Toon posts:

[windows 2000] hoe cookies restoren?

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik een vrij simpele vraag heb maar je moet het maar net effe weten: ik hier voor een gebruiker een nieuwe PC geinstalleerd en daarna de hele hardeschijf van de oude pc naar de nieuwe PC gekopieerd in een directory (om er zeker van te zijn dat er niks verloren gaat)

Wat ik nou wil (of liever gezegd de gebruiker) is de cookies terug plaatsen in de nieuwe installatie. ik had eigenlijk verwacht dat het een kwestie van de cookies naar de nieuwe cookie dir kopieeren inc. de index.dat file en gaan! Maar zo makkelijk gaat het dus niet, want ze werken gewoon niet.

Weet iemand wat er nog meer moet gebeuren om de cookies weer werkend te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier wat over weet te vertellen? Ik ben er namelijk nog steeds niet uit. Ik dacht dat doe ik wel effe, maar het valt vies tegen! :)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

kort door de bocht: dit is niet mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 23 October 2003 @ 11:37:
kort door de bocht: dit is niet mogelijk.
Heb je hier ook nog een verklaring bij?

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

is bij mijn weten profile gebonden dus je hebt nu een andere SID.

• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 12:21

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

dat is volgens mij niet waar je moet inloggen onder een andere account. zoals admin ofzo

dan kopiereer je het hele profile over (misschien hier en daar wel weer wat opruimen) dan moet het volgens mij gewoon lukken hoor)

ik maar altijd een backup van me profiel en die werkt op ieder w2k of xp systeem

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Red_Head schreef op 23 October 2003 @ 13:54:
dat is volgens mij niet waar je moet inloggen onder een andere account. zoals admin ofzo

dan kopiereer je het hele profile over (misschien hier en daar wel weer wat opruimen) dan moet het volgens mij gewoon lukken hoor)

ik maar altijd een backup van me profiel en die werkt op ieder w2k of xp systeem

Suc6
Dat werkt inderdaad wel ja. Maar dan blijf je met je oude "vervuilde" profiel werken. bij 9 van de 10 gebruikers (in het algemeen) is het systeem traag door een vervuild profiel.

Ik heb deze gebruiker (tot zijn tevredenheid) met een nieuw profiel laten werken en een aantal dingen uit het oude profiel meegenomen zoals:
- Desktop shortcuts
- Favorites
- recent documents

etc. etc.

maar cookies wil niet lukken.

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Heb je het Profiel wel het zelfde genoemt als het oude?
Pagina: 1