[GSM] automatische SMS uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 14:49
Ik woon hemelsbreed zo'n 3 km van de Belgische grens en omdat de Belgen hun GSM masten dichter bij de grens hebben staan dan wij heb ik (KPN) soms, maar voornamelijk mijn pa (die heeft Telfort) er last van dat hij op Belgisch netwerk aanmeldt. Dat vinden we niet zo erg, dat we iets meer betalen voor een gesprek weegt op tegen de bereikbaarheid die je anders mist. Probleem is echter dat we iedere keer wanneer de GSM automatisch omspringt we een SMSje krijgen "Welkom bij $provider, om uw voicemail te beluisteren belt u $nr .... bla bla" En als hij 10x per dag omspringt ben je dat dus echt beu.

Wat kan ik hieraan doen ?

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

bel je eigen provider, leg het probleem daar uit (hoop dat je een minder blonde typmiep aan de lijn krijgt, anders zeggen ze dat het niet kan, terwijl het makkelijk kan) en dan kunne ze dat uitschakelen..

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kippenijzer schreef op 21 oktober 2003 @ 12:27:
bel je eigen provider, leg het probleem daar uit (hoop dat je een minder blonde typmiep aan de lijn krijgt, anders zeggen ze dat het niet kan, terwijl het makkelijk kan) en dan kunne ze dat uitschakelen..
Of je schakelt Netwerk Kiezen op automatisch uit ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.