Ok, die laatste is idd creatief, was dan ook in een vage bui toen ik dat schreef.
Aan de onderkant van mijn videokaart, waar dus ook dat zalman blok boven / onderhangt, hangt datzelfde zalman blok iets lager dan aan de bovenkant van mijn videokaart. Daardoor moest ik mijn heatsinks een stukje afzagen zodat alles paste. Anders kon ik namelijk niet dat zalman blok erop doen.
Ik hoop dat het nu wel een duidelijk verhaal is.
Ik heb nog geen pics maar ik wil ze best wel maken.
Waar ze vandaan kwamen ? Nou ik ben naar de plaatselijke elektronicaboer gefietst en daar naar de grotere heatsinks gevraagd. En dan met name de SMD heatsinks. Toen kreeg ik een klein heatsinkje (qua bodemoppervlak) onder ogen die toch best hoog was.
Deze onderkant past precies op zo'n geheugenchipje van mijn 9700 Pro. Met andere woorden ideaal. Toen ik mijn zalman er weer op wou doen bleek dat niet zo en moest ik van 2 heatsinks een stukje afzagen (eerder stevig schuren

)
ik heb ze vast gezet door een laagje koelpasta met in elke hoek een druppie secondelijm. (oppassen want dan zitten ze behoorlijk vast

)
Die oude heatsink waar ik het in mijn eerdere post over had was van een oude (overleden

) celeron 333 MHz. Die heatsink pronkt nu op mij geluidskaart

.
Met andere woorden dat totaal heeft mij 8 x 0,95 euro gekost

.
nouja, ik heb er 30 meegenomen
[
Voor 13% gewijzigd door
GeforceDDQ op 21-10-2003 23:29
]