONi
hoop dat het wel wat leuker word

Verwijderd

Michelangelo is nog steeds de man!!! :)

Ik verheug me met smart op de xbox versie, hopelijk kan je dan met z'n 4en tegelijk (zal wel met z'n 2en zijn) baddies smashen...

Wat wordt het toch een mooie winter O+

Pizza time!
SonyEricsson schreef op 21 oktober 2003 @ 16:09:
cell shaded.

doet me denken aan ONi
hoop dat het wel wat leuker word
Oni is niet cell shaded, maar gewoon manga dacht ik :?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 16:11 ]

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 16:26

RSP

my pretty game!!! deze ga ik kopen voor de gamecube maar deze demo zal ik eerst even checken :)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:47
Ik wordt volledig gestoord van het geslice en dice. Die geluiden... Argh, net Harry Potter met zijn flipendo :P

Voor de rest is het een leuke game :)

|>

• ravw
Simon schreef op 21 October 2003 @ 16:25:
Ik wordt volledig gestoord van het geslice en dice. Die geluiden... Argh, net Harry Potter met zijn flipendo :P

Voor de rest is het een leuke game :)
:( ja dat kan je wel zeggen maar je heb ook andere toetsen om voor afwisseling te zorgen .

Verwijderd

Denk niet dat je Cowabunga in deze game zult horen. Die kreet hebben ze namelijk 'een beetje' verbannen sinds de nieuwe tekenfilm :P

Verder is het tot nu toe wel lache, als je de tekenfilm ook volgt dan weet je direct dat deze demo helemaal niks laat zien van de uiteindelijke game. De vijanden in de game horen bij een bende (purple dragon clan oid) die helemaal niks voorstelt. Het wordt pas echt interessant als de Foot in beeld komt met hun elite ninja's, mystic ninja's etc maar die hebben ze jammergenoeg niet in de demo gestopt.

Verder mis ik het rennen & rammen om ze vervolgens te gooien (naar het scherm bijv) best wel. Level design is best wel beroerd. Beetje te eentonig. Ik hoop wel dat ze hier verandering in brengen.

Leuk voor de fan maar voor de rest is het (tot nu toe) een middelmatige game.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 16:34 ]

Verwijderd

Oni is idd niet cell shaded .... oni is wel "getekend" maar niet in cell shading stijl maar in anime stijl :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 16:35 ]

• ravw
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:30:

Verder mis ik het rennen & rammen om ze vervolgens te gooien (naar het scherm bijv) best wel. Level design is best wel beroerd. Beetje te eentonig. Ik hoop wel dat ze hier verandering in brengen.
KEYBOARD:

Up -Up Arrow

Down -Down Arrow

Left -Left Arrow

Right -Right Arrow

Jump -Space Bar

Weak Attack/Decide -F

Strong Attack/Cancel -D

Air Juggling -R

Shuriken -S

Shuriken Change -LShift

Dash -E

CONTROLLER:

Up -Up Axis

Down -Down Axis

Left -Left Axis

Right -Right Axis

Jump -Button 3

Weak Attack/Decide -Button 1

Strong Attack/Cancel -Button 2

Shuriken -Button 4

Dash -Button 5

Air Juggling -Button 7

Shuriken Change -Button 6

Dus een klein stukje rennen kan dus wel .

F) Hints

1) Try using a combination of attacks. Sometimes a combo of weak attack, weak attack, heavy attack can do major damage to your enemy.

2) Don’t forget to use your shuriken. Different types of shuriken do different amounts of damage to certain enemies.

3) You can avoid deadly combos from your opponents by dashing away from them.

4) You can knock down multiple opponents by jump kicking. This can be helpful if you are surrounded.

5) Try hitting certain objects to reveal secrets.

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 21-10-2003 16:35 ]

• RSP
  • Laatst online: 03-11 16:26

RSP

Ik heb net ff 't eerste leveltje + boss doorgespeeld en ik vind het echt tof :) heerlijk hakken en meppen :D als 't met 2 of 4 players kan ben ik helemaal tevreden :) echt een leuke game!!

Verwijderd

zit er nog iemand op te wachten?? Die turtles? Riskant projectje van Konami dan. Maar ja we kunnen het altijd proberen. :)

Zit dat schaap April er ook weer in?

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Vet gewoon :9~ Duidelijk moet ik die game gaan scoren, ik beleef hier mun jeugd opnieuw :)

Turtle Power!! :Y)

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:45:
zit er nog iemand op te wachten?? Die turtles? Riskant projectje van Konami dan. Maar ja we kunnen het altijd proberen. :)

Zit dat schaap April er ook weer in?
April zit erin maar ze is geen reporter meer. Ze is nu een tech freak, like donatello. Ze heeft zelfs voor baxter stockman gewerkt.

Riskant projectje ja, ben ik wel met je eens. Misschien dat het daarom wel door de slechtste studio van Konami wordt gemaakt :o (imo)
Blackhole schreef op 21 October 2003 @ 16:34:
Dus een klein stukje rennen kan dus wel .
True, maar je kan niet iemand ermee beuken, wat wil weer jammer is. Het is puur bedoeld voor het ontwijken van vrijandelijke aanvallen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 17:01 ]

Verwijderd

Ah!

Dit is gebaseerd op "The New Teenage Mutant Ninja Turtles". Dat is een nieuwe serie waarvan season 1 circuleert in 'de kanalen'. :) Erg goede serie met veel sfeer. Het combineert de duistere sfeer uit de strips met story-elementen uit de films en wat humor van de originele, tamelijk blije, cartoon.

Het resultaat is werkelijk geweldig. Het eerste wat opvalt is dat de Turtles geen pupillen hebben :) De gevechten zijn rauwer en er raken mensen/mutanten gewond en best of all de Shredder is echt UBER EVIL!!! Niet die pechvogel in het blikken pak uit de originele cartoon, maar echt een waardige, duistere tegenstander met een duistere stem en nou ja, je moet het gewoon zien.

Lees hier ook de lyrische commentaren van de fans:

http://www.imdb.com/title/tt0318913/

Echt een aanrader. Om met een van de mensen te spreken die daar een comment hebben neergemikt: "dit is de Turtles serie die ze ons in onze jeugd hebben onthouden.".

_/-\o_

• Exar
  • Laatst online: 03-11 02:30
Bij mij gebeurt er helemaal niks als ik de demo op wil starten.... beetje jammer ik had me er wel op verheugd.....
Ben ik de enige waarbij de demo niet werkt? :?
Ik heb trouwens DX9b (en niet DX9a), zou dat het kunnen zijn? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 17:05:
Ah!

Dit is gebaseerd op "The New Teenage Mutant Ninja Turtles". Dat is een nieuwe serie waarvan season 1 circuleert in 'de kanalen'. :) Erg goede serie met veel sfeer. Het combineert de duistere sfeer uit de strips met story-elementen uit de films en wat humor van de originele, tamelijk blije, cartoon.

Het resultaat is werkelijk geweldig. Het eerste wat opvalt is dat de Turtles geen pupillen hebben :) De gevechten zijn rauwer en er raken mensen/mutanten gewond en best of all de Shredder is echt UBER EVIL!!! Niet die pechvogel in het blikken pak uit de originele cartoon, maar echt een waardige, duistere tegenstander met een duistere stem en nou ja, je moet het gewoon zien.

Lees hier ook de lyrische commentaren van de fans:

http://www.imdb.com/title/tt0318913/

Echt een aanrader. Om met een van de mensen te spreken die daar een comment hebben neergemikt: "dit is de Turtles serie die ze ons in onze jeugd hebben onthouden.".

_/-\o_
lol:
Michael Sinterniklaas .... Leonardo (a.k.a 'Leo') (voice)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Kinda love the game, mijn jeugd komt volledig terug, de blijnen op de duim ooh hoe heerlijk het wel was om met die schildpadjes te vechten!

que?

• Hahn
  • Nu online
Hmm, ik vind het toch een stuk leuker dan ik in eerste instantie had verwacht :D

Het ziet er heel leuk uit door dat cell shading, en de gameplay is ook lekker snel. Vooral die combo's vind ik erg leuk. Alleen na een tijdje begint dat 'slice and dice!' en andere teksten me een beetje uit de keel te hangen. Maar voor zo'n recht toe, recht aan spel is het erg leuk :)
Necreo schreef op 21 October 2003 @ 18:18:
Kinda love the game, mijn jeugd komt volledig terug, de blijnen op de duim ooh hoe heerlijk het wel was om met die schildpadjes te vechten!
Good old times idd, ik weet ook nog dat ik na de eerste keer Turtles op de (Super?) NES ook helemaal onder de blaren zat van het buttonbashen :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Ja ssssh :Y) Mogen Belgen geen carriere maken in de USA? :)

Verwijderd

wie heeft hier tmnt 1 op de nes uitgespeeld?

als je verveelt kan je de cartoon nog downen op kazaa.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 19:07 ]

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:20

Pyrus

Hardknock life

Oeh, jeugdsentiment :D :P

Daarnet gespeeld op een pIII 733 en GF2 MX200 (redelijk beneden de minimum specs dus), maar het speelt nog redelijk goed op 800*600. Alleen bij grotere ontploffingen vertraagt het een beetje.
* Pyrus ziet er iig al naar uit :)

LinkedIn

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

GVD! ik dacht al wat een leipe kt demo, loopt als dikke stront...

Zie ik hier dat hij geen geforce 440 support :(

• Booth
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Waar is die serie te zien dan :?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:26
Is er ook al een release date ?

• ravw
itsgreen schreef op 21 oktober 2003 @ 20:02:
GVD! ik dacht al wat een leipe kt demo, loopt als dikke stront...

Zie ik hier dat hij geen geforce 440 support :(
Dacht dat het al in de opeings post stond , JA daar stond het al .

Maar ik heb hem gelijk even dik aan gestreept.

Verwijderd

KUT, heb een TNT2 en een geforce 2... draait ie dus niet op :(

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:25
Effe demo gespeelt en er ook weer van af gegooit, het is duidelijk een console game, niets mis mee natuurlijk, maar huur hem wel eens bij videotheek. (Leuk voor dag of 2 daarna ben je het volgens mij zat. :p)

(Heel toevallig deze week de 3 films van TMNT gedownload :D)

[ Voor 13% gewijzigd door Albinoraptor op 21-10-2003 20:22 ]

Verwijderd

begin volgend jaar gaat foxkids de nieuwe NINJA TURTLES serie uitzenden heb ik gehoord :)

• Booth
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

_o_
Kijk er nu al naar uit :D

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De demo is bij mij gewoon niet vooruit te branden ;(

Specs:
Amd 1800+
512mb pc2100
geforce4 ti4800SE (det. 42.30)
Directx 9.0b

Ik snap er niets van, al mijn andere spellen doen het perfect :S

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 15:18

Row

damn wat vet, hopelijk ook co-op over het netwerk dat zou wel erg geil zijn :)

Verwijderd

o rey schreef op 21 October 2003 @ 20:33:
De demo is bij mij gewoon niet vooruit te branden ;(

Specs:
Amd 1800+
512mb pc2100
geforce4 ti4800SE (det. 42.30)
Directx 9.0b

Ik snap er niets van, al mijn andere spellen doen het perfect :S
dat kan nooit kloppen, ik draai:
1500+
640 ddram
gforce2 64mb
en draait als een tiet :o

Verwijderd

Idd.. heb zelf zowat hetzelfde als Row.. draai alles op zn hoogst met gemak..

Echt een lekkere smashgame, weer eens wat anders dan shooters :)
Heb mn joypad weer afgestoft!!
Dat.. en het jeugdsentiment een beetje denk.. maar erg gaaf, cellshading is perfect voor deze game.

Verwijderd

Eerste review is binnen.

IGN (PS2):
Closing Comments

Teenage Mutant Ninja Turtles is a game I want to love, but hate to play. I've been a TMNT nut since the original animated series -- I own all the figures, a slew of the comics, and even TMNT sheets. I was so excited for TMNT -- with my false hope that it would in some way capture the essence of the arcade title. The magic just isn't there.

If it weren't TMNT, you wouldn't want to touch this game. It's a typical boring and repetitive brawler. You die cheaply, are forced to repeatedly play through unimaginative stages, and don't have a whole lot of fun in the process. In fact, playing through any part of the game is painful -- it's unlikely anyone will want to take the time to unlock everything or fully explore the versus and challenge modes. Even multiplayer is boring, those even interested in playing co-op quit on me after their first death. I'm not sure what happened, but Teenage Mutant Ninja Turtles is lacking in turtle power.

It's like a bad peach, it looks tasty and sweet from the outside, but once you sink your teeth in you realize that it's just mush.
8.0 Presentation
Everything about this game screams turtles and they've included all possible assets (like audio and video) from the animated series.

8.0 Graphics
The cut scenes are ripped straight from the show and the in-game visuals are simple, yet beautiful to see in motion -- there just isn't enough variety.

6.0 Sound
Pretty repetitious. If I hear "Take that nimrod" one more time I'm going to go insane. Elevator background music isn't too pleasing either.

4.0 Gameplay
Mash a button repeatedly, move forward, mash more buttons ... repeat.

4.0 Lasting Appeal
There's a lot of stuff in here to unlock, but you're not going to want to play the game long enough to do it.

OVERALL: 5.3 (out of 10 / not an average)
Tja, wat kan ik nog zeggen.. pure crap? Ik had een vrij lage score verwacht, maar niet zo laag! Ben benieuwd hoe gamespot gaat beoordelen, zal wel een 4.X worden :X.

Daarnaast gaat Konami 1 millioen exemplaren verschepen:
TMNT Ships a Million on Day One
News Date: 10/21/2003
Source: Press Release

The turtles are back. That's all you need to know.

Konami SHIPS over 1 million units of Teenage Mutant Ninja Turtles(tm)

Multi-million Dollar Marketing Campaign Marks the Return of the Highly Popular Teenage Mutant Ninja Turtles(tm) Franchise

REDWOOD CITY, CALIF. - October 21, 2003 - Leading videogame publisher Konami Digital Entertainment - America, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced that it has shipped over 1 million units of Teenage Mutant Ninja Turtles(tm) (TMNT) on its launch day. Available at retail outlets nationwide for PlayStation(r)2 computer entertainment system, the Xbox(tm) video game system from Microsoft, Nintendo GameCube(r) and Nintendo Game Boy(r) Advance, the game is backed by a multi-million dollar national TV campaign including FoxBox and Nickelodeon.

Retail promotions include a TMNT comic book, exclusive t-shirt, DVD or Playmate Toys gift with purchase at most major retailers. Additional promotional activities include a digital copy of the first TMNT comic book from Dreamwave in the game. A cross-promotion with Playmates Toys will also help publicize the TMNT videogames by including secret game codes and on-pack advertising with over 1.2 million TMNT action figures.

"Everything from the new animated TV series and action figures to the comic books and video games, shows the Teenage Mutant Ninja Turtles are once again taking the world by storm," said Erica Mason, product manager, Konami Digital Entertainment - America. "This game is a must have for fans of the series, both young and old."

The TMNT games use the same cell-shaded graphics as well as the full cast of characters and voice talents from the popular FoxBox animated TV series. Each of the four Turtles have their own special moves that will help players kick, smack, slice and dice their way through the six stages and over 35 levels of beat'em up action. While battling fierce foes, including the Foot Ninjas and Mousers in the Story Mode, players can collect scrolls to unlock more special effects. TMNT also allows for two players to team up for multiplayer fun as they work toward defeating their vile adversary, the Shredder. A sleek Versus Mode also lets players go toe-to-toe and show off their fighting prowess.
Ik noem het meer meeliften op het succes van de serie. Net als DragonBall Z, die game zwaren ook stuk voor stuk bagger. Deze troep zal ook wel weer verkopen :X .

Heeft natuurlijk ook weer een voordeel, dan kan je hem binnenkort lekker goedkoop ergens oppikken :)

/edit: Oh, gamespot review is er ook al :o. klik 6.5.. Hmm.. das tenminste al een stuk beter. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 16:04 ]

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 15:18

Row

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 23:35:
Idd.. heb zelf zowat hetzelfde als Row.. draai alles op zn hoogst met gemak..

Echt een lekkere smashgame, weer eens wat anders dan shooters :)
Heb mn joypad weer afgestoft!!
Dat.. en het jeugdsentiment een beetje denk.. maar erg gaaf, cellshading is perfect voor deze game.
helaas heb ik mijn game pad verkocht destijds :(
Ik denk dat ie flopt voor de "pro" gamers als er geen co-op multiplay komt, maar blijft toch leuk voor de kids cartoon freakies, en dat zjn er VEEL ;) :)

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:13
Mwoa ik vondt de demo zelfs al eentoning worden. 'T ziet er wel mooi uit trouwens, maar de gameplay viel me een beetje tegen.

Verwijderd

Even een bump.

Ik ben ondanks de poep review op IGN erg benieuwd naar dit spel. Het zijn altijd maar FPS'en wat de klok slaat, dit is een oldskool beat'm'up. Gewoon de oude Turtles knokspellen maar dan met coole graphics.

Misschien zijn we verwend, maar ik heb Turtles II en Turtles III (nooit gereleased in Europa, god mag weten waarom niet, supercool) helemaal stukgespeeld op de NES. Tsja...

We zijn verwend.

Verwijderd

Inderdaad.

Kreeg toevallig deel 3 vandaag binnen via ebay wat een heerlijke game
Pagina: 1