msn op de t610

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou zal dit misschien de 100ste keer zijn dat dit wordt gevraagd, maar kan het antwoord niet vinden....
kan je dus msn met de t610

ja zeggen sommige met vodafone live
ja zeggen sommige via wap mmm.mijnmessenger.nl
alleen met T-mobile gprs kan dat

grr wat is het nou

maar winkel personeel zegt ook vaak "nee" maar of ik daar op af moet gaan.
davedej@lycos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft al in het grote sonyericsson T610 topic gestaan ergens, maargoed. MSN Messenger gebruiken op je T610 schijnt wel mogenlijk te zijn met een app, alleen is het nog maar bij 1 of 2 personen gelukt om het aan de praat te krijgen omdat er veel ingesteld moet worden en omdat veel operators het verkeer ervan gewoonweg blokkeren. Als je meer info wilt hebben zul je dus ff in deel 3 of 4 moeten zoeken. Daarbij is het trouwens wel vrij nutteloos hoor, msn-en op je mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tenzij je een toetsenbord aansluit op je mobiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
hmmm
eventueel zou je dit toch via je SMS bordje moeten kunnen doen?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Het mooiste zou zijn als dat met een Java progje zou kunnen, daar bestaan er een paar van. Op de T610 kan dat niet, omdat die geen sockets in Java ondersteund (alleen MIDP1.0 en geen MIDP2.0); kortom, Java kan geen Internet verbinding maken. Daar is zelfs een online petitie voor: Java T610 Petition.

Wel is er een andere client die via een proxy verbinding maakt, CMessenger of zo; dat werkt weer wel, omdat die alleen verbinding maakt via HTTP. Dat kost alleen bakken met geld want hij moet om de zoveel tijd gaan checken via HTTP of er nog iets veranderd is (online status van contacts, berichtjes binnen gekregen etc.) en dat kost elke keer weer data. En data kost geld ;) terwijl als het een échte messenger zou zijn, de berichtjes gewoon vanaf de server gepushed zouden worden (kortom alleen verkeer als je iets ontvangt), en dat was vrij goedkoop in het gebruik geweest.

Kortom teken de petitie en hoop dat S/E in een nieuwe firmware sockets gaat ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aha, ik heb het idd gezien op http://cmessenger.cleverlance.com/en/index.jsp
dus je zegt eigenlijk vergeet het maar, kost te veel?
dan nog is er de vraag als er software matige alternatieven komen, zou het dan zo kunnen zijn dat een netwerk van een bepaalde provider de voorkeur verdient (Ivm evt. blokkade etc)?
Dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een geweldige oplossing,... maar het werkt,.... meestal : e-msn.com/mobile OF e-msn.com/wap

Ik gebruik de eerste en die werkt voor mij, al blijft chatten op een mobieltje erg behelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 23:17:
Niet echt een geweldige oplossing,... maar het werkt,.... meestal : e-msn.com/mobile OF e-msn.com/wap

Ik gebruik de eerste en die werkt voor mij, al blijft chatten op een mobieltje erg behelpen
Ook http als ik het zo bekijk (het is http://www.everywhere-msn.com/ trouwens), dus dat kost bakken met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Petitiononline.com doet het (tijdelijk?) niet :|

Maar die volledige Java ondersteuning is dus iets dat gewoon softwarematig gedaan kan worden (met een firmware upgrade)? Heeft niks met de hardware te maken?

Dan hoop ik zeker dat ze het inplementeren (zou eigenlijk ook niet meer dan normaal zijn, op z'n toptelefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IM+ van Shapeservices.de is volgens mij ook een oplossing.
Zie: http://www.shapeservices.de/eng/im/JAVA/

Ik heb gisteren geprobeerd om de full trial version te installeren, maar dit is helaas niet gelukt. Misschien dat jullie wat meer geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 12:22:
IM+ van Shapeservices.de is volgens mij ook een oplossing.
Zie: http://www.shapeservices.de/eng/im/JAVA/

Ik heb gisteren geprobeerd om de full trial version te installeren, maar dit is helaas niet gelukt. Misschien dat jullie wat meer geluk hebben.
Wat is er niet gelukt? Ik heb op een Siemens S55 (SW16) deze geprobeerd. De eerste keer kreeg ik een connection error toen er verbinding werd gezocht met de server. De tweede keer ging dat wel goed, maar bleef het scherm bij het aanmelden hangen (er werd niets verstuurd, maar het programma bleef wachten op een of ander iets).

Heb je de lite versie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

mpmad schreef op 02 november 2003 @ 00:43:
Maar die volledige Java ondersteuning is dus iets dat gewoon softwarematig gedaan kan worden (met een firmware upgrade)? Heeft niks met de hardware te maken?
Klopt, het zit hem gewoon in de java implementatie op de T610 (software dus). In de laatste firmware is java ook iets van 30% sneller geworden dus ze sleutelen er nog van alles aan. Iemand op Esato had ook een mailtje gehad van S/E dat ze weten dat er veel vraag naar is en dat ze nu aan het kijken zijn of het kan.
Pagina: 1