Flash MX besturen vanuit Director MX

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Zoolander
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2022

Zoolander

superslim!

Topicstarter
We zijn bezig met het voorbereiden van een multimedia productie op school in Director MX.
Het wordt een programma dat voornamelijk in Flash MX 2004 is gemaakt, maar als Flash MX 6 zal worden opgeslagen omdat Director MX geen Flash 7 ondersteund.

Voordat we echt gaan beginnen wil ik graag het volgende weten, wat ik tot nu toe niet echt ergens te weten ben gekomen ook al staat het her en der vaag aangegeven:

Kan ik in director de properties van de flashmovie aanpassen door bijvoorbeeld een of meerdere parameters (vars) mee te sturen?

Ter illustratie:
Stel je heb in flash een hoofd getekend op een tijdlijn. Nu heb je de mond zo geaniemeerd dat ie a: zijn tong kan uitsteken. b: op het scherm tuft c: zijn mond net als in de Matrix dichtsmelt :)
standaard staat de mond gewoon op dicht.

Deze animaties staan allemaal op de tijdlijn bij een bepaald frame. Nu moet ik als het ik het filmpje in director afspeel kunnen bepalen door ergens op te drukken of iets in te typen of te slepen, of whatever een bepaalde actie uit die flashmovie op mijn beeld krijgen?

Weet iemand dit?
Als dat namelijk kan, dan kan ik dan (hehe) kijken of ik de como flash en director ga gebruiken. Director moet sowieso van school :(

Alsvast dank!

mijn naam slaat nergens op, althans niet op mij :P

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

ken je deze site?!

ga maar eens heel snel lezen :P

• Zoolander
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2022

Zoolander

superslim!

Topicstarter
Ja ja, dank je wel! Over het hoofd gezien.
Nouja, beter dom dan stom. (slaat nergens op :> )

Thanx, als ik naar aanleiding DAARVAN nog vragen heb meld ik me weer.

O-)

mijn naam slaat nergens op, althans niet op mij :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

eerst zelf zoeken en proberen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.