Toon posts:

Zoek : star wars galaxies players

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie speelt er SWG of de server lowca ?

ik zoek namelijk mensen die willen gaan meehunten sinds mijn guild meestal tegen 3 AM begint op hunt gaat ( tot 7 )

maar ik moet om 5 uur opstaan voor te gaan werken hehe , ziet u het probleem

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
1. Gebruik eerst eens de Tweakers Search
2. Als je dat gedaan hebt, kom je dus op [rml][ MMORPG] Star Wars Galaxies[/rml] uit; Alles wat je moet weten (ook over users)
3. Lees ook Spielerij - Games & Discussies FAQ even door :)

Geen dank :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 21 October 2003 @ 15:25:
2. Als je dat gedaan hebt, kom je dus op [rml][ MMORPG] Star Wars Galaxies[/rml] uit; Alles wat je moet weten (ook over users)
3. Lees ook Spielerij - Games & Discussies FAQ even door :)

Geen dank :P
Geen dank rofl??
Je hebt hem wel enorm geholpen zeg jesus

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11 13:47
Sorry?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Erm?

Kwartjuh wijst de TS er gewoon even op dat hij geen apart topic hoeft te openen, aangezien er al een groot topic loopt.

Wat is je probleem Snukz0rz :?

Verwijderd

Nou je excuses aan bieden hoeft ook weer niet.

Ik begin het langzamerhand irritant te vinden dat veel gebruikers van het forum de mensen niet meer helpen maar deze tekst copy pasten

2. Als je dat gedaan hebt, kom je dus op [MMORPG] Star Wars Galaxies uit; Alles wat je moet weten (ook over users)
3. Lees ook Spielerij - Games & Discussies FAQ even door

Kwartjuh heeft natuurlijk wel gelijk enzo, ik vind het allemaal helemaal top wat hij er wel niet voor over heeft enzo maar komt zoms een beetje arrogant over.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 15:41 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 15:36:

Ik begin het langzamerhand irritant te vinden dat veel gebruikers van het forum de mensen niet meer helpen maar deze tekst copy pasten

2. Als je dat gedaan hebt, kom je dus op [MMORPG] Star Wars Galaxies uit; Alles wat je moet weten (ook over users)

Kwartjuh heeft natuurlijk wel gelijk enzo, ik vind het allemaal helemaal top wat hij er wel niet voor over heeft enzo maar komt zoms een beetje arrogant over.
Wat hij doet is toch ook helpen of niet soms :? :/ Beetje loze opmerking imo.
En hoezo arrogant, hij geeft gewoon de gevraagde info. Een beetje eigen initiatief moet je ook hebben hoor. Die :P staat er niet voor niets

Ontopic: Zoals al eerder vernoemd, geeft de bovenstaande link MEGA veel info SWG en wie er allemaal van GoT op welke server speelt.

Xbox Live ID:Notna8310

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 12:43

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:36:

Ben het wel met je eens... het is tegenwoordig bijna meer gezeik over de FAQ volgen en alles dan daadwerkelijk helpen.

Jah hij maakt de fout door een apart topic te openen; help hem dan toch wel gewoon, hij zal het de volgende keer niet meer doen maar is wel geholpen. Scheelt voor beiden moeite... :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Ik keek net op m'n klok en zag dat het weer tijd was om ontopic te gaan :)

Verwijderd

Ryceck schreef op 21 October 2003 @ 15:47:
[...]

Ben het wel met je eens... het is tegenwoordig bijna meer gezeik over de FAQ volgen en alles dan daadwerkelijk helpen.

Jah hij maakt de fout door een apart topic te openen; help hem dan toch wel gewoon, hij zal het de volgende keer niet meer doen maar is wel geholpen. Scheelt voor beiden moeite... :)
Kijk dat bedoel ik :P

Maar probleem is opgelost lijkt me dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 15:55 ]

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Je zit op verkeerde server zitten niet veel nlérs
Pagina: 1