[PHP?] errors bij uploaden en bij bekijken van pagina's

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Ik ben een soortvan web-base file tool aan het testen, gemaakt in PHP, en ik krijg vreemde errors waarvan ik niet weet waar ze vandaag komen.

De configuratie waar het op draait is:

PHP 4.1.2
Apache 1.3.27
Linux Redhat (?)

Allereerst dacht ik dat de fout bij het uploaden van bestanden lag, maar dat is het niet. De fout die ik daarbij kreeg (en nog steeds krijg), eigenlijk alleen bij grote bestanden, is een 'The page cannot be displayed' error in IE6 en in Mozilla krijg ik een alert met daarin 'The document contains no data.' waarna verder niets wordt weergegeven.

Ik zat eerst te denken aan een timeout ergens, ik had al te horen gekregen dat het mischien de Timeout van Apache zou kunnen zijn. Dat heb ik getest en heeft niet mogen baten.

Andere settings zoals de hidden parameter MAX_FILE_SIZE en gebruik van de set_time_out(0) in php kloppen allemaal en lokaal werkt alles zoals het zou moeten werken. Zelfs als ik de Timeout waarde in httpd.conf op 1 zet dan werkt het script nog steeds bij erg grote bestanden.

Nu heb ik zelf al een hoop zitten op zoeken en kwam op artikelen en teksten die schreven over een fout met ssl, apache, php en IE6. Nu maak ik in deze pagina's geen gebruik van ssl en heb ik het ook getest met Mozilla en dus zou dit ook niet van toepassing moeten zijn hierop. Verder kwam ik nog een bug tegen in de php bugreport, maar dat was voor XP en het draait in dit geval op Linux (en het had ook weer met ssl te maken en er was niet echt een oplossing). OpenSSL is wel enabled op de server.

Nu heb ik nog wat meer zitten klikken door de pagina's en heb gemerkt dat de fout random ook verschijnt. (in Mozilla wordt de pagina dan helemaal niet geladen en krijg ik ook geen alert, dat dus alleen bij het uploaden)(lokaal werkt dit wel goed)

Iemand een idee wat ik kan proberen?

[ Voor 6% gewijzigd door Michali op 21-10-2003 13:05 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity