In deze post zit een of ander loopend wavje, en dat is best irritant. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is.
het muziekje is, weg...
misschien is die gast ze homepage down...
(of hij heb het eruitgehaald)
er stonden ook een paar klachten/opmerkingen in de post
misschien is die gast ze homepage down...
(of hij heb het eruitgehaald)
er stonden ook een paar klachten/opmerkingen in de post
Iemand had die eikel gekwoot, en dat kwoot je het muziekje ook mee...
Rick heeft die laatste er alsnog uitgepookt.
Was dat diezelfde lame-head als gisteravond ?
Virussen? Scan ze hier!
ik had het gezien jaOp dinsdag 05 december 2000 11:47 schreef Kaj. het volgende:
Iemand had die eikel gekwoot, en dat kwoot je het muziekje ook mee...
de schuldige was "DPC_Scuba" (net als gister avond), "XKB" had hem gequote, waarschijnlijk met het idee dat als de post geschoont zou worden, zijn reply ook meegenomen zou worden. (maar omdat DPC_Scuba zoveel replies had zullen ze het wel 'automatisch' gedaan hebben)
leuk hè zulke posters als DPC_Scuba
Kunnen datsoort postings niet neglected worden ofzo? Alles wat macromedia (of multimedia for that matter) shit bevat gewoon deleten ofzo...
"I sit in my room and imagine the future."
niet enkel flash en wavjes zijn problematisch....
met de html aan in de post kan men nog veel verder gaan (zonder al teveel in details te treden)
met javascript en innerHtml is te rommellen met andersmans posts
met external source-files IFRAME/LAYER is content extern binnen tweakers-pagina in te laden....
bedenk dat Scuba_DPC direct te paken was omdat het gelijk te horen was dattie rommelcode in al zn posts had gezet, de volgende idioot zal waarschijnlijk eerst x-maal posten alvorens het swf-je online te zetten, dan begint de herrie in al die troep tegelijkertijd
ik hoop dat jullie de DELETE * FROM messages WHERE user = 'lamer' bij de hand houden.
het lijkt me een goed voorstel momenteel om (misschien tijdelijk) de HTML in posts uit te zetten
met de html aan in de post kan men nog veel verder gaan (zonder al teveel in details te treden)
met javascript en innerHtml is te rommellen met andersmans posts
met external source-files IFRAME/LAYER is content extern binnen tweakers-pagina in te laden....
bedenk dat Scuba_DPC direct te paken was omdat het gelijk te horen was dattie rommelcode in al zn posts had gezet, de volgende idioot zal waarschijnlijk eerst x-maal posten alvorens het swf-je online te zetten, dan begint de herrie in al die troep tegelijkertijd
ik hoop dat jullie de DELETE * FROM messages WHERE user = 'lamer' bij de hand houden.
het lijkt me een goed voorstel momenteel om (misschien tijdelijk) de HTML in posts uit te zetten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
"I sit in my room and imagine the future."
Pagina: 1