Ik heb een database in Lotus Notes, deze database bevat records met documenten. Nu is er iemand naar me toegekomen en heeft mij gevraagd of hij deze database aan zijn intranet kan kopelen en dan doormiddel van het z39.50 protocol zoek resultaten eruit kan halen.
Ik heb geen idee of dit regelrecht aan de lotus notes database gekoppeld kan worden. Of dat het gewoon aan de website gekoppeld kan worden die op de lotus notes database draait.
Maar ik heb wel een xml pagina geschreven die alle records oproept uit de database en zo die documenten laat zien met een beschrijving. Is het mogelijk om dit xml document te gebruiken?
Op google vindt ik wel het omgekeerde helaas. Dus z39.50 naar xml.
Iemand enige tips of idee's waar ik naar moet kijken?
Deze persoon die het aan mij vroeg heeft geen verstand van het z39.50 protocol dus ik moet het zelf uit vogelen.
Ik heb geen idee of dit regelrecht aan de lotus notes database gekoppeld kan worden. Of dat het gewoon aan de website gekoppeld kan worden die op de lotus notes database draait.
Maar ik heb wel een xml pagina geschreven die alle records oproept uit de database en zo die documenten laat zien met een beschrijving. Is het mogelijk om dit xml document te gebruiken?
Op google vindt ik wel het omgekeerde helaas. Dus z39.50 naar xml.
Iemand enige tips of idee's waar ik naar moet kijken?
Deze persoon die het aan mij vroeg heeft geen verstand van het z39.50 protocol dus ik moet het zelf uit vogelen.